תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה ספורטאז' החדש נחשף

    קיה

    קיה ספורטאז' החדש נחשף בתמונות רשמיות ראשונות לקראת השקתו ב-2016. חושף עיצוב נועז ונאה מבעבר.

    • 27-08-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    הדור החדש של קיה ספורטאז' נחשף בתמונות רשמיות ראשונות. לאחר שבשבוע שעבר חשפה קיה איורים ראשונים של הדגם ולאחר שתמונות ריגול של הספורטאז' החדש הופיעו ברשת, חושפת הבוקר קיה תמונות רשמיות ראשונות של הספורטאז' החדש. מדובר בדור חדש לחלוטין ורביעי במספר של רכב הפנאי המצליח, שהחל כרכב שטח והפך אט אט עם התקדמות הדורות והשנים לרכב פנאי.

    כרגיל אצל רכבי פנאי נטולי יומרות שטח, העיצוב החיצוני הוא כנראה הכרטיס החשוב ביותר של הדגם. התמונות הרשמיות הראשונות חושפות עיצוב נועז ומיוחד שבוודאי "לא יפסיק לסובב ראשים" (כמו שאומר הסלוגן של קיה), לפחות עד שהוא יהפוך להיות פופולארי כמו הדגם הנוכחי. יחידות התאורה הקדמיות פוצלו כך שתאורת ה-DRL מבוססת ה-LED ירדה מטה ופנסי החזית הפכו קטנים יותר. ניסאן ג'וק עשה את זה קודם, וזה הצליח לו לא רע בכלל. במרכז נמצא גריל ה-tigher nose המוכר של היצרנית, שמתקשר גם אל האח הגדול קיה סורנטו.

    קיה ספורטאז' 2016 החדש

    גם מאחור חושף קיה ספורטאז' החדש עיצוב מודרני מבעבר, עם יחידות תאורה חדשות בעלות מראה מודרני מבעבר. פנסי האיתות ואורות הרוורס הופרדו מיחידות התאורה ועברו מטה אל הפגוש. בין יחידות התאורה האחוריות יש פס כסוף, שנועד להדגיש את הרוחב של הספורטאז'. בפרופיל ניתן לזהות קווים ספורטיביים ובסיס גלגלים ארוך מבעבר.

    ואפרופו בסיס גלגלים, בשלב זה לא חושפת היצרנית תמונות או פרטים נוספים אודות הדגם ושומרת אותם להשקה הרשמית בחודש הבא. ככל הנראה יקבל הרכב היצע מנועים דומה עד כדי זהה לזה של יונדאי טוסון החדש, שחולק איתו את הפלטפורמה. אנחנו מצפים לפגוש כאן מנועי 1.6 ליטר בנזין עם 132 כוחות סוס, 1.6 ליטר טורבו-בנזין עם 177 כוחות סוס ו-2.0 ליטר בנזין עם 164 כוחות סוס. השאלה הגדולה ביותר היא איזה מבין המנועים יקבל תיבת הילוכים אוטומטית ויהיה זמין לשוק המקומי.

    פרטים נוספים יפורסמו במהלך החודש הקרוב, ככל שנקרב למועד השקתו הרשמי של הדגם. השיווק בישראל צפוי להתחיל במהלך שנת 2016.

    קיה ספורטאז' 2016 החדש

    dddd