Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בניית בור טיפולים


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 6716 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתלבט בין ארבע חלופות להרמת הרכב לשם טיפול,פירוק נוח של חלקים מתחתיתו וכו':

 

1. בניית בור טיפולים (חפירת בור, יציקת דפנות בטון וכו').:-D

2. רמפה מבטון (כנ"ל, רק ללא חפירה).:-)

3. בניית רמפה מאסיבית ממתכת, ועליה עליה עם הרכב.:roll:

4. המשך שימוש בבוקים, וזחילה מתחת לרכב.:?

 

נראה לי שחלופה 3 אינה רלוונטית כל כך, בגלל כמות החומר שתידרש, והסיכון שבשבירת הקונסטרוקציה, וצניחת הרכב על המכונאי (זה אני...).

 

האם מישהו בנה לעצמו את אחת החלופות ויכול לייעץ לגבי מורכבות, דגשים, עלויות ?

(השאלה פורסמה כאן כיוון שאני מניח שאם מישהו בנה כזה דבר בביתו, זה ודאי עבור רכב אספנות, ולא עבור מאזדה 3 מליסינג)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול ליבנות את הרמפה מבלוקים ולצקת בינהם בטון עם ברזלים (שני בלוקים ובאמצע לצקת בטון. לבטון ולברזלים שלו לרתך "שאפלות")...

 

בסדנת טיפולים בצבא זה החזיק נגמשים. אין סיבה שזה לא יחזיק את האוטו שלך...

לדעתי? מיותר... למה? שמנים ופילטרים, בין כה וכה עושים את זה פעם בתקופה ארוכה. וגם ככה זה לא יותר מידי קשה...

להחליף מנוע? לא קל ולא פשוט להרים ולהוריד אותו מהרמפה.

תיקונים של צירי האוטו לפעמים דורשים פרוק של גלגל... גם לא ממש נוח שהאוטו "על הגובה"...

עוד משהו, למכוניות שהן בעלות דרייב שפט ובק-אקס זה טוב, למכונית עם הנעה קידמית זה ממש לא נוח ומיותר.

בנוסף, זה ממש מ כ ו ע ר ... זה תקוע כמו עצם בגרון, וממש לא יפה. אם הבית שלך, אני מאמין ששאר "הדיירים" שלו לא ישמחו...

בור? בור יתמלא לך במים. בור יכול ליקרוס פנימה... כמו כן, לא קל לרדת ולעלות מבור ומרחב התימרון קטן...

 

אם יש לך בית פרטי, ואתה בונה מחסן לעבודות, והמחסן מספיק גדול אני הייתי בונה "ח" ומרים את האוטו למעלה או שהייתי בונה זוג מסילות (בימקום בוקים)... או שהייתי מברר על ליפט משומש... הרבה יותר כדאי...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בית פרטי. יש מחסן לעבודות. אתה יכול לפרט יותר את ההצעות ?

 

חשבתי על ליפט משומש. לא יודע היכן משיגים. לא יודע מה המחיר הסביר. הפתרון של בור\רמפה נשקל כיוון שעלויות ליפט חדש (ככל שאני מבין אותן. 20K ש"ח?) לא באות בחשבון.

מעבר לזה, ליפט צריך חיבור תלת-פאזי, שאין לי. ובנוסף לכל שאר הטיעונים, את מי בכלל מזמינים כדי לבצע התקנה של כזה דבר אצלך בבית ? :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם כבר בעיניין של להרים רכב, הייתי רוצה לדעת כמה עולה והיכן ניתן לרכוש ג'ק עגלה, ולא כזה קטן ומעפן כמו שקונים ב - ACE, אני מחפש ג'ק יותר מאסיבי, יכול להיות גם משומש. בא בחשבון גם ג'ק שפועל על לחץ אוויר.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'ק עגלה חדש עולה בסביבות 1000 ש"ח, בחנויות לציוד טכני ברחוב יצחק שדה בת"א, ואצל יבואנים.

