Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - לקסוס LC


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקסוס LC היא המכונית הראשונה שמגיעה אלינו למבחן ומצליחה לפרוץ את מחסום ה-200 כמ"ש. כמות מבטים לשעה.

בואו לקרוא למה - במבחן המלא.

 

לקסוס-LC-12.jpgלקסוס-LC-15.jpgלקסוס-LC-08.jpgלקסוס-LC-34.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השעה 5 בערב, אני בלימודים, אחרי יום קשה במיוחד. ווטסאפ מפבל: 22:00 במקום הרגיל עם 500LC?

אני עונה שאני לא יודע. אני גמור ועייף וכל מה שאני רוצה זה להגיע הביתה ולהזרק על המיטה.

אבל אחרי כמה דקות אני מקבל מכת ברק: אתה לא באמת הולך לוותר על נסיעה בתנאים מאתגרים על לקסוס 500LC, נכון? יש אנשים שמוכנים להרוג עבור הזכות הזאת. וכך מצאתי את עצמי בשעה המיועדת בנקודה קבועה על ראש הגבעה אי שם במרכז הארץ. למרות הצבע האפור שלא נראה טוב בלילה הלקסוס הזאת היא מכונית יפה ומרשימה. בכלל משהו טוב עובר על לקסוס בשנים האחרונות. הבנתי שזה בגלל שמרכז העיצוב נמצא עכשיו בקליפורניה והם מעיזים יותר. אומנם הגריל נראה כמתאמץ מדי, אבל אין תלונות ליתר אלמנטים. במיוחד אהבתי את האחוריים המנופחים עם מובילי אוויר לקירור בלמים. פנסים אחוריים תלת מימדיים זה משהו שלא יצא לי לפגוש עד כה.(אני נוהג על DS) כשאתה מסתכל לתוכו נדמה לך שיש בפנים פיר עמוק עם תאורה בצד אחד. אמרתי כבר מרשים, נכון?

מבפנים הכל פחות חד משמעי. אומנם הכל נראה עתידני ולפי מקורות זרים מדובר בשפה עיצובית של A-LF אבל מבחינתי יש גם דמיון ברור ל200CT של אישתי. הייתי מצפה ליותר. העיצוב נראה מתאמץ ובא להרשים במבט ראשון, אבל אני לא בטוח שהוא יעמוד במבחן הזמן ולא ימאס לבעליו אחרי חצי שנה-שנה. איכות החומרים טובה, כיאה ללקסוס אבל עדיין לא מפילה מהכסא.

תנוחת ישיבה מושגת בקלות, אבל השיבה עצמה לא אידאלית. או שאתה יושב נמוך מדי או שההגה גבוהה מדי. במהלך כל הערב הייתי עסוק בכיוונון עדין של תנוחת הישיבה. גם כניסה ויציאה מהרכב לא היו לי הכי נוחים כי המושב חובק מדי ומפריעה למהלך כניסה יציאה קלים.

אבל רבאק, מה כל זה מעניין אותנו כאשר מדובר במכונית ספורט-קופה אולד-סקול. כזאת מהזן הנכחד. אטמוספרית כזאת. בלי טורבו, מגדש על או כל טכנולוגיית גדישה. נושמת עצמונית זאתי. בוא נראה אותה באותו הכביש ובאותם התנאים שהיינו בו עם AMG C63s. האם ללקסוס יש תשובה הולמת למכונית הזאת?

מתניעים. שאגה של 8V אטמוספרי מתפרצת לאויר הקריר של הערב. תדרוך קצר ואני יוצא סולו לסיבוב. מעבר ראשון של אותו הכביש המפותל שאני מכיר טוב. נוסע יחסית לא מהר. מקשיב לסאונד. עוקב אחרי מהירות, מנסה להקשיב להגה. משום מה הוא מרגיש לי לא מדוייק. אני כל הזמן נאלץ לתקן. מסתובב בחזרה ומגביר את הקצב. אין דרמה. למרות שאני נוסע מהר, הכל די רגוע אבל גם עם הרגשה של כבוד. אני לא בוטח ברכב עד הסוף. מגיעים לסוף הכביש. מסתובב. עוצר וקולט שעברתי אותו במצב Comfort.

