Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות, תמונות וסרטונים (בעמוד 2) מאימון הראלי שערכנו היום!!!


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 6994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אי שם בצפון הארץ. כרגיל בניצוחו של מישל גדז' והפעם גם בניצחונו של מישל בקטגוריה הבכירה (על אימפרזה של חנן וללא פרקטיס). עוד נהגו יפה: נדב בזמן מהיר במיוחד (על אחת האימפרזות החזקות בארץ), ארז אברמוב על הצרצר וקובי כהן על ה 205 ראלי - עד שהחליט לגלח את צלע ההר. אהה.... גם אני הייתי שם עם ה S16 ואחרי הרבה הרבה זמן היה נחמד לראות שוב את ניר בורנשטיין עם ה 106 ראלי ואת יובל עם אימפרזה שאך זה עתה הוכשרה מחדש אבל נאלצה לפרוש לפני ההתחלה בגלל בעיית טורבו.

קדימה קונדסון וכל שאר הצלמים - תוצאות ותמונות.

אני אוסיף פרשנות אח"כ (בעוד כשעה) בתקווה שSרוני יעלה מהר (בימים הקרובים) את החומר המצולם.

באמת תודה לכל מי שהגיע והפך את זה לאירוע יפה (למעט המשטרה שהגיעה בסוף) ותודה תודה לצוות של מישל (על הארגון, המקצוענות וגם על הבורקס).

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה לאלון על שהזמין אותי לאימון - נהנתי מאוד למרות שחזרתי עם כאבי צוואר וכתף מהבאקטים של ה-106 :wink:

 

אני מקווה שתוך כמה ימים יהיה סרטון ערוך, יש כמה דברים יפים לראות!!

 

אם יהיה ביקוש, אעלה גם התרשמות מהאימון בתור צופה מהצד (ומהבאקט) כאן בפורום. אבל זה כנראה רק מחר (היום תנו לי לנוח :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז בואו נתחיל...

הקדמה:

0500 מתעוררים, תופסים איזו עוגייה, גילוח, צחצוח ואני למטה בחנייה מחכה לרוני ונדב (המכונה נדב-ראלי בפורום ובזמנו הפנוי משמש כנווט שלי) שיגיעו אלי. 0545 ואנחנו יוצאים לדרך. מגיעים לחיפה, מעמיסים את ה 106S16 ויוצאים לכיוון השטח. עד שהגענו נאספו בשטח הרכבים הבאים: חמש אימפרזות (נדב, יובל, אהוד, צבי ומישל - עם האימפרזה של חנן) 2 "באגים"/ג'יפים (אחד על בסיס של פאג'רו, של אורי והשני צרצר עצבני - בבניה עצמית? של ארז), 205 ראלי של קובי, ויזה אלף המסלולים של ג'קי, 106 ראלי של ניר וה S16 כאמור של עבדכם הנאמן. סה"כ 11 כלים - לא רע לאימון ראשון אחרי הרבה זמן.

 

המסלול:

המסלול חבוי אי שם בין שבילי כורכר הררים מהירים מאוד. מסלול ספרינט אמיתי באורך 2.5 ק"מ בערך שכלל הכל: פניות (הדוקות והדוקות יותר), S-ים (אחד יזום כדי לקצר את הישורת), קפיצות באוויר (כחמש או שש - חלקן גבוהות מאוד), ישורת אחת עצבנית ואחת קצת פחות ואיזה סיבובון טכני בסוף שנראה כאילו נלקח מג'ימיקאנה. גם הקרקע היתה מדהימה. כורכר מהיר מאוד עם קטע עפר קצר באמצע, מעבר משטח פתוח למיוער - בקיצור, מסלול מחו"ל, אווירה מחו"ל ונהגים - מהארץ!

