תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל מקווה לחזור לרווחיות בהקדם

    אופל

    תוכניותיה של אופל לחזור לרווחיות בהקדם האפשרי עוברות סדרה חדשה של מנועי טורבו-בנזין ושיתוף פעולה עם יצרניות רכב אחרות.

    • 15-05-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מזה כעשור מדשדשת אופל באירופה ומתקשה להציג רווחים. אמש חשף מנכ"ל אופל אירופה, קארל-פרידריך שטארק, תוכנית חדשה להחזרתה של אופל לרווחיות מרבית במהירות האפשרית. התוכנית החדשה של אופל כוללת השקעה לא מבוטלת של כ-11 מיליארד אירו מצד יצרנית האם ג'נרל מוטורס במהלך שלושת השנים הקרובות.

    במסגרת תוכנית ההבראה תשיק אופל שישה דגמים חדשים במהלך השנה הקרובה, ביניהם רכב הפנאי הבינוני אופל מוקה, אופל אסטרה סדאן, רכב פנאי קטן בשם אופל אדם ומכונית קבריולט חדשה. בהמשך ינסו באופל להגיע לשיתופי פעולה עם יצרניות רכב נוספות, שיאפשרו לה להפעיל את פסי הייצור שלה בקיבולת מלאה. באופל בודקים כרגע את האפשרות להיכנס לפרויקט משותף עם קבוצת PSA (פיג'ו-סיטרואן) וכן בודקים את האפשרות להעביר אליהם את הייצור של כמה מדגמי שברולט האירופאים.

    אופל אסטרה

    מתקפת הדגמים החדשה של אופל דורשת השקעה נוספת בפיתוח מנועים וגם כאן נושאת תוכל ההבראה החדשה של אופל בשורות טובות. שלוש סדרות מנועים חדשות צפויה אופל להשיק בשנה הקרובה, הראשונה מביניהם נחשפה אמש. מדובר בסדרת מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר שתשווק במספר קונפיגורציות, אך תפיק הספק מרבי של כ-200 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-31 קג"מ. סדרת מנועים זו תצויד כסטנדרט במערכת Start&Stop ותציע שיפור של כ-13 אחוזים בפליטת ה-CO2 ובצריכת הדלק בהשוואה אל דור המנועים הקודם. סדרת המנועים החדשה תיכנס לייצור סדרתי לקראת סוף השנה במפעל המנועים של אופל שבהונגריה. בהמשך השנה צפויה אופל להשיק סדרת מנועי דיזל חדשה וסדרת מנועי 3 צילינדרים.

    מנוע חדש של אופל

    dddd