או קיי. מעבירים למצב ספורט. אחד לפני ספורט +. אני אף פעם לא נוסע במצב הקיצוני ביותר כי אני פשוט מפחד. כזה אני. עוד מעבר של הכביש במצב יותר אגרסיבי. עכשיו הכל הרבה יותר טוב. אבל עדיין, אני מאוד מרוכז ולא נהנה. הקצב מאוד גבוהה. אומנם טיפה יותר נמוך מזה שהיה לי כאן עם מרצדס, אבל התחושה שונה. הלקסוס הזאת יותר מנוכרת ודורשת יותר כבוד. איפשהו בתת מודע אני שומר מרווח בטחון ממגבלות. או שזה פשוט נדמה לי כי אני לא מאתגר אותו. עוד מעבר. אני נוסע הכי מהר שאני מסוגל, עכשיו אני רואה טיפה הבהוב של הבקרות על הדשבורד אבל הרכב עדיין ממשיך במשימה בלי שאני ארגיש שמשהו לא כשורה. מגיעים לאותה פניה חדה עם שוליים רחבים שבה אני מרשה לעצמי קצת יותר. אבל גם כאן הוא נשארת ניטרלית ומנוכרת. במקום שדפקתי power slide עם מרצדס, הזנב של לקסוס יוצא לשניה וחוזר למסלול. אלה חיות שונות לחלוטין.

מגיע לסוף הכביש, זוחל החוצה מהרכב. מחליפים חוויות. אובייקטיבית היא יותר איטית ממרצדס. תחושתית היא פחות מרגשת. אבל כמכלול כולל לחיי היום יום אני חושב שדווקא ידה של לקסוס תהיה על העליונה. בזמן שמרצדס זה גרזן כבד ולא פרקטי, LC היא מכונית GT מושחזת שנועדה לגמוע מרחקים במהירות גבוהה בלי הרבה דרמות ומבלי לעייף את הנהג יותר מדי. את מי הייתי בוחר? את האינפיניטי Q60s כפולת הנעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הדברים שאני מתחרט עליהם, זה שלא התאפשר לי לבלות לצד הלקסוס הזאת עוד קצת באור יום.

אין ספק, ה-LC מרשימה. מאוד. לקח לי הרבה זמן להסתובב סביבה ולהתרשם, ולא רציתי להפסיק. שילוב של מראה אלגנטי וספורטיבי, והגריל הלקסוסי המוכר שמשתלב כאן אולי יותר טוב מבכל לקסוס אחרת עם יחידות תאורה מהממות (שגם מאירות מדהים).

היופי ממשיך גם לתא הנוסעים. החומרים מצויינים וכך גם ההרכבה, המושבים נהדרים ומחבקים, ויש גם דברים ש"גולפו" ועוצבו באלגנטיות, דוגמת הידיות שהוזכרו (מי היה חושב שתהיה התלהבות מיוחדת מידיות?) או המחיצה המפרידה בין הנהג לנוסע ש"תוחמת" את השטח הפרטי של הנהג. מיוחד לא פחות הוא לוח השעונים, הלקוח מה-LFA. מדובר למעשה בשני צגי TFT אחד מאחורי השני, כאשר הקדמי (העגול) זז על מסילה מהמרכז ימינה ופותח מקום לתפריט הגדרות.

עוד לפני הנהיגה, אני רוצה להתעכב שניה על הצליל שהאגזוז הזה מייצר - סקסי. תדר שגורם למה שמם שלך להכות אחד בשני כמו קסטנייטות, וכשהסל"ד עולה והבקפיירים מתחילים, אז בכלל. ה-LC מתנהגת באופן ראוי לשבח. עוד לפני שמתחילים לטפס במהירות יותר מדי, מבינים מהר מאוד שזוהי מכונית טורינג. היא נוחה מאוד ומבודדת ממה שקורה בחוץ. גם המשקל שלה וגם הרוחב, לא מצליחים להרוס את החגיגה כשמגיע הזמן. היא חדה מאוד ומדוייקת, מגיבה נפלא להפניות הגה, ומייצרת תחושה flat על האספלט עם מהלך מתלים שמרגיש מינימלי. אני מאמין שגם ההיגוי האחורי תורם חלק משמעותי לעניין. אותו צליל נפלא שבוקע מהאגזוז לא חודר פנימה באגרסיביות, אלא מייצר צליל רקע בדיוק בעוצמה המתבקשת. ראוי לציין גם את יחידות התאורה אותן הזכרתי בהתחלה, שמאירות נפלא גם קדימה וגם לתוך הפניה.

מכונית מולטי טלנט נהדרת - יודעת להיות קרוזרית יוקרתית וקרבית כשצריך, ונראית סוף הדרך. שיחקו אותה בלקסוס.

 

IMG_20171218_214627.jpg

 

IMG_20171218_215249.jpg

 

IMG_20171218_222818.jpg

 

IMG_20171218_225937~3.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו!

עדיין לא יצא לי להיתקל בה במציאות אבל בתמונות היא ממש נראית כמו קונספט עתידני שהתגלגל אל הכביש, בעיקר מאחור.

התמונות מדהימות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אותה בתערוכה בפרנקפורט. אכן מרשימה מאוד מבחוץ.