 

האימון: (קונדסון תתקן אותי אם טעיתי במשהו)

כבר בהזנקות הראשונות נאלץ יובל לפרוש עם האימפרזה שלו. הטורבו - הלך לעולמו. כל השאר התחילו לאט - כיאה למסלול מהיר וחלק - ולאט לאט הגבירו ושיפרו זמנים (ככל שעבר הזמן האימפרזות "ניגבו" יותר את המסלול והוא נעשה מהיר יותר). הזמנים - אני משאיר לאלון (קונדסון) לפרט. בקטגוריה הגדולה (2000 + טורבו) נדב היה מהיר במיוחד על אימפרזה חזקה במיוחד והיה נראה שהוא ישאר המהיר ביותר עד הסוף - אבל אז, מישל החליט לעלות לשני סיבובים על המסלול. כבר בסיבוב הראשון הוא "דגדג" מלמעלה את הזמן הטוב של נדב - ולמרות שנדב שיפר אותו עוד יותר אח"כ - מישל מצליח "לגלח" עוד מספר שניות ולהיות המהיר ביותר. בקטגוריה הקטנה (עד 2000 סמ"ק וללא טורבו) הייתה תחרות אמיתית בין קובי, ניר, ג'קי וביני. במקצה השלישי קובי (שלחץ חזק מאוד) נאלץ לפרוש לאחר ש"החליט" לחבוט בצלע ההר. לנהג ולרכב שלום - אבל זה היה שלום ולהתראות לקובי לפחות לאימון הזה - נקווה שהוא חוזר אלינו במהרה. בין ניר וג'קי התפתחה תחרות יפה כאשר ג'קי מקדים במעט. בעזרת נדב-ראלי הנווט שלי הצלחתי לאט לאט לגלח עוד שניות ולהיות קרוב מאוד בזמנים לחלק מהאימפרזות - ואז, הגיע הכיף האמיתי - רוני החליט לעלות איתי לסיבוב (שהפך מהר מאוד לשניים) - שתי הפעמים האלו היו המהירות ביותר שלי על המסלול, למזלנו. למה למזלנו? אחת - כי, ככה לא עשיתי פדיחות כשרוני צילם ושתיים - הרווחנו סרטון ממש יפה (לטעמי) שבתקווה - יועלה בשרשור זה בקרוב.

 

בסיום המקצה השני עם רוני - כבר הייתי מהיר משתי אימפרזות ובעודי בונה תוכניות (לא מציאותיות - יש לציין :wink: ) איך אני מאיים על הזמנים של נדב ומישל - הגיע נציג משטרת ישראל האמיצה בהזמנתו של רב"ש, רבש"ץ, רמח"ל האיזור (או איך שזה נקרא). כמובן שנאלצנו להתקפל - הפעם בלי שיוחרמו הרכבים - וכך נשארנו עם טעם של עוד.

לסיכום - היה לא פחות ממדהים, נהנתי מאוד מהארגון המקצועי כרגיל של מישל וחבורת העוזרים המיומנים שלו שמפעם לפעם הולכים ומשתפרים. ממש תענוג צרוף.

תודה תודה לכולם - ביחוד למישל ואלון (קונדסון) וכמובן לכל המרשלים.

 

ודבר נוסף - כרגיל, אני לא מסיים אירוע בלי נזק!!! כבר בסיבוב הראשון נדב הנווט שלי חש שמשהו לא טוב בפרונט או בהגה וזאת ממושב הנווט!!! אני פתרתי אותו ב "שטויות - המסלול פשוט חלק" - אבל מה , מסתבר שהילד צדק. בסוף היום כשהעמסנו את הרכב - משחק קל של נדב בהגה מגלה לנו כי הוא צדק ונוצר חופש משמעותי במסרק ההגה. לא פלא שהייתי צריך לעבוד כל כך קשה על ההגה (עד עכשיו אני מרגיש את חגורת הכתפיים והצוואר :wink: ). אבל, לא נורא, תוך מספר ימים הרכב יחזור לכשירות מבצעית...

 

יאללה... צלמים - עכשיו תורכם.... - תמונות בבקשה!

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכנסנו היום בבוקר, אחרי פגרת חורף [אלון, הנודניק הזה, מתי אימון, מתי אימון :razz: ] באחד מהיערות בצפון הארץ, 10 רכבים ו-11 נהגים [2 נהגים על רכב אחד]. כאשר רכב אחד פורש [יובל-אימפרזה] אחרי מקצה אחד, בגלל בעיית טורבו.

