תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פרארי
  • מזארטי
  • פרארי ומזארטי בישראל – עכשיו זה רשמי

    מזארטי

    אוטו-איטליה חונכת את אולם התצוגה של פרארי בישראל וחושפת את המחירון הרשמי. רק 1.6 מיליון ₪ ויש לכם פרארי משלכם.

    • 29-03-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    אולם התצוגה של פרארי נחנך הבוקר בישראל באופן רשמי. לאחר כארבע שנים של הכנות וקבלת אישורים, יצרה קבוצת אוטו-איטליה שותפות עסקית עם חברת קרדן רכב (אוויס) וייבוא הסדיר של פרארי ומזראטי לישראל מתחיל בימים אלו. אולם התצוגה של פרארי, שממוקם במרכז תל-אביב, עוצב בעזרתם של מעצבי חברת פרארי והוא אחד מאולמות התצוגה הגדולים ביותר של פרארי באירופה. הוא כולל בנוסף לאולם תצוגה גם מוזיאון לתולדות פרארי, מרכז שירות ובקרוב יכלול גם בית קפה.

    אולם תצוגה פרארי

    כמעט כל הדגמים של פרארי יגיעו ארצה בייבוא סדיר. הפרארי הזולה ביותר שתגיע ארצה היא פרארי קליפורניה, שתעלה כ-1.63 מיליון ₪. מעליה ישווקו שתי גרסאות של פרארי 458, 458 איטליה ו-458 ספיידר, במחיר של 1.87 מיליון ₪ ו-2.08 מיליון ₪ בהתאמה. פרארי 599GTB, ספינת הדגל של היצרן, תעלה כ-2.33 מיליון ₪. פרארי FF בעלת ארבעת המושבים תהיה הפרארי היקרה ביותר בהיצע, ומחירה יחל ב-2.36 מיליון ₪.

    גם למזראטי מגיע מקום של כבוד באולם התצוגה החדש. דגמי הגרנ-קבריו, גרנ-טוריסמו והקוואטרפורטה יוצגו וישווקו אף הן על ידי אוטו-איטליה. כאן המחירים מעט יותר נמוכים אך עדיין רחוקים מלהיות עממיים. מזראטי גרנ-טוריסמו תשווק במחיר התחלתי של 900 אלף ₪. הגרנ-קבריו תעלה כ-1.1 מיליון ₪. מחירה של הקווארטפורטה הגדולה יחל ב-920 אלף ₪ לגרסת ה-4.2 ויגיע עד ל-1.1 מיליון ₪ לגרסת ה-GT S.

    אולם תצוגה פרארי

    אולם תצוגה פרארי

    dddd