חייב לומר שאני מופתע מהמחיר. חשבתי שתהיה יקרה בהרבה. מעניין אם הם מתכננים להוציא גרסת F לדבר הזה. יכול להיות מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אותה בתערוכה בפרנקפורט. אכן מרשימה מאוד מבחוץ.

חייב לומר שאני מופתע מהמחיר. חשבתי שתהיה יקרה בהרבה. מעניין אם הם מתכננים להוציא גרסת F לדבר הזה. יכול להיות מעניין.

 

נראה לי שגרסת F ל-LC תהפוך אותה פשוט ל-LFA, והיתה כבר כזאת :)

אגב LFA, בלקסוס התחילו ממש לאחרונה להשתעשע (די ברצינות) ברעיון של יורשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל וואו אמיתי, העיצוב, הצליל(מה שיצא לי לשמוע ביוטיוב כן?:cry:) וסוג החומרי הדיפון.

 

מחזק את הנאמר על בחירת הפונט שמזכיר יאריס ועל מערכת המולטימדיה. קונצרן טויוטה נשאר מאחור כמה דורות בהשוואה לאירופאיות בתחום הזה.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שגרסת F ל-LC תהפוך אותה פשוט ל-LFA, והיתה כבר כזאת :)

אגב LFA, בלקסוס התחילו ממש לאחרונה להשתעשע (די ברצינות) ברעיון של יורשת.

 

לפחות ממה שאני יודע (לא נהגתי, כמובן), ה LFA היתה (ועדיין) רכב קצה. LC עם F תהיה LC מהירה יותר וקצת יותר מחודדת אבל לא רכב על. אם אני זוכר נכון, ה LFA בחו"ל תומחרה גבוה מפרארי ולמבורגיני. LCF תעלה בארץ בטח 1,200,000 שזה עדיין לא הסטנדרטים של פרארי ולמבורגיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי מילה על הלקסוס, אני נהנה מאוד מהמבחנים לאחרונה ומשיטת מובילי הדעה.

 

נקודות מבט שונות ובלתי תלויות של אנשים אשר לכאורה חפים מאינטרסים ואינם תלויים במפרסמים לפרנסתם.

 

אחלה פלטפורמות, אחלה כתבות ותמונות כרגיל מהממות של פבל.

 

שאפו ותודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות ממה שאני יודע (לא נהגתי, כמובן), ה LFA היתה (ועדיין) רכב קצה. LC עם F תהיה LC מהירה יותר וקצת יותר מחודדת אבל לא רכב על. אם אני זוכר נכון, ה LFA בחו"ל תומחרה גבוה מפרארי ולמבורגיני. LCF תעלה בארץ בטח 1,200,000 שזה עדיין לא הסטנדרטים של פרארי ולמבורגיני.

 

היא תומחרה גבוה יותר כי הייצור שלה היה מוגבל (מאוד) מלכתחילה, מה שהפך אותה לנדירה מאוד. 500 יחידות יוצרו בלבד במשך שנתיים בדיוק, כאשר 50 מתוכן היו בגרסת הנורבורגרינג. היא גם היתה הלקסוס שפותחה הכי הרבה זמן עם ירידה מטורפת לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה (לא ביקורת) למה לא לעשות ביקורות וידיאו היום כל מה שצריך זה מצלמה יחסית זולה חצובה ולפטופ שיערוך את הסרטון.

 

המכונית נראת חבל על הזמן, שמח לראות תוכן מקורי באתר. והכתיבה של הביקורת פשוט נהדרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השעה 5 בערב, אני בלימודים, אחרי יום קשה במיוחד. ווטסאפ מפבל: 22:00 במקום הרגיל עם 500LC?

אני עונה שאני לא יודע. אני גמור ועייף וכל מה שאני רוצה זה להגיע הביתה ולהזרק על המיטה.

אבל אחרי כמה דקות אני מקבל מכת ברק: אתה לא באמת הולך לוותר על נסיעה בתנאים מאתגרים על לקסוס 500LC, נכון? יש אנשים שמוכנים להרוג עבור הזכות הזאת. וכך מצאתי את עצמי בשעה המיועדת בנקודה קבועה על ראש הגבעה אי שם במרכז הארץ. למרות הצבע האפור שלא נראה טוב בלילה הלקסוס הזאת היא מכונית יפה ומרשימה. בכלל משהו טוב עובר על לקסוס בשנים האחרונות. הבנתי שזה בגלל שמרכז העיצוב נמצא עכשיו בקליפורניה והם מעיזים יותר. אומנם הגריל נראה כמתאמץ מדי, אבל אין תלונות ליתר אלמנטים. במיוחד אהבתי את האחוריים המנופחים עם מובילי אוויר לקירור בלמים. פנסים אחוריים תלת מימדיים זה משהו שלא יצא לי לפגוש עד כה.(אני נוהג על DS) כשאתה מסתכל לתוכו נדמה לך שיש בפנים פיר עמוק עם תאורה בצד אחד. אמרתי כבר מרשים, נכון?

