תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אלפא
  • אלפא ג'ולייטה
  • אלפא ג'ולייטה – בקרוב בישראל

    אלפא ג'ולייטה

    סמל"ת מודיעה היום רישמית על תחילת שיווקה של האלפא ג'ולייטה בישראל. בשלב זה עם תיבה ידנית בלבד, בקרוב גם עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים.

    • 30-08-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    דגם חדש התווסף להיצע הדגמים של אלפא בישראל - הג'ולייטה. זו היא מכונית קומפקטית-משפחתית שהוצגה בערוכת ג'נבה בתחילת השנה, המחליפה את האלפא 147 הוותיקה והמצליחה. היא משווקת באירופה מזה כמה חודשים, וכעת מתחיל שיווקה גם בארץ. בשלב זה, עם שני מנועי בנזין, שלוש רמות הספק ותיבת הילוכים אחת - ידנית. בסמל"ת מבטיחים שתיבה רובוטית כפולת מצמדים (TCT בשפת האלפא) תצטרף להיצע הישראלי לקראת אמצע השנה הבאה.

    הגרסה הבסיסית של הג'ולייטה תשווק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק של 120 כוחות סוס ומחירה יחל ב-160
    אלף ₪. גרסה נוספת של אותו המנוע תספק 170 כוחות סוס ומחירה יעמוד על 175 אלף ₪. הגרסה הבכירה ביותר, תלתן ירוק, תצויד במנוע בנזין בנפח 1.75 ליטר המפיק לא פחות מ-235 כוחות סוס ותעלה 230 אלף ₪.

    המכונית תשווק בשתי רמות אבזור, שיכללו בין היתר 8 כריות אוויר, בקרת אקלים דיגיטאלית, מערכת שמע מקורית, בורר DNA המוכר מדגמים אחרים של אלפא, דיפרנציאל מוגבל החלקה וגם מערכת Start&Stop.
    המשלוח הראשון של הג'ולייטה החדשה צפוי להגיע ארצה בשבועות הקרובים, עד אז ניתן להתרשם מהמכונית באולם התצוגה המרכזי של סמל"ת בת"א.

    אלפא ג'ולייטה

    אלפא ג'ולייטה

    dddd