תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן אלטימה
  • ניסאן אלטימה בישראל

    ניסאן אלטימה

    ניסאן אלטימה, המשפחתית האמריקאית הגדולה של ניסאן, נוחתת בימים אלו בישראל עם מנוע בנפח 2.5 ליטרים ומחיר שיחל ב-175 אלף ש"ח.

    • 29-06-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    באיחור לא ממש אופנתי נוחתת בישראל ניסאן אלטימה, משפחתית הסדאן האמריקאית של היצרנית שמשווקת שם מזה כשנתיים. האלטימה היא אחת מהמכוניות הראשונות שמגיעות ארצה עם תקינה אמריקאית, וזאת לאחר שבמשרד התחבורה שינו את תקנות יבוא כלי הרכב לישראל כבר בשנת 2012. לא מעט זמן חלף מאז, ועד כה רק יבואנית רכב אחת הרימה את הכפפה ודגם אמריקאי אחד בודד הגיעה אלינו עד כה ביבוא סדיר – טויוטה קאמרי. עכשיו מצטרפת קרסו מוטורס אל יוניון מוטורס ומשיקה בישראל שני דגמים אמריקאים חדשים – האלטימה והמקסימה.

    ניסאן אלטימה

    ניסאן אלטימה היא מכונית משפחתית גדולה (במונחים ישראליים), שתתחרה בישראל במכוניות כמו שברולט מאליבו או הונדה אקורד. האלטימה מתהדרת באורך כללי של 486.5 סנטימטרים, רוחב של 182.8 סנטימטרים ויושבת על בסיס גלגלים באורך של 277.6 סנטימטרים.

    לארץ תגיע האלטימה בגרסת הבנזין הבסיסית, המצוידת במנוע בנפח של 2.5 ליטרים שהספקו המרבי הוא 182 כוחות סוס. תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית רציפה (Xtronic CVT) עם אפשרות לתפעול ידני. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם עומדת על 15.6 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

    רמת האבזור של ניסאן אלטימה בישראל תהיה ה-SV והיא תכלול 6 כריות אוויר, מערכת שמע עם מסך מגע, חיבורי AUX ו-USB, ניווט Waze, מושבים קדמיים חשמליים, מצלמת רוורס, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש'.

    מחירו של הדגם יעמוד על 175 אלף ₪, מה שימצב את האלטימה בדיוק אל מול המאליבו ומעט מעל לגרסאות הבסיס של משפחתיות גדולות כמו פיג'ו 508 או קיה אופטימה

    ניסאן אלטימה

    dddd