כפי שאלון ציין, למסלול החדש [פעם ראשונה שאירגנו אירוע במקום הזה] באורך 2.5 ק"מ היה אופי מהיר מאוד, עד כדי כך, שמישל נאלץ לייזום שיקיין באמצע הישורת בכדי להאט את המכוניות, באמצעות פילונים, מי שנגע בפילון, קיבל עונש 5 שניות. מעבר לכך, אירועים משמעותיים: קובי עם ה-205 עשה ספין במקצה השלישי שלו של מדידת הזמנים , פגע בצלע ההר ועקב כך פרש מהאימון, לנהג שלום, לרכב קצת פחות, אבל לא נזק רציני. מעבר לכך אלון פירט בצורה די יפה את האירוע כך שאין לי מה להרחיב.

כל הנהגים הראו גרף שיפור, וקיזזו שניות בזמנים שלהם, בכל הקפה והקפה שעשו, לכן, אפרסם רק את הזמנים המהירים של כל נהג, מהמהיר ביותר לאיטי ביותר:

 

מישל גדז' [אימפרזה] - 1:36:43

נדב דותן [אימפרזה] - 1:39:47

ארז אברמוב [צרצר] - 1:40:59

צבי לייט [אימפרזה] - 1:44:46

אהוד לביא [אימפרזה] - 1:45:35

אלון חליווה [106] - 1:47:81

אורי שוער [טרקטור] - 1:50:16 [באגי שמבוססת על שילדה של פאג'רו]

ג'קי זית [ויזה אלף המסלולים] - 1:52:44

ניר ברונשטיין [106 ראלי] - 1:53:66

קובי כהן [205 ראלי] - 1:55:94

שמשון [טרקטור] - 2:03:91

תמונות כרגע אין לי, אני אקבל אותם רק בשבוע הבא, אפרסם אותם כשיהיו לי אותם. אולי מחר יעלה אחד מהמרשלים שהיו על המסלול תמונות שהוא צילם.

 

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחקתי את כל המבקשים. לא צריך לכתוב סתם אתם יודעים. מחר אכתוב משהו יותר מפורט מהתרשמותי האישית.

 

מאחר והמקור שלי לעריכת הסרטים אינו זמין כרגע, אבקש ממישהו שיש ברשותו יכולת העברת הסרטים למחשב (כלומר - מצלמת DV שאליה אפשר להכניס את הקלטת שברשותי), כרטיס וידאו ותוכנה מתאימה, וגם נמצא באזור השרון, לאפשר לי לקפוץ אליו לצורך עריכת הסרט. תודה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו יש אפשרות להגיע בתור צופה לאירועים כאלו?

 

אם כן איפה ומתי?

יש אפשרות...

אם אחד ממנהלי הפורום פה מכיר אותך ויוכל לתת לך " תעודת הכשר".....

צור איתי קשר בפרטי...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי היום פג'רו משופצרת בסופר מקצועיות חוזרת לכיוון המרכז ע"ג נגרר שגררה אותו סוואנה

האם מדובר באחת המשתתפות?

(על בסיס צבע אדום עם מדבקות עליו והכל, ללא לוחית רישוי כמובן)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי היום פג'רו משופצרת בסופר מקצועיות חוזרת לכיוון המרכז ע"ג נגרר שגררה אותו סוואנה

האם מדובר באחת המשתתפות?

(על בסיס צבע אדום עם מדבקות עליו והכל, ללא לוחית רישוי כמובן)

באימון שערכנו לא הייתה פאג'רו, מה שכן יכול להיות שראית את הפאג'רו האדומה של שי שמעוני, שמתעדת להשתתף ביום שישי הקרוב במירוץ באיטליה, אחרי טיפול אצל עידו בפרדס חנה.

ובזאת אני אנצל את ההזדמנות הזאת לאחל לשי הצלחה [ובתקווה גם פודיום] במירוץ באיטליה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הפעם הראשונה שהשתתפתי באירוע כ"כ מסודר ומאורגן.