 

משומש אפשר לרכוש בפנצ'ריה, במחיר שבו אתה ובעל המקום תיפגשו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גן העדן למכונאי החובב ולמשפץ.

ל.כ בצריפין

WWW.LKLTD.CO.IL

ג'ק 16 טון (כן 16) - 150 ש"ח לפני מע"מ.

אובר-קיל רציני, אבל טוב.

יש עוד המון דברים מעניינים לחובבי הרכב.

וכמובן שהראשון שיחזור משם יספר בהתלהבות על ה-trooper carrier שחונה לו במגרש (תרגעו, הוא מבקש 3000$ ואין ניירת).

מהטובים בארץ בשירות.

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליפט משומש ניתן למצוא אצל משפצי ליפטים או חנויות כלי עבודה למוסכים.

ליפט משומש נימכר סביב ה 6000-7000 ש"ח.

אין לך צורך בליפט חדש,ועל בעיית המנוע ניתן להיתגבר בלי בעייה-פשוט מחליפים למנוע דו פאזי בהספק זהה(יקר למדי!).

לצורך התקנת הליפט יש לפלס את השטח ולהניחו על מישטח מוצק.זהו.

גם נוח,גם בטיחותי וגם אסתטי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'ק עגלה חדש עולה בסביבות 1000 ש"ח, בחנויות לציוד טכני ברחוב יצחק שדה בת"א, ואצל יבואנים.

 

משומש אפשר לרכוש בפנצ'ריה, במחיר שבו אתה ובעל המקום תיפגשו.

ובכן, לנו היה בור בחצר שנועד לטיפול ברכבים, זה היה בבית של סבתי, ושוב, כמו שציינו קודמיי, אלא אם מדובר ברכבים עם בק-אקס, השימושים שיש לכזה דבר מוגבלים.

להתמלא מיים הוא לא התמלא - מין הסתם, בנית בור לוקחת את זה בחשבון, ולבור היה ניקוז.

בסופו של דבר, אחרישעמד שנים ללא שימוש [יותר כמחסן לג'אנק] פשוט יום אחד תפסנו יוזמה והוא מולא באדמה ו"נסתם עליו הגולל"

 

היום - אם לומר את האמת, אני מתגעגע, זה בהחטל היה יכול להקל בכל מיני מצבים.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך התקנת הליפט יש לפלס את השטח ולהניחו על מישטח מוצק.זהו.

גם נוח,גם בטיחותי וגם אסתטי.

בד"כ לא רק מניחים את הליפט, אלא מחברים אותו לרצפת הבטון עם 4 ברגי-עוגן בסגנון הזה:

expansion-install3.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והשם של ה"ברגים" האלה לבטון, שמגיעים עם דיבל ממתכת, הוא כמובן "ג'אמבו/ג'ימבו".

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לקנות שתי רמפות נפרדות ממתכת הבנויות ממשטח משופע ומשטח מאוזן-ואפשר לעלות עליהן עם הגלגלים הקדמיים או האחוריים ולטפל בחלק האחורי או הקדמי של הרכב.

זה נוח לעבודה, די בטוח וניתן לאחסון.

NIR .Y

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם כבר בעיניין של להרים רכב, הייתי רוצה לדעת כמה עולה והיכן ניתן לרכוש ג'ק עגלה, ולא כזה קטן ומעפן כמו שקונים ב - ACE, אני מחפש ג'ק יותר מאסיבי, יכול להיות גם משומש. בא בחשבון גם ג'ק שפועל על לחץ אוויר.

 

 

שלו.

עגלה 3 טון מסיבי ורציני - 750 ש"ח.

 

אני משתמש בג'ק בקבוק 2 טון, 58 ש"ח.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליפט הוא הפיתרון הטוב ביותר לדעתי. ניתן להשיג משומשים במחירים סבירים וזה מחזיר את ההשקעה, בעיקר למי שמתעסק אם האוטו יותר מ"פעם ב...". צריך תשתית של בטון ועיגון חזק לקרקע. כמובן מומלץ ביותר קורת גג כלשהי.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6716 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...