תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

סוזוקי ג'ימני החדש - טפטוף הפרטים מתחיל

אחרי חודשים של הדלפות, שמועות, רמיזות, וניחושים, תמונות ופרטים רשמיים ראשונים על סוזוקי ג'ימני החדש מתחילים לצאת לאוויר

  • 18-06-2018
  • מאת: גדעון בוקסר | צילום: יצרן

אחרי 20 שנה בלי שינויים מהותיים, ההשקה של סוזוקי ג'ימני החדש - מסתבר - נמצאת ממש מעבר לפינה. הסברות אומרות שהיא צפויה בתחילת יולי, ותמונות חדשות באיכות גבוהה נחשפו באתר העולמי של סוזוקי. ממש, אבל ממש, מעבר לפינה.



לשמחתנו, הג'ימני החדש יקבל שלדת סולם, שני סרנים חיים, הנעת Part Time - כלומר הנעה אחורית בכביש עם תיבת העברה להנעה כפולה והילוך כוח בשטח. ממש כמו הדגם היוצא.

לגבי מנועים, יש יותר ויותר דיווחים על מנוע 1.5 בנזין אטמוספרי חדש, אבל עוד אין אישור רשמי. מעבר למנוע הזה, עדיין לא וויתרנו לגמרי על התקווה לקבל את מנוע ה-1.4 ליטר (או לפחות ה-1.0) טורבו.

מעבר לכך, נראה שהג'ימני הופך להיות מודרני יותר - יש פנסים קדמיים מבוססי פרוג'קטורים עם תאורת יום לד, ניטור שטחים מתים במראות הצד, בקרת שיוט, כפתור התנעה, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (בבקשה בלי מובילאיי!), מולטימדיה עם מסך מגע ותמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ועוד הרבה.

מי היה מאמין שנראה את כל הדברים האלה בג'ימני. הדגם הרלוונטי לנו, הוא זה עם הכנפונים ממש כמו של הדגם היוצא, שמכונה באוסטרליה כבר  שנים Jimny Sierra, אולי עכשיו הוא יקבל את השם הזה גם בשאר העולם.

מקור: CarAdvice

רוצים להישאר מעודכנים? או לשאול אותנו שאלה על הג'ימני החדש (או הישן, או כל רכב אחר)? הצטרפו לדיון בפורום.

dddd