תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן מקסימה
  • ניסאן מקסימה בישראל

    ניסאן מקסימה

    ניסאן מקסימה חוזרת לישראל לאחר הפסקה של כמעט עשור בשיווק. תגיע אלינו מארצות הברית עם מחיר שיחל ב-240 אלף ש"ח.

    • 29-06-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    ניסאן מקסימה חוזרת לישראל לאחר הפסקה של למעשה מ-10 שנים. המקסימה היא המכונית האמריקאית השנייה שתשווק כאן קרסו מוטורס, כחלק מניסיון ראשון של היבואנית לשווק כאן מכוניות בתקינה אמריקאית (בניגוד לרוב הרכבים שמשווקים בישראל, בתקינה אירופאית). המקסימה היא למעשה הגרסה המאובזרת והיוקרתית יותר של ניסאן אלטימה, שמגיעה גם היא לישראל. גם כאן, כמו באלטימה, מדובר במכונית ישנה ודי מיושנת. למעשה, מחליפתה של המקסימה הנוכחית כבר נחשפה כדגם קונספט בתערוכת ניו-יורק האחרונה ודגם הייצור הסדרתי צפוי להיחשף בחודשים הקרובים.

    ניסאן מקסימה

    ניסאן מקסימה מבוססת על אותה הפלטפורמה כמו אחותה הזולה האלטימה ולכן אין זה פלא שהיא מציגה מידות דומות למדי. האורך הכללי עומד על 484 סנטימטרים, הרוחב על 186 סנטימטרים ובסיס הגלגלים הוא באורך של 277 סנטימטרים.

    אך כאן נגמר הדימיון לאלטימה, שכן המקסימה מצוידת במנוע גדול וחזק יותר – בנזין 3.5 ליטרים בהספק מרבי של 290 כוחות סוס. תיבת ההילוכים אוטומטית-רציפה (Xtronic CVT) עם אפשרות לתפעול ידני גם מגלגל ההגה. צריכת הדלק כצפוי קצת פחות מרשימה ועומדת על 10.6 קילומטרים לליטר בממוצע על פי נתוני היצרן.

    ניסאן מקסימה

    רמת האבזור של ניסאן מקסימה תהיה גבוהה למדי והמכונית תגיע ארצה ברמת אבזור אחת (SV Premium) הכוללת בין היתר 6 כריות אוויר, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחים מאחור, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, כיוון חשמלי וזיכרון למושבים הקדמיים, ריפודי עור, בקרת שיוט, גג שמש כפול וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש'.

    מחירו של הדגם יעמוד על 240 אלף ₪, גבוה בכ-65 אלף ₪ מהאלטימה אבל לא גבוה יחסית למתחרות הישירות שלה. שברולט אימפלה ברמת הגימור הגבוהה, למשל, עולה בישראל כ-10,000 ₪ יותר אבל גם מגיעה עם מנוע מעט חזק יותר (305 כוחות סוס) וממדים מעט גדולים יותר.

    ניסאם מקסימה

    dddd