תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

כנס אקומושן השלישי יוצא לדרך

מאות סטודנטים, מפתחים ויזמים צפויים להציג שורה ארוכה של פיתוחים בתחום התחבורה החכמה בכנס שיתקיים ב-27 לאפריל במרכז פרס לשלום

  • 13-04-2015
  • מאת: מערכת CarsForum

כנס אקומושן הוא כנס שעוסק בפתרונות תחבורה חכמה - אפליקציות סלולריות, חידושים בתחום ההנעה, כלי רכב חכמים וירוקים, פתרונות תחבורה עירונית ועוד שורה ארוכה של חידושים שייתנו לנו הצצה לשיטות ופתרונות התחבורה של השנים הקרובות.

הכנס השלישי של אקומושן יתקיים הפעם ב-27 באפריל במרכז פרס לשלום ביפיו ובו יציגו המשתתפים מספר יישומים ופתרונות מעניינים למדי. חלק מהמיזמים נמצאים כבר בשלבי ייצור כאלה ואחרים, חלקם מגייסים תקציב על מנת להביא את הפיתוח לשערי המפעל וחלקם עדיין בגדר קונספט ונמצאים בשלבי בדיקת היתכנות.

כנס אקומושן

בכנס יהיה אפשר למצוא מיזמים שעוסקים בתחומים רבים ומגוונים. כמו למשל שיטות הנעה היברידיות וחשמליות, מערכות הנעה עצמאיות, מערכות ניווט חכמות ועוד. בשונה מכנסים קונבציונליים, כנס אקומושן מתקיים במתוכנת בה אין תוכנית קבועה והמשתתפים עצמם הם אלו שקובעים את התכנים שהם מציגים באירוע ואת לוח הזמנים שלהם.

בין הפרוייקטים המוצגים בכנס ניתן יהיה למצוא מיזמים כגון Hi Park, אפליקציה המשתמשת ב-GPS ובמצלמה של הסמארטפון על מנת למצוא מקומות חניה תוך כדי נסיעה. לאחר מכן מעלה האפליקציה את המיקומים של החניות הפנויות שעברתם בדרך ומשתפת אותן עם שאר המשתמשים.

מיזם נוסף שיוצג בכנס הוא City Transformer - כלי רכב עירוני אשר יודע לצמצם את מימדיו בתוך העיר ולהצטמצם בזמן החנייה לגודל שמקביל לאופנוע ובכך לצמצם משמעותית את נפח המקום שהרכב תופס.

כנס אקומושן

לראשונה יציג כנס אקומושן גם שיתוף פעולה בין קהילות התחבורה בארץ ובחו"ל. במהלך הכנס ייבחנו המיזמים על ידי Startup Bootcamp Berlin שיבחן אפשרות של שילוב הפרויקטים בתוכנית גיוס הכספים הגרמנית ובכך יאפשר למיזמים חשיפה ברחבי האיחוד האירופי. במהלך הכנס יבחרו עשרת המיזמים שיכללו בתוכנית.

כנס אקומושן השלישי ייערך ב-27 לאפריל בשעות 8:00 עד 22:00 במרכז פרס לשלום הנמצא ביפו.

dddd