Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - במוו 330e


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על פי כל הפרמטרים, במוו 330e היא פחות או יותר הגרסה הכי "נכונה" של הסדרה 3. יצאנו לבדוק איך היא מחוץ לברושורים.

למבחן המלא.

 

במוו-330e-2017-04.jpgבמוו-330e-2017-06.jpgבמוו-330e-2017-15.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן יפה ומאוזן.

הרכב הספציפי הזה היה אצלי כ24 שעות.

לגבי הנוחות נסיעה, זה מעניין כי היא הרגישה לי נוחה ופחות מתרסקת מהסדרה 3 הנוכחית שלי עם החבילת M, אז הכל יחסי למה שאתה רגיל אני מניח...

 

קראתי כבר יותר ממבחן אחד גם מחו״ל שמסכם אותה כהקניה הכי משתלמת בסדרה (most rounded / sweetest drive וכו״).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ יש לזה בשר. דלק מנצלים את המס הנמוך על מנת להציע מוצר מעניין. בחו"ל המחירים שונים וה-e פחות קורצת.

 

באשר לנוחות, לנדוד היתר וההתנהגות הלא כל כך מגובשת, אולי עבור אדם ממוצע באמת מדובר על 2.37% או כל נתון זניח אחר. עבור מי שהתנהגות הרכב הינה בעלת חשיבות מספקת, זה יהיה יותר בכיוון 23.7%.

 

דבר נוסף, 318 בסיסית זולה מה-e, ריאלית, בכמעט 70k. זה לא סכום זניח. באשר ל-340i, ברוב המקרים, מי שרוצה 340i ייקח אותה ולא יסתפק ב-e. ההבדלים באגף ההנעה תהומיים. לכן, לדעתי, עיקר התחרות מבית היא מול 320 או 330.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באשר לנוחות, לנדוד היתר וההתנהגות הלא כל כך מגובשת, אולי עבור אדם ממוצע באמת מדובר על 2.37% או כל נתון זניח אחר. עבור מי שהתנהגות הרכב הינה בעלת חשיבות מספקת, זה יהיה יותר בכיוון 23.7%.

מבטיח לך שהתנהגות היא סופר חשובה לי (לא הייתי מתנייד בסדרה 3 אחרת), אבל המחיר שאתה משלם עבור תוספת המשקל לדעתי הוא זניח יחסית (יחסית כן) וודאי וודאי למי שלא מבלה את מירב זמנו בנס הרים מבחינת ההתנהגות, ומבחינת הנוחות כמו שכבר כתבתי, היא נוחה לי מהנוכחית שלי עם חבילת M.

אתה במיעוט לגבי ההתנהגות הלא מגובשת, אבל דנו בזה כבר בשרשור אחר אז אין טעם להכנס לזה שוב... :)

 

מסכים אתך לגבי ה340i - חיה אחרת לגמרי (וגם מחיר...).

 

בכל אופן, כחבילה כוללת ה330e אטרקטיבית מאוד.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבטיח לך שהתנהגות היא סופר חשובה לי (לא הייתי מתנייד בסדרה 3 אחרת), אבל המחיר שאתה משלם עבור תוספת המשקל לדעתי הוא זניח יחסית (יחסית כן) וודאי וודאי למי שלא מבלה את מירב זמנו בנס הרים מבחינת ההתנהגות, ומבחינת הנוחות כמו שכבר כתבתי, היא נוחה לי מהנוכחית שלי עם חבילת M.

אתה במיעוט לגבי ההתנהגות הלא מגובשת, אבל דנו בזה כבר בשרשור אחר אז אין טעם להכנס לזה שוב... :)

אני משווה את נוחות הנסיעה שלה ל-320i רגילה. יכול להיות ש-320i עם קיט M פחות נוחה, אך מנגד, הפער הדינאמי לרעת ה-330e אף גדול יותר.

 

אני אכן במיעוט, במיעוט של חובבי נהיגה ביחס למרבית הרוכשים. בכל אופן, קיימת תמימות דעים אצל כל מי שאני מכיר ונהג ב-330e.

