תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • דודג'
  • דודג' ג'רני
  • דודג' מותחת את פניו של הג'רני

    דודג' ג'רני

    הג'רני של דודג' זוכה למתיחת פנים שתטפל בנקודות החלשות ביותר שלו – התנהגות הכביש, נוחות הנסיעה, הביצועים ובעיקר תא הנוסעים.

    • 20-10-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    עם גיבוי מלא מצד בעלי הבית החדשים (פיאט), עובדים בקרייזלר קשה על רענון הצע הדגמים שלהם. בשבוע שעבר חשפה קרייזלר את ה-200, ספק מתיחת פנים לסברינג, ספק דגם חדש. חודש קודם לכן פרסמנו כאן פרטים אודות מתיחת הפנים שקיבל הפטריוט. הפעם החליטו בדודג' (אחד מהמותגים של קרייזלר) לטפל בנקודות החלשות של הג'רני, והיום חשפו תמונות ראשונות ומעט פרטים אודות מתיחת הפנים שקיבל.

    עיקר החידוש כאן, כמו במקרה של הפטריוט, הוא בתא הנוסעים. הדש-בורד של הג'רני עוצב מחדש, ובדודג' מבטיחים שהוא לא רק יראה טוב יותר מהקודם אלא גם יבנה מחומרים איכותיים יותר ונעימים יותר למגע. עוד שודרגו לוח השעונים (שקיבל מראה מודרני ומזמין יותר), מערכת השמע (שכוללת כעת גם חיבור ל-iPod ושקע טעינה), המושבים הקדמיים ואפילו פתחי המיזוג.

    דודג' ג'רני

    גם היצע המנועים מתרחב, ומנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטרים מצטרף להיצע המנועים של הג'רני. מנוע זה, שעתיד למצוא את דרכו גם לקרייזלר 200, יספק כאן כ-283 כוחות סוס, מומנט מרבי של כ-36 קג"מ וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. דגמי ה-V6 החדשים של הג'רני יובדלו חיצונית מהאחרים ע"י פנסי LED אחוריים, חישוקי סגסוגת שונים וגריל קדמי שונה. באותה הזדמנות תכננו בדודג' מערכת היגוי חדשה וכיילו מחדש את מערך המיתלים של הג'רני, לטובת שיפור התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה.

    הג'רני המחודש צפוי להופיע בשווקים לקראת סוף השנה הנוכחית.

    dddd