חברת כלמוביל משיקה הבוקר בישראל את יונדאי i30cw החדשה. גרסת הסטיישן של ה-i30 החדשה מגיעה אלינו כשלושה חודשים לאחר הגעתה של גרסת ההאצ'בק (5 דלתות) הרגילה וכמה חודשים לאחר שהחל שיווקה באירופה. היא תחליף את ה-i30cw הנוכחית, שהושקה בישראל בשנת 2009 ויצרה למעשה מחדש את קטגוריית הסטיישנים בישראל. ביונדאי מציינים בגאווה כי הדגם היוצא מכר בארץ למעלה מ-16,000 רכבים מאז השקתו בישראל ומשך אחריו דגמי סטיישן נוספים של כמה מהיצרניות המתחרות (וביניהם גם המתחרה מבית, קיה סיד סטיישן).
כמו בדגם היוצא, גם הדגם החדש של יונדאי i30cw ישווק ברמת אבזור אחת ובמחיר הדומה לזה של גרסת ההאצ'בק. בישראל תשווק ה-i30cw עם מנוע ה-1.6 ליטר GDI של יונדאי, המפיק כ-135 כוחות סוס וכ-16.5 קג"מ של מומנט מרבי. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים ומספק צריכת דלק משולבת של 14.7 קילומטרים לליטר. אורכה של המכונית עומד על כ-448.5 סנטימטרים, כ-18.5 סנטימטרים יותר מגרסת ההאצ'בק. תוספת אורך זו מגדילה בצורה משמעותית את נפח תא המטען, שעומד על 528 ליטרים לפני קיפול המושבים וכ-1,642 ליטרים לאחר קיפולם (לעומת 378 ו-1,316 ליטרים בהתאמה בדגם ההאצ'בק).
יונדאי i30cw החדשה תשווק בישראל ברמת אבזור אחת, inspire, שמחירה יעמוד על כ-124 אלף ₪. רמת אבזור זו כוללת 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת סיוע לזינוק בעליה, מערכת שמע מקורית עם חיבור MP3 ושליטה מההגה, דיבורית אלחוטית (בלוטות'), מסילות גג, שמשות כהות ותאורת DRL מבוססת פנסי LED. כמו בדגמי ההאצ'בק, יוצעו בגרסת הסטיישן גם מערכות ה-Active Eco (לשיפור צריכת הדלק) ו-Flex Steer (לשינוי אופן תגבור ההגה החשמלי).