כלמוביל ממשיכה לחדש את היצע הדגמים של יונדאי בישראל, והיום הגיעה תורה של האקסנט הוותיקה. ה-i25 תחליף בהדרגה את האקסנט, שהייתה לאחת מלהיטי המכירות של חברות הליסינג. בדומה לגטס שהמשיכה להימכר בארץ כשנה לאחר הגעתה של ה-i20, בשלב זה (וככל הנראה עד לסוף השנה) תשווק ה-i25 לצידה של האקסנט המוחלפת. ה-i25 מיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית של יונדאי וכמקובל היא גדולה יותר מהדגם אותו היא מחליפה. היא ארוכה מהאקסנט ובסיס הגלגלים שלה גדול יותר, לטובת מרווח פנים משופר. תא המטען קיבל תוספת של כ-75 ליטרים בהשוואה לאקסנט.
ה-i25 תשווק בישראל עם שני מנועי בנזין. הראשון, בנפח 1400 סמ"ק, מפיק כ-109 כוחות-סוס ו-14 קג"מ של מומנט. השני, בנפח 1600 סמ"ק, מפיק 124 כוחות-סוס ו-16 קג"מ של מומנט. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. צריכת הדלק הממוצעת נעה בין 15.6 ל-15.8 קילומטר לליטר, בהתאם לנפח המנוע.
המנוע הקטן ישווק ברמת אבזור אחת המיועדת בעיקר לציי רכב, שמחירה יעמוד על כ-107 אלף ₪. רשימת האבזור של גרסה זו כוללת, בין היתר שש כריות אוויר, בקרת יציבות, עוגני איזופיקס ומערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה. המנוע החזק יותר ישווק גם ברמת האבזור הבסיסית (109 אלף ₪) וגם ברמת אבזור גבוהה יותר (פרימיום) שכוללת בנוסף לכתוב מעלה גם גג שמש, חישוקי סגסוגת ופנסי ערפל בתוספת של כ-1000 ₪.