תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

עדכונים לפורד קוגה

כמו מקבילו האמריקני – האסקייפ, גם פורד קוגה מקבל טיפול של רענון של המראה החיצוני ומספר מכלולי מולטימדיה, בטיחות, אבזור והנעה

  • 22-02-2016
  • מאת: קינן כהן, צילום: פורד

חיצונית קל מאוד לזהות את השינויים שנעשו ברכב הכביש שטח של פורד, העיצוב איתו הוא מסתובב מאז הצגתו ב-2011 מתחדד ומקבל טוויסט ספורטיבי וקשוח עם חרטום אגרסיבי מאוד וישבן מהודק.

עד עדכונים נוגעים למערכת המולטימדיה של פורד ה-SYNC שתגיע בדור השלישי שלה, שיפורי ממשק שבוצעו אחרי איסוף וניתוח 22 אלף פניות ותובנות של לקוחות עבר של המערכת. מערכות נוספת שיקבל הקוגה היא אפשרות לחניה עצמאית של הרכב, התראת תנועה חוצה ביציאה מחנייה, עדכון למערכת הבלימה העירונית של פורד שכעת עובדת עד מהירות של 50 קמ"ש (במקום 30 עד כה).

בתא הנוסעים עובר קוגה השבחה של חומרי הדיפון וכן הנדסת האנוש שופרה, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בלם יד חשמלי שמפנה מקום לתא אחסון נוסף בקונסולה המרכזית ועוד.

אגף המנועים מקבל את מנוע ה-1.5 ליטר אקובוסט בנזין בשני הספקים, 120 ו-150 כ"ס המיועדים לגרסאות ההנעה הקדמית בעוד מנוע ה-1.5 ליטר אקובוסט אך בהספק 182 כ"ס יוסיף להניע את גרסת ההנעה הכפולה. מנועי הדיזל יהיו 1.5 ליטר עם 120 כ"ס ו-2.0 ליטרים 150 כ"ס להנעה קדמית ו-180 להנעה הכפולה.

מערכת ההנעה הכפולה תוכננה מחדש לספק יותר יעילות בהעברת הכוח הן בשטח והן לשיפור יכולת הורדת הכוח לקרקע בסיבובים.

ההצגה של הקוגה המחודש תהייה בתערוכת ז'נבה, לישראל יגיע רק בתחילת 2017. 

dddd