תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קורולה
  • טויוטה קורולה
  • טויוטה קורולה החדשה נחשפת

    טויוטה קורולה

    פרטים ראשונות אודות הדור ה-11 במספר של טויוטה קורולה - גדול, מרווח ומעוצב מקודמו. יגיע ארצה באוגוסט הקרוב.

    • 08-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור ה-11 במספר של טויוטה קורולה נחשף אמש בקליפורניה ויגיע ארצה בתוך חודשים ספורים. הקורולה היא המכונית החשובה ביותר של טויוטה בעולם, עם למעלה מ-40 מיליון מסירות מאז שנת 1966 ואז היום. גם בארץ זוכה הקורולה להצלחה אדירה, עם כ-165 אלף רכבים שנמכרו מאז החלה שיווקה הסדיר של הקורולה בארץ בשנת 1992. הדור האחרון של הקורולה, שהגיע ארצה בסוף שנת 2007 (כמודל 2008), אחראי לכ-69 אלף מכירות מתוך כמות זו. לא פלא אם כך שיוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, תמהר להשיק את הדגם החדש בישראל. שיווקו בישראל צפוי להתחיל במהלך חודש אוגוסט הקרוב.

    טויוטה קורולה החדשה

    טויוטה קורולה החדשה תהיה גדולה ומרווחת מקודמתה. התמונות הרשמיות שפרסמה היצרנית מגלות גם מכונית נאה מקודמתה, עם גריל קדמי שמשלב בין העיצוב של טויוטה אוריס החדשה לעיצוב של האוונסיס הגדולה יותר. למכונית אורך כללי של 462 סנטימטרים, כ-8 סנטימטרים יותר מהדגם הקודם. בסיס הגלגלים צמח אף הוא ובדגם הנוכחי אורכו יעמוד על 270 סנטימטרים, תוספת של כסנטימטר בהשוואה לדור הקודם. נפח תא המטען נותר דומה לזה שקיים בדגם היוצא, כ-450 ליטרים.

    המידות הנדיבות יאפשרו לקורולה להציע מרווח פנים טוב משל הדגם הקודם, עם תוספת של כ-92 מילימטרים למרווח הברכיים במושב האחורי. בטויוטה מבטיחים גם בידוד רעשים טוב יותר ורמת בטיחות גבוהה. הדגם החדש יצויד כסטנדרט ב-7 כריות אוויר, בקרת יציבות ואזורים ומשענות ראש עם מנגנון למניעת פגיעת "צליפת שוט". בטויוטה מצפים כי המכונית תזכה לציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים.

    טויוטה קורולה החדשה

    טויוטה קורולה החדשה תגיע ארצה כשהיא מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שהספקו המרבי 132 כוחות סוס. כמו באוריס החדשה, הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (Multidrive S) הכוללת גם אפשרות לתפעול ידני (7 הילוכים). בארצות הברית היא תשווק גם עם מנוע בנזין 1.8 ליטר בהספקים של 132 או 140 כוחות סוס (בהתאם לדגם).

    פרטים טכניים נוספים, רמות אבזור ומחירים יפורסמו בסמוך למועד השקתו של הרכב בארץ.

    לא קונים רכב בלי לקבל הצעה מהמומחים של CarsForum. הירשמו עכשיו!

    טויוטה קורולה החדשה

    dddd