הגענו לשם בג'יפ של אלון כאשר ה-106 נגררת מאחור בעגלה. השטח באזור ההתכנסות היה רחב ומרווח וכבר חנו שם כמה וכמה משאיות וג'יפים עם נגררים. השעה הייתה שמונה וחצי בבוקר ומזג האוויר היה פשוט מושלם - שמש נעימה, הרבה צל מסביב למי שרוצה, לא חם ולא קר.

 

מישל פיקח על הכל ביד רמה (ובצורה מצוינת, יש לציין!) ובעת הסידורים להתחלת האימון נתן לנהגים לעלות פעם או פעמיים על המסלול לנסיעה איטית בשביל להכיר אותו. המרשלים כבר היו במקומם, כולם עם מכשירי קשר ביד, ואני עליתי עם אלון על ה-106 בשביל למצוא מקומות תצפית טובים ובשביל להכיר ביחד איתו את המסלול.

 

נסענו לאט ובכל פנייה אלון תיאר בפני את דעתו בנוגע למהירות הפנייה וסוג ההחלקה שתהיה במהלכה :-) מדי כמה שניות הוא אמר "הנה, פה יש קפיצה", ואני קצת התפלאתי - כ"כ הרבה קפיצות במסלול כ"כ קצר? אח"כ גם יצא לי להבין מקרוב מאוד למה הוא מתכוון כשהוא אומר "קפיצות" :twisted::-D

 

אחרי שכולם חזרו לנקודת הפתיחה, מישל נתן את האות להתחיל, לא לפני שהספקתי לדלג אל עבר נקודת התצפית הראשונה. לאחר שכמה מכוניות עברו המשכתי ללכת לאורך המסלול (בצידו כמובן, מקשיב היטב לשמוע באם רכב מתקרב) ועברתי בכל נקודות התצפית האפשריות. ניתן היה לראות את התקדמות הנהגים ככל שהזמן עבר - הם נהגו מהר יותר ובבטחון רב יותר. המסלול אינו קל לנהיגה כלל, העפר מאוד חלק ויש עצים, אבנים ותהומות בצדדים.

 

לאחר כ-3-4 פעמים שכל הנהגים עלו על המסלול, אלון עבר ואסף אותי ב-106. אעשה לרגע פאוזה קצרה בכדי לתאר לכם את שלבי הכניסה למכונית ראלי:

 

בכדי להכנס למכונית ראלי על בר המזל לבצע את הפעולות הבאות:

1. לגמש את גופו בפוזות בלתי אפשריות בניסיון פתטי למדי להכנס אל מעבר לרול באר לתוך הבאקט.

2. לקלל פעם אחר פעם על שלא עשה מתיחות לפני כן ובכלל שהוא לא מבצע פעילות גופנית מכל סוג שהוא.

3. לאחר ההתיישבות בבאקט, להתרומם שוב רק בשביל להוציא את חלקי החגורה שתקועים לו בתחת ובגב.

4. לנסות לסגור את החגורה רק בשביל לגלות שהיא קצרה מדי.

5. שוב לעקם את הגוף בצורה נוראית בשביל לנסות להאריך את החגורה.

6. כלל אצבע - זה יהיה תמיד יותר מסובך ממה שזה נדמה.

7. לאחר התאמת החגורה - לנעול את שלושת אבזמיה ולמתוח אותה על הגוף.

8. להושיט יד אל הדלת בכדי לסגור אותה, רק כדי לגלות שאחרי החגירה היד פשוט לא מגיעה אל הדלת.

9. לפתוח את החגורה, לסגור את הדלת, לחגור שוב.

10. להושיט יד לעבר הקסדה שנמצאת על הרצפה לפניך רק בשביל לגלות שוב שאתה לא מגיע.

11. לנסות להרים את הקסדה עם הרגל, לא להצליח.

12. לפתוח שוב את החגורה, להרים את הקסדה, לחבוש אותה ולחגור שוב.

13. להסתובב שמאלה בהבעת ניצחון רק בשביל לראות את הנהג מביט אליך במבט מלא רחמים.