 

מסכים אתך לגבי ה340i - חיה אחרת לגמרי (וגם מחיר...).

לדעתי, המחיר זה חלק מהעניין פה. בהקשר הזה, זה קצת כמו שאין הרבה אנשים שמתלבטים בין סופרב 280 כ"ס לבין 320i.

 

בכל אופן, כחבילה כוללת ה330e אטרקטיבית מאוד.

על כך אין ויכוח. זו בהחלט חבילה/עסקה מצויינת ואין לה ממש תחרות על הנייר, לא רק בתוך ב.מ.וו אלא גם אצל כל האחרים.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי ב-330e הנ"ל לא מזמן וכמה שבועות אחריה בחנתי את ה-C350e שרק נחתה כאן. נוחות-wise ובניגוד לציפיות שהיו לי, מתלי האוויר של הבנץ לא רק שלא הפילו לי את הלסת, אלא גם לא היתה לי תחושה שה-C נוחה יותר מה-330 ואני חייב לומר כי הב.מ.וו הרגישה עבורי הרבה יותר מתאימה כחבילה כוללת - הבדל משמעותי לטעמי מורגש בזמן שמנוע הבנזין נותן עבודה - זה של ה-330 "עגול" בהרבה למרות שברור שזה לא 6-בוכנות טורי או V.

 

הרפרנס שלי (מהבית) לנוחות הוא לא סדרה 3 ובטח לא קשיחות של M ולמרות זאת לא היתה לי תחושה ב-330 שהסתימות בשיניים בסכנה, בטח ובטח לא הרגשתי הרעה בגזרת הניהוג, למרות שייתכן ו-330i תהיה חדה משמעותית מ-330e. המסקנה במבחן תואמת ב-101% את זו שאליה אני הגעתי.

 

תכל'ס, אם 330e היתה מניה, כולנו היינו רוצים להשקיע בה וה'בעיה' העיקרית היא ה-330e העתידית שתגיע עוד כשנה וחצי - אין ספק שהרוב ב-G20, אם לא הכל, יהיה עדיף - השאלה היא רק מה יישאר מהטבת המס... :?

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הG20 תנחת פה לפי כל ההשערות כרגע בעוד כשנתיים (רבעון ראשון 2019).

 

וכן, ברור שהיא תהיה עדיפה (חייבת להיות) כשאני משאר שמבחינת האספקט החשמלי שלה יהיה מדובר על טווח נסיעה מוגדל ומשקל עצמי קצת נמוך יותר מתוקף זה שסדרה 3 הבאה תשיל לפי השמועות כ80-100 קילו ממשקלה (בדומה לX3 הבאה).

 

שאלת המס היא השאלה הגדולה פה. האם אנחנו באמת יכולים לצפות שהחגיגה תימשך בעוד שנתיים מעכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש התייחסות במבחן לעודף המשקל של ה-e, שגורם לשינוי לרעה בהתנהגות.

קצת קשה לי להבין איך משקל של שני נוסעים מבוגרים, יוצר כזה שינוי מורגש לרעה. אולי זה קשור יותר להיכן המשקל נמצא ברכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר במשקל של שני נוסעים נוספים, ובכל אופן משקל הנוסעים מתווסף למרכז הרכב.

במקרה של ה330e הסוללה נמצאת מעל הגלגלים האחוריים, ממש על מערך המתלים, ונמשכת אחורה כלפי סרחי העודף- שזה הבדל משמעותי, יותר כמו לסחוב שתי גופות בתא המטען:-D

 

"The high-voltage battery, made up of lithium-ion cells, is located underneaththe boot and boasts efficient refrigerant cooling including a highly integratedlow-temperature circuit."

 

P90208497_highRes_bmw-330e-exhibit-dri.jpg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש התייחסות במבחן לעודף המשקל של ה-e, שגורם לשינוי לרעה בהתנהגות.

קצת קשה לי להבין איך משקל של שני נוסעים מבוגרים, יוצר כזה שינוי מורגש לרעה. אולי זה קשור יותר להיכן המשקל נמצא ברכב.

