תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה מתכננת מכונית חשמלית כבר ב-2012

    הונדה

    הנהלת הונדה שיחררה כמה הצהרות מעניינות בנוגע לתוכניות העתידיות של החברה. לפי צו האופנה, תתמקד החברה בייצור של מכוניות חסכוניות וידידותיות יותר לסביבה.

    • 21-07-2010
    • מאת: מערכת CarsForum

    העתיד עפ"י הונדה כולל הרבה חשמל ומעט מאוד זיהום. החברה מתכננת להשיק כבר בשנת 2012 מכונית חשמלית למהדרין וכן מכונית היברידית עם אפשרות לטעינה מרשת החשמל. שתי המכוניות ישווקו בשלב הראשון בארה"ב וביפאן. אבל התוכניות של הונדה בדרך למכוניות חסכוניות יותר ומזהמות פחות לא נגמרות כאן. פיתוחה של הFCX Clarity, המכונית החצי-סדרתית הראשונה שמונעת באמצעות תא דלק, ימשיך בתקווה להביא אותה לייצור סדרתי מלא בתוך שנים מספר. דגמים נוספים של הונדה ישודכו למערכת ההיברידית של היצרן, כדוגמת הג'אז הקטנה. הדור החדש של הסיוויק ההיברידית צפוי להשתמש בסוללות ליתיום חדשות ויעילות יותר. יש גם דיבורים על מפעל חדש לקטנועים חשמליים לשוק הסיני המתפתח.

    גם מנועי הבנזין והדיזל של הונדה צפויים לקבל שדרוגים מקיפים. השוק האירופאי יקבל מנוע דיזל חדש, חסכוני ומתקדם יותר שהשקתו צפויה לקראת 2012. מנועי הבנזין ותיבות ההילוכים של היצרן יעברו גם הם מקצה שיפורים לטובת שיפור תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים. נוסף על אלו, תתמקד החברה בייצור ופיתוח של רכבים קטנים וחסכוניים, ומתכננת מכונית קטנה וזולה במיוחד שתיוצר בתאילנד אבל ייתכן ותשווק גם בשווקים מתפתחים נוספים.

    קטנוע חשמלי

    קטנוע חשמלי, מתוצרת הונדה.

    הונדה קלאריטי

    הונדה FCX קלאריטי - תדלוק במימן.

    dddd