Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היה דיסקו - פרידה מלנד רובר דיסקברי 4


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2752 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדור החדש של לנד רובר דיסקברי שהוצג לפני כשבוע מסמן שינוי כיוון עבור הדגם.

על פניו במגמת התרחקות מהשטח ופזילה רבתי לכיוון הקטגוריות הגבוהות של רכבי הכביש-שטח הפרימיומיים למהדרין דוגמת אודי Q7 ודומיו.

רגע לפני שהוא יורד מהבמה ומפנה את המקום ליורש, שלחנו את יואב פולס דיסקואי למוד תלאות בנפתולי האריסטוקרטיה של הכרכרות הבריטיות לסיבוב פרידה. על הדרך אפילו הפגשנו את הדור היוצא עם מייסד השושלת בן הדור הראשון.

 

עוד על עלילות יואב בבור כאן

 

20160928_172954.jpg20160928_180800.jpg20160928_181735.jpg20160928_182226.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבתא רבא שלי הרבה יותר חתיכה ( בעיניי הבלתי משוחדות) ובטח הרבה יותר גיבורה בשטח.

 

המגמה הזו של התברגנות רכבי הפנאי שטח ואובדן יכולות השטח לטובת יכולות הכביש היא אולי מה שהצרכנים מבקשים ומעדיפים אבל זה מבאס עבור עכברי שטח שכמותי

 

תכלס, במחשבה שנייה, יצרנים שלא וויתרו על הקשיחות ויכולות השטח עדיין זוכים להצלחה מסחררת והרנגלר jk שממש נחטף מהמדפים (בחו״ל ובעיקר בארה״ב) - לכן קשה לקבל את ההתברגנות הזו של לנדרובר שמתגאה ביכולות השטח של הרכבים לה ושלמעשה מייצרת רק רכבי שטח.... במיוחד אחרי שייצור אייקון השטח הדיפנדר הופסק..

 

בקיצור דיסקו 4 אחלה רכב כביש(שטח נו שויין...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יואב - כתיבה יפה.

חבל מאוד שעוד יצרן יחודי מוכר את נשמתו לטובת אלוהי הממון.

אם עוד אפשר היה לראות את הדיסקו 3/4 כממשיכי דרכם של ה1/2, עכשיו עם ה 5 זה נגמר.

כנראה זה כורח המציאות, זה מה שהקהל דורש, וזה מה שהחברה צריכה לעשות כדי לשרוד,אבל עבורי, שמחזיק דיסקו 1 ואז 2 כבר 14 שנים ברצף, זה עצוב.

גם ה3/4 היו יותר מדי עבורי, והתלבטתי אם ללכת עליהם או על לנדקרוזר (ירחם השם).

5 בטוח כבר לא יהיה אצלי.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שיש גם תת דגם בלי 4X4 אבל תכל'ס - אין הבדל כמעט בכל הקשור ליכולות השטח בין ה-4 ל-5.

גם ה-4 מגיע עם ג'אנט 19 בלתי מעשי ומי שבאמת רוצה לטייל אתו חייב להצטייד בגלגל רזרבי נוסף (כפי שעשיתי בדיסקו 4 שהיה הרכב הקודם שלי).

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2752 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...