Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - המכוני�ות שהאמריקנים לא יקנו שוב


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ארגון הצרכנות קונסיומר ריפורט, ריכז בסקר שביעות הרצון האחרון שלו נתונים לגבי הדגמים שמשתתפי הסקר הצהירו שלא יקנו שוב.

מתוך שבע המכוניות שקיבלו את ציון שביעות הרצון הנמוך ביותר, לקונצרן FCA ארבע נציגות, שתיים לניסאן ואחת לאקיורה.

 

עוד פרטים בידיעה כאן

 

אז עד כאן דבר האמריקנים, מהן המכוניות שאתם לא הייתם קונים שוב בשום אופן ולמה?

 

OPEN.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעולם לא הייתי קונה שוב דייהולט, הייתה לי אופטרה שקיבלתי במתנה והיא רק הוכיחה את עצמה כזללנית ולא אמינה. מאז אין מצב שאקנה רכב כזה או דומה,גם את המודרניות שבהן-סוניק,קרוז,טראקס.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעולם לא הייתי קונה שוב דייהולט, הייתה לי אופטרה שקיבלתי במתנה והיא רק הוכיחה את עצמה כזללנית ולא אמינה. מאז אין מצב שאקנה רכב כזה או דומה,גם את המודרניות שבהן-סוניק,קרוז,טראקס.

 

המשפחתית של שברולט עברה הרבה גלגולים מאז. זה כמו שמישהו יגיד שהוא לא מתקרב לדאצ'יה בגלל הרכב שהיה לו בשנות השבעים...

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון אישי, אין שום רכב שרניתי והצתערתי שקניתי כך שאין לי תרומה.

 

שלא מנסיון אישי, באמת אין מצב שאקנה רכב עם DSG7.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה בבעלותי, אבל כשהוצאתי רישיון הרכב בבעלות המשפחתית היה שברולט קוואליר.

כמה חודשים אחרי זה, אבא שלי החליף למאזדה 6 דור 2 חדשה.

 

בתור נהג צעיר וחסר ידע, זה הרגיש כמו לעבור בבת אחת מלהיות עגלון לטייס.

כל כך לא מתגעגע לרכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נפלתי קשות עם שני רכבים חדשים בלבד. האחד קאיה של ראשית שנות התשעים (טנדר דיזל עם אמינות שאפילו בעלי דאצ'יה של שנות השבעים היו צוחקים עליה ושבסופו של דבר הוחזר ליבואן תמורת החזר כל מה ששילמנו עליה) ופיאוט דוקאטו של סוף שנות השמונים.

 

שניהם לא מנעו ממני לקנות שוב רכבים של המותגים האלה ובכלל אני בוחן כל דגם לגופו. זה שדגם אחד דפוק לא אומר שכולם כאלה אלא אם הם חולקים את אותו רכיב דפוק (ואני לא אמרתי DSG7).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק העניין. דורות מתחלפים להם אבל הטעם המר נשאר.

עד לא מזמן בכל פינה בארץ אמרו שהצרפתיות חרא, ורק סוגדי התוצרת המשיכו בשלהם. היום המכירות של הצרפתיות במצב מצויין. תראו גם איפה יונדאי וקיה עומדים היום לעומת 15-20 שנה אחורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיפור במכירות הוא גם בגלל שיפור באמינות/ איכות/ אבזור הרכבים הצרפתים וגם בגלל כניסה טובה לשוק הליסינג.

 

לשוק הפרטי גם חל שיפור משמעותי בעקבות הצגת רכבים חדישים במחירים כדאיים מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארגון הצרכנות קונסיומר ריפורט, ריכז בסקר שביעות הרצון האחרון שלו נתונים לגבי הדגמים שמשתתפי הסקר הצהירו שלא יקנו שוב.

מתוך שבע המכוניות שקיבלו את ציון שביעות הרצון הנמוך ביותר, לקונצרן FCA ארבע נציגות, שתיים לניסאן ואחת לאקיורה.

 

עוד פרטים בידיעה כאן

 

אז עד כאן דבר האמריקנים, מהן המכוניות שאתם לא הייתם קונים שוב בשום אופן ולמה?

 

[ATTACH=CONFIG]478990[/ATTACH]

נהגתי על קרייזלר 200 בארה''ב לפני כמה שנים, ובסטנדרטים של המשפחתומטיות בארץ מדובר ברכב לא רע בכלל. כנראה שהסטנדרטים שם גבוהים בהרבה מבארץ.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני? או שהרכב שבתמונה שמכונה "דארט" היא למעשה דודגי "ניאון?

 

...שהיא למעשה "פיאט טיפו", שנבחנה על ידי באחד השרשורים, {מודה, לא כל כך במקצועיות, אבל שיהיה...}.

כבר אז טענתי שהרכב ממש, אבל ממש לא מי-יודע-מה!

אבל כל חובבי ה-אלפא/לנציה/פיאט/פרארי/למבורגיני/מזראטי/דה-טומאסו/אברט/ ומה לא, ירדו עליי, בעניין המבחן.

אני חובב מושבע של רכבים איטלקיים, אבל הטיפו\ניאון, עדיין, זה לא זה. בטח לא ב-102000 שקל.

מעניין, עם היו משווקים אותה בארץ, בתור דודגי, היא הייתה נמכרת יותר?

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדודג' נאון היא ייחודית לשוק המקסיקני, מוכרים גם שם את האטראג' תחת מותג דודג'.

מדובר בפלטפורמות שונות, הטיפו/נאון הן על פלטפורמה של הפונטו, הדארט על הפלטפורמה של הג'ולייטה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...