Jump to content

חיפוש כללי

מציג תוצאות לתגיות '165/60r14'.

  • חיפוש לפי תגית

    הפרד בין תגיות באמצעות פסיקים.
  • חיפוש לפי מחבר ההודעה

סוג התוכן


פורומים

  • רכב
    • רכב כללי
    • טכני, אחזקה וטיפולים
    • ייעוץ ברכישת רכב
    • שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
    • אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
    • רכבי אספנות
    • פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
    • פורום רכבי שטח
    • פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
    • ספורט מוטורי
    • רכבים על שלט, משחקי נהיגה וסימולטרים, דגמי רכבים ועוד
    • פורום חוות דעת בעלי מקצוע
    • פורום אופנועים
    • אוף-טופיק
  • פורום מסחרי-מבצעים והנחות לחברי הפורום
    • מבצעי רכב
    • שיפורים ותוספות לרכב
    • חלקי חילוף, אביזרים ועוד.
    • מוסכים, בעלי מקצוע ונותני שירותים בענף הרכב.
  • קניה ומכירה
    • מכוניות ודו גלגלי
    • חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד.
    • אודיו
    • אלטעזאכן
  • שונות
    • הודעות חשובות
    • תמיכה לאתר
  • מועדוני רכב
    • מועדון מרצדס
    • מועדון הרודסטרים הישראלי
  • פורומים פרטיים
  • A Test Category
    • A Test Forum
  • בפורום בדיקה מנהלי מועדונים של מועדון בדיקות וניסויים פתוח לכולם
  • בפורום בדיקה חברים של מועדון בדיקות וניסויים פתוח לכולם
  • בפורום - כללי של BeReZ Club
  • בפורום תחזוקה, טיפולים וחלפים של מועדון אלפא רומיאו
  • בפורום אלפא כללי של מועדון אלפא רומיאו
  • בייעוץ ברכישת וולבו של מועדון VOLVO ישראל
  • במכירה וקנייה של וולבו מחברי המועדון של מועדון VOLVO ישראל
  • בשרשור היכרות חברי המועדון של מועדון VOLVO ישראל
  • בפורום טכני של מועדון VOLVO ישראל
  • בתוספות וגאדג'טים לוולבו שלך של מועדון VOLVO ישראל
  • בפורום של מועדון BMW
  • בדיבורים כללי של מועדון פולקסווגן
  • במועדון רכבי חברה של מועדון רכבי חברה
  • בכללי של MX-5
  • בטכני של MX-5
  • בפורום של מועדון הנהג התפרן
  • בפורום סיאט של מועדון סיאט
  • בפורום טכני של S-Max Mondeo owners club IL
  • בפורום שיפורים של S-Max Mondeo owners club IL
  • באביזרים ל 5008 / 3008 של פיג'ו 3008 / 5008
  • בפורום (נושאים) של פיג'ו 3008 / 5008
  • באודיו ומולטימדיה של פיג'ו 3008 / 5008
  • באחזקה וטיפולים של פיג'ו 3008 / 5008
  • בביטוח לאוטו של פיג'ו 3008 / 5008
  • בפורום (נושאים) של מועדון TOYOTA ישראל

הבלוגים שלנו

  • תחזוקה וטיפולים שוטפים - שברולט סוניק RS
  • חסר תקנה
  • מבחני Joom
  • דור שפייזמן
  • קלפי אספנות טרנד חדש! KAYOU - נארוטו
  • בבלוג בדיקות של מועדון בדיקות וניסויים פתוח לכולם
  • בבלוג של מועדון סוזוקי ג'ימני Suzuki Jimny
  • בבלוג של משווקים על גלגלים

קטגוריות

  • מאמרי משתמשים

לוח אירועים

  • לוח אירועים
  • לוח ראשי
  • ימי הולדת
  • בבדיקות אירועים של מועדון בדיקות וניסויים פתוח לכולם

מצא תוצאות ב...

מצא תוצאות שמכילות את...


תאריך פרסום

  • התחלה

    סיום


עידכון אחרון

  • התחלה

    סיום


סנן לפי...

תאריך הצטרפות

  • התחלה

    סיום


קבוצה


קצת עליי


מיקום


איזה רכב יש לך?


תחביבים


מקצוע


עמוד הבית שלכם


Skype


מדיה חברתית

  1. בוקר טוב, המידה היא 165/60/14 75H באיזור ה200-250 לצמיג, לא חייב מותג "על" או איזה דגם ספורטיבי.. תודה לכולם ויום טוב.
  2. אהלן, מבקש המלצה לרבעית צמיגים, מדובר בקיה פיקנטו 13׳, R14/165/60 75H, כרגע הרכב נועל זוג קדמיים של קומהו, עברו כבר סביב 50K - נראה סימני שחיקה בימני. זוג אחוריים סיניים - עברו מעל 60K, אין סימני שחיקה. מעדיף להחליף את כל הרבעיה בעיקר בגלל השחיקה של הקדמי ימני ועצם העובדה שהאחוריים הם סיניים. ביררתי קצת, הגעתי ל3 דגמים עיקריים במחירים של סביב 200-250 ש״ח לצמיג. מקסיס - לא זוכר בדיוק את הדגם, מחיר סביב 198-220 לצמיג, הבנתי שלא כאלה מומלצים ומקבלים ציון של סביר מינוס. פאלקן 914 - סביב 220 לצמיג, עדיפות מהמקסיס, הבנתי שמחזיקים בממוצע 50k~, נשמע סביר לחלוטין. הנקוק k425 - נדיר יותר למצוא, סביב 240-260 לצמיג, מחזיקות כמו הפאלקן פחות או יותר. אני נוסע סביב 17-20k בשנה, תוואי עירוני-בינעירוני מעורב, מעוניין בעיקר בשקט ונוחות, עם כמה שזה אפשרי. אשמח להמלצות/דיסהמלצות למצמיגים הנל או לאחרים סביב המחירים האלה (200-250 לצמיג).
  3. שלום לכולם, אני רוצה להחליף זוג צמיגים קדמיים לפיקנטו. החלפתי רביעייה ביוני 2015 (האנקוק K425) בצ'ק-אפ בבורסה ברמת גן. האחוריים סבירים, לקדמיים מתחילים ליפול חתיכות גומי. זה הגיוני? לעוד אנשים יצא לחוות את זה עם הצמיג הזה? הם לא היו ישנים כשהרכיבו אותם. אשמח להמלצות לצמיגים נורמליים במידה הזו. האם יש מה להחליף רביעיה למרות שהאחוריים במצב סביר? תודה!
  4. היי אני צריך להחליף ארבעה צמיגים עבור הרבה של בת הזוג שלי. ואני מעוניין בדעה שלכם בנוגע לשני סוגי הצמיגים הבאים עבור קיה פיקנטו 2014 Hankook 165/60R14 K425 75H TL OE KUMHO KH27 75H OE עבור הHankook רוצים 240 לצמיג ועבור הKumho רוצים 250 אשמח לעצה שלכם. תודה
  5. שלום, אני הולך להחליף את 4 הצמיגים של הפיקנטו לאחר 3 שנים. מידת צמיגים 165/60/14. לאחר בדיקה שעשיתי, מתלבט בין ארבע אפשרויות: 1. Falken ZE914 2. Hankook K425 3. Goodyear DuraGrip 4. Toyo Proxes CF2 ראיתי כל מיני דעות לכאן ולכאן, אשמח לעצתכם
  6. אז הכיע זמני להחליף צמיגים. יש לי רכב מסוג קיה פיקנטו - 2013 אלו הצמיגים שמצאתי באתר של יד 2 צמיגים. מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...