תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף GTI החדשה מגיעה לישראל

    פולקסווגן גולף

    הדור השביעי של פולקסווגן גולף GTI מגיע ארצה. יוצע בתצורת 3 או 5 דלתות ועם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד. מחיר החל מ-222 אלף ש"ח.

    • 26-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחצי שנה לאחר חשיפתה הרשמית בגרמניה, מושקת פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל. זה הוא הדור השביעי של מכונית ההוט-האצ' הוותיקה, שייסדה את הקטגוריה כשהושק הדור הראשון שלה בשנת 1975. הדגם החדש שמגיע ארצה בימים אלו מבוסס על פלטפורמת ה-MQB החדשה של הקבוצה, המשמשת מגוון רחב של דגמים מקונצרן פולקסווגן וכמובן גם את גרסאות הבנזין ה"רגילות" של הגולף דור.

    פולקסווגן גולף החדשה (לא GTI) - מבחן דרך

    פולקסווגן גולף GTI

    פולקסווגן גולף GTI החדשה תוצע בישראל בשתי תצורות מרכב - 3 ו-5 דלתות. לשני הדגמים ממדים דומים, עם אורך של כ-427 סנטימטרים, רוחב של 179 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 263 סנטימטרים. יחידת ההנעה תתבסס על מנוע 2 ליטרים טורבו-בנזין בהספק מרבי של 220 כוחות סוס (כ-10 כוחות סוס יותר מהדגם הקודם) ותיבת ההילוכים תהיה רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. תיבת הילוכים ידנית לא תוצע בישראל בשלב זה.

    נתוני הביצועים הרשמיים מספרים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ומהירות מרבית של 244 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-15.6 קילומטרים לליטר לפי נתוני היצרן.

    פולקסווגן גולף GTI החדשה

    אך השדרוגים לעומת דגמי ה-1.2 וה-1.4 ליטר לא מסתכמים רק במנוע חזק יותר. ה-GTI תציע גם את מערכת ה-XDS+ החדשה, שיפור של מערכת ה-XDS שקיימת בדגמים האחרים. כמו כן כוללת ה-GTI גם חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש', מערכת בלימה משודרגת, קליפרים בצבע אדום ומערכת מתלים משופרת.

    פולקסווגן גולף GTI תוצע בישראל ברמת אבזור אחת הכוללת בין היתר 7 כריות אוויר, בלם יד חשמלי עם Auto Hold, פנסי ערפל קדמיים, גג עם חלון זכוכית, מערכת שמע מקורית עם מסך מגע, דיבורית בלוטות' עם אפשרות להזרמת שמע, מערכת Start&Stop ומערכת כניסה והתנעה ללא מפתח.

    מחירה של ה-GTI החדשה יעמוד על כ-222 אלף ₪ בגרסת ה-3 דלתות וכ-227 אלף ₪ לגרסת ה-5 דלתות. שיווקה של המכונית בישראל יחל עוד השבוע.

    פולקסווגן גולף GTI החדשה

    dddd