Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ביום שישי האחרון החלטתי שהגיע הזמן להחליף את נוזל הקרור בפונטו.

בקבוקי הפראפלו כבר היו מוכנים, וגם מי המזגן.

פתחתי צינור רדיאטור תחתון, רוקנתי, הוספתי את הנוזל החדש וניקזתי אויר.

 

לאחר ההחלפה, חל שינוי בחום המנוע.

אם עד ההחלפה החום המקסימלי היה מגיע מעט לפני חצי הסקאלה, היום הוא מגיע מעט אחרי חצי הסקאלה.

חבר שלי מהפורום גם עשה החלפת נוזל קרור בפונטו שלו, וגם אצלו אותה תופעה.

יכול להיות שזה נוזל הקרור שגורם לתופעה? או שאולי ניקוז האויר לא היה כמו שצריך?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם ישנה סבירות שטעית ביחס מהילת נוזל הקירור עם מי המזגן,שכן יחס לא נכון יכול לגרום לכך שהולכת החום מהמנוע פחות טובה וקירור הנוזל הוא איטי יחסית ,שכן ע"י כך החום הסגולי של התערובת הוא נמוך

יותר ממה שצריך להיות .

פורסם

לגבי ניקוז אויר, ביצעתי ניקוז מהחור שיש ליד קיר האש (על הצינור שמתחבר לרדיאטור הפנימי)

זה חור הניקוז היחיד אצלי.

 

לגבי המהילה, עשיתי את זה ביחס 50:50

אין מצב שטעיתי...

פורסם

הערכתי כי מדובר בבועת אוויר.

ניקוז אוויר הוא פרובלמטי...צריך לנקז את המנוע...את מערכת החימום...ואת הרדיאטור

כנראה נלכד אויר במנוע או מטריצת החימום

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

כשהחלפת את המיים, היית צריך להשאיר את בורר החום/קור באוטו על מצב "חם".

אני מעריך ש"נתקעה" לך בועת אוויר שמה.

בהצלחה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

מנסיון, בפונטו, דור ראשון. אויר לכוד.

מאוד קשה לנקז עד הסוף. במקרה שלי - הוא "השתחרר" פתאום אחרי כמה

ימים (בדרך למוסך...).

:turn-l:
פורסם

בפונטו 60 יש בעיה של ניקוז אוויר - בגלל מבנה הרדיאטור, יש לנקז מכיוון קיר האש.

בפונטו 75, ניקוז האוויר נעשה אוטומטית בגלל צינור עודפים בקצה העליון של הרדיאטור.

ובכן ככה:

הדבר פשוט יותר, שים את הבורר על מצב "חם", כשהמנוע קר.

פתח את המכסה של הרדיאטור, חכה לפעולת המאווררים.

ברגע שהם יעבדו, מלא עוד נוזל קירור עד לגובה הרצוי (פחות 2 ס"מ).

וסגור את המכסה.

בהצלחה

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

כרגע הצעת למלא נוזל קירור במנוע חם?

האם זה לא מומלץ (מאוד) בגלל שהפרשי החום יגרמו לבעיות במנוע עצמו?!?

...Carpe Diem

פורסם
אהלן,

 

ביום שישי האחרון החלטתי שהגיע הזמן להחליף את נוזל הקרור בפונטו.

בקבוקי הפראפלו כבר היו מוכנים, וגם מי המזגן.

פתחתי צינור רדיאטור תחתון, רוקנתי, הוספתי את הנוזל החדש וניקזתי אויר.

 

לאחר ההחלפה, חל שינוי בחום המנוע.

אם עד ההחלפה החום המקסימלי היה מגיע מעט לפני חצי הסקאלה, היום הוא מגיע מעט אחרי חצי הסקאלה.

חבר שלי מהפורום גם עשה החלפת נוזל קרור בפונטו שלו, וגם אצלו אותה תופעה.

יכול להיות שזה נוזל הקרור שגורם לתופעה? או שאולי ניקוז האויר לא היה כמו שצריך?

ספר לנו איך ניקזת אויר (את כל התהליך)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה שעשיתי:

 

1. העברתי את הבורר למצב חום

2. פתחתי את מכסה מיכל הפלסטיק (מיכל הפלסטיק אצלי מתחבר מהחלק התחתון שלו בצינור לחלק התחתון של הרדיאטור)

3. שחררתי את הצינור שמתחבר מתחתית הרדיאטור למנוע.

4. כל המים ירדו.

5. פתחתי את ניפל ניקוז האויר שליד קיר האש.

6. חיכיתי עד שכל המים סיימו לרדת, וחיברתי חזרה את הצינור.

7. התחלתי למלא מים במיכל הפלסטיק, עד שראיתי שיוצאים מים גם מהניפל

8. סגרתי את הניפל והמשכתי למלא עד למקסימום.

 

רציתי לציין שאצלי קיימת צינורית שמתחברת מחלקו העליון של הרדיאטור, לחלקו העליון של מיכל הפלסטיק (כמו שציין BIGMAK)


×
×
  • תוכן חדש...