 

תרשה לי לדייק - השינוי מורגש למי שמחפש אותו, וגם אז הוא קטן. הוא פשוט קיים. ה-330e עדיין מתנהגת יותר מבסדר גמור ועדיין "תעשה בצפר" להרבה מהמתחרות הישירות שלה בכבישים מפותלים. היא פשוט לא תעשה בצפר ל-330i או אפילו ל-320i.

 

בנוסף, כמו שמאור כתב, המשקל העודף נמצא מתחת לתא המטען (לכן הירידה בנפחו). אז זה אכן מרגיש יותר כמו שתי גופות בבגאז' מאשר שתי גרופיות במושב האחורי.

 

מקווה שהנקודה יותר ברורה עכשיו,

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להתווכח שהמשקל הנוסף משפיע על ההתנהגות, אבל כן אפשר להתווכח עד כמה.

 

עשיתי לא פחות משלושה נסיעות מבחן ב330e המדוברת (אחת מהם 24 שעות).

כמי שנוהג בסדרה 3 רגילה ביום יום השינוי לרעה לא היה משמעותי יחסית מבחינתי ולא משהו שהייתי חש בהתנהלות היום יומית שלי, אלא אם כן מסלול הנסיעה הקבוע שלי כלל את נס הרים.

כך שגם אם יש השפעה, הכל בפורציות כי היא עדיין מהנה מאוד, ומתנהגת הרבה יותר טוב מרוב המתחרות בקבוצה.

 

חבר אלפיסט מושבע, נהג בה יחד איתי יום לאחר נסיעת מבחן בג׳וליה (שמבחינת ניהוג לא נופלת לדעתי מסדרה 3) בכביש מאתגר משהו בהנאה רבה ועם חיוך על הפנים, כך שלמרות התוספת הנכבדה במשקל בהשוואה (ג׳וליה קלילה מאוד ומרגישה כך) הוא לא ממש סבל.

הרושם שלי גם עומד בקנה אחד עם כל המבחנים שקראתי וראיתי מחו״ל, שם ה330e זוכה לביקורות חיוביות ביותר ללא קשר למחיר ששם כמובן לא מהווה משקל כמו פה עם המס הירוק.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי ב-330e הנ"ל לא מזמן וכמה שבועות אחריה בחנתי את ה-C350e שרק נחתה כאן. נוחות-wise ובניגוד לציפיות שהיו לי, מתלי האוויר של הבנץ לא רק שלא הפילו לי את הלסת, אלא גם לא היתה לי תחושה שה-C נוחה יותר מה-330 ואני חייב לומר כי הב.מ.וו הרגישה עבורי הרבה יותר מתאימה כחבילה כוללת - הבדל משמעותי לטעמי מורגש בזמן שמנוע הבנזין נותן עבודה - זה של ה-330 "עגול" בהרבה למרות שברור שזה לא 6-בוכנות טורי או V.

 

הרפרנס שלי (מהבית) לנוחות הוא לא סדרה 3 ובטח לא קשיחות של M ולמרות זאת לא היתה לי תחושה ב-330 שהסתימות בשיניים בסכנה, בטח ובטח לא הרגשתי הרעה בגזרת הניהוג, למרות שייתכן ו-330i תהיה חדה משמעותית מ-330e. המסקנה במבחן תואמת ב-101% את זו שאליה אני הגעתי.

 

תכל'ס, אם 330e היתה מניה, כולנו היינו רוצים להשקיע בה וה'בעיה' העיקרית היא ה-330e העתידית שתגיע עוד כשנה וחצי - אין ספק שהרוב ב-G20, אם לא הכל, יהיה עדיף - השאלה היא רק מה יישאר מהטבת המס... :?

 

הייתי שמח לשמוע השוואה בין הבמוו למרצדס בנוגע לעוצמת המנועים. על הנייר המרצדס טוענת לכוח גדול יותר (אולי בהרבה), אולם בכל מבחן חו"ל שקראתי היתרון הספציפי הזה בכלל לא הוזכר ואולי אפילו להיפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...