 

יוצאים לדרך. יובל מלמד הוא המזניק שלנו, מכיוון שהלך לו הטורבו ברכב. הדגל מונף ואלון שוכח שהוא החליט to take it easy ומרביץ את הזמן המהיר ביותר שלו עד לאותו הרגע בעוד אני והמצלמה מיטלטלים מצד לצד (אני משוכנע שגם המצלמה הייתה מבוהלת). מה אני אגיד לכם, כשרואים את הקפיצה הראשונה מתקרבת לא ממש יודעים למה לצפות, אבל החל מהקפיצה השנייה זה כבר ברור לך שאתה הולך להתעופף לכל כיוון אפשרי באלימות בעוד החגורה חותכת לך את הצוואר והמצלמה כמעט עפה לך מהידיים. בסוף אנחנו מקבלים את הזמן שלנו וחוזרים לנקודת ההתחלה רק בשביל לצאת שוב לסטייג' המהיר ביותר של אלון באותו היום, זו "רק" 106 S16, ובטח לא עברנו 130 קמ"ש בישורות אבל בשטח זה מרגיש כ"כ מהר...

 

אני חושב שסרטון הוידאו יוכל להעביר את זה יותר טוב ממני, ולכן אני מקווה שתוכלו לצפות בו בקרוב.

 

אחרי הסטייג' האחרון התבשרנו כי מישהו הזמין משטרה. כנראה שאלו היו רוכבי האופניים שבאבירות עצרנו בשבילם את האימון כדי שיעברו על התוואי. איזה אנשים... השוטרים לא עשו הרבה מעבר לקצת רוח, ולאחר כשעה יכלנו לאסוף את הרכבים (כולל מבצע חילוץ מרשים של האוטו של קובי שהוכנס למשאית בעזרת הנגרר של אלון) ולנסוע הביתה.

 

שוב תודה לכולם ובמיוחד לאלון על ההזמנה!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני ואלון,

יש לי שאלה.

אני כמובן תומך בספורט מוטורי וכו' וכו' אבל איך אפשר לאבטח אירוע כזה מפני אנשים תמימים שעוברים בתוואי ועלולים להדרס על ידי S16 ב-130 קמ"ש?

האם המרשלים מסוגלים לראות כל תוואי מהמסלול ולדווח על אנשים שמגיעים?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלעד

 

המרשלים מכסים כל נקודה על המסלול שיש בה הצטלבות עם שביל אחר.

כל מרשל מצויד במכשיר קשר, ולא נותן לאף אחד להיכנס למסלול מבלי לקבל אישור על כך מהמזכירות.

גם אתמול עצרנו את האירוע מספר פעמים בכדי לתת לרוכבי אופניים לעבור.

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופניים והמשטרות! איך הם יכולים להפוך אירוע כזה יפה מקצועי ונחמד לאירוע בו כולם מתחילים לפחד ולקלל שבאו??? הייתם צריכים לראות איך מכוניות ראלי מתנדפות, ברגע שהבינו שתבוא משטרה.

 

אני אישית בתור רוכב אופני שטח (תחרותי) לשעבר, מחכה ליום בו יאמרו לרוכב אופניים, או למארגן מירוצי אופניים כי הם עבריינים, אסור להם להתחרות ולמדוד זמנים, או שאין להם ביטוח (ואין להם!!!)

זה ממש פשע שלא נותנים לנו לחיות! מה כבר עשינו? תיאמנו מראש סגרנו קטע של 2~ קמ' והתפרקנו קצת. זה כמו שמשהו ניסה להסביר לשוטרים: "אלו לא ילדים, אנחנו אנשים מבוגרים, משלמים מיסים עושים מילואים מקיימים מצוות פרו ורבו ומלאו את הארץ :wink: מה רוצים מאיתנו???"

 

טוב זה בקצרה.

 

בכל מקרה עד שהגיע הרב"ש ועד שזה התקשר למשטרה ואמר להם בטלפון: "יש פה אנשים שמשתוללים עם רכבים בצורה לא חוקית תוך סיכון חיי אדם תבואו מהר" אז הכל היה נהדר!

 

מקווה שיהיה שוב בקרוב

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...