מבפנים הכל פחות חד משמעי. אומנם הכל נראה עתידני ולפי מקורות זרים מדובר בשפה עיצובית של A-LF אבל מבחינתי יש גם דמיון ברור ל200CT של אישתי. הייתי מצפה ליותר. העיצוב נראה מתאמץ ובא להרשים במבט ראשון, אבל אני לא בטוח שהוא יעמוד במבחן הזמן ולא ימאס לבעליו אחרי חצי שנה-שנה. איכות החומרים טובה, כיאה ללקסוס אבל עדיין לא מפילה מהכסא.

תנוחת ישיבה מושגת בקלות, אבל השיבה עצמה לא אידאלית. או שאתה יושב נמוך מדי או שההגה גבוהה מדי. במהלך כל הערב הייתי עסוק בכיוונון עדין של תנוחת הישיבה. גם כניסה ויציאה מהרכב לא היו לי הכי נוחים כי המושב חובק מדי ומפריעה למהלך כניסה יציאה קלים.

אבל רבאק, מה כל זה מעניין אותנו כאשר מדובר במכונית ספורט-קופה אולד-סקול. כזאת מהזן הנכחד. אטמוספרית כזאת. בלי טורבו, מגדש על או כל טכנולוגיית גדישה. נושמת עצמונית זאתי. בוא נראה אותה באותו הכביש ובאותם התנאים שהיינו בו עם AMG C63s. האם ללקסוס יש תשובה הולמת למכונית הזאת?

מתניעים. שאגה של 8V אטמוספרי מתפרצת לאויר הקריר של הערב. תדרוך קצר ואני יוצא סולו לסיבוב. מעבר ראשון של אותו הכביש המפותל שאני מכיר טוב. נוסע יחסית לא מהר. מקשיב לסאונד. עוקב אחרי מהירות, מנסה להקשיב להגה. משום מה הוא מרגיש לי לא מדוייק. אני כל הזמן נאלץ לתקן. מסתובב בחזרה ומגביר את הקצב. אין דרמה. למרות שאני נוסע מהר, הכל די רגוע אבל גם עם הרגשה של כבוד. אני לא בוטח ברכב עד הסוף. מגיעים לסוף הכביש. מסתובב. עוצר וקולט שעברתי אותו במצב Comfort.

או קיי. מעבירים למצב ספורט. אחד לפני ספורט +. אני אף פעם לא נוסע במצב הקיצוני ביותר כי אני פשוט מפחד. כזה אני. עוד מעבר של הכביש במצב יותר אגרסיבי. עכשיו הכל הרבה יותר טוב. אבל עדיין, אני מאוד מרוכז ולא נהנה. הקצב מאוד גבוהה. אומנם טיפה יותר נמוך מזה שהיה לי כאן עם מרצדס, אבל התחושה שונה. הלקסוס הזאת יותר מנוכרת ודורשת יותר כבוד. איפשהו בתת מודע אני שומר מרווח בטחון ממגבלות. או שזה פשוט נדמה לי כי אני לא מאתגר אותו. עוד מעבר. אני נוסע הכי מהר שאני מסוגל, עכשיו אני רואה טיפה הבהוב של הבקרות על הדשבורד אבל הרכב עדיין ממשיך במשימה בלי שאני ארגיש שמשהו לא כשורה. מגיעים לאותה פניה חדה עם שוליים רחבים שבה אני מרשה לעצמי קצת יותר. אבל גם כאן הוא נשארת ניטרלית ומנוכרת. במקום שדפקתי power slide עם מרצדס, הזנב של לקסוס יוצא לשניה וחוזר למסלול. אלה חיות שונות לחלוטין.

מגיע לסוף הכביש, זוחל החוצה מהרכב. מחליפים חוויות. אובייקטיבית היא יותר איטית ממרצדס. תחושתית היא פחות מרגשת. אבל כמכלול כולל לחיי היום יום אני חושב שדווקא ידה של לקסוס תהיה על העליונה. בזמן שמרצדס זה גרזן כבד ולא פרקטי, LC היא מכונית GT מושחזת שנועדה לגמוע מרחקים במהירות גבוהה בלי הרבה דרמות ומבלי לעייף את הנהג יותר מדי. את מי הייתי בוחר? את האינפיניטי Q60s כפולת הנעה.

הרבה זמן לא קראתי קריאה כל כך מעניינת, סוחפת שגורמת לך רק לרצות לנסוע. תודה על השיתוף המיוחד הזה.

 

נראית סוף הדרך. כמה צריך למשכן כדי לקנות אחת? הרי חיים רק פעם אחת...:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...