Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס RC200t F ספורט - מבחן דרכים


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי שביססה את מעמדה כמכונית פרימיום מוערכת, מתפנה לקסוס למשוך אליה גם את הלקוחות שמונעים יותר על ידי הרגש ופחות על ידי השיקול הכלכלי הקר.

כדי לעשות את זה היא שחררה את ה-RC, משפחת מכוניות קופה שמתחילות עם דגמים חמימים ומסתיימת בפסגה עם ה-RC-F השרירית.

הפעם אנחנו נוהגים בגרסה החלשה שמגיעה לישראל ה-200t, שתנסה לפתות לקוחות חדשים עם עיצוב מוחצן, 245 כ"ס ובגרסת ה-F ספורט הנבחנת גם עם בולמים אדפטיבים ושאר תופינים.

 

אגב, כשאני אומר "אנחנו" אני מתכבד להזמין אתכם לקרוא עוד סקירה משולבת, הפעם עם חבר הפורום dorki שחשבתי שיציג אופוזיציה לוחמנית, אבל בסוף די חיבב את הלקסוס.

 

את הרשמים שלנו תוכלו לקרוא כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קצת תמונות.

 

 

1d2b06464d4e84760a03c7f872686ae4.jpg

 

d87db388a3c3a11f0dc1e4974d519aa6.jpga3a008d07e92bb10a8b194d913e9115b.jpg

 

0bfbcb6b4c75541e023f7c374de433d8.jpg

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה, אבל אני אוהב את רכבי לקסוס - הרגשה של רכבים שחיים לנצח.. אגב, אני לא יודע עד כמה זה נכון עם האלקטרוניקה של היום.

בחיים לא אשכח את ארבעת הימים עם ה LS 460 מבציר 2008 שלא הייתה מצויידת במתלים אדפטיביים.. ספינה ששוקלת 2 ומשהו טון, מנוע v8 חזק וחרישי, ותיבה בת 8 מהירויות שחוץ מהמספרים שמתחלפים בלוח השעונים לא הייתי מגלה בחיים שעבר לו עוד הילוך. שקט מופתי גם במהירויות שהשתיקה יפה להן, ואבזור שלא בייש את צמרת תעשיית הרכב!

לגבי הליין החדש שלהם, אני לא מתלהב מלוע שעון החול שתקעו בו.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהיה לי מגעיל בעיניים כל הכפתורים ברכבים חדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצוני להגדיש שוב נקודה מעניינת שעלתה במבחן והיא אורך בסיס הגלגלים של הרכב ביחס לאורך הכללי:

 

לקסוס RC: אורך כללי 470 ס"מ - בסיס גלגלים 273 ס"מ

ב.מ.וו סדרה 4: אורך כללי 465 - בסיס גלגלים 281 ס"מ

ב.מ.וו סדרה 2: אורך כללי 445 -בסיס גלגלים 269 ס"מ

 

הלקסוס צפופה מאוד גם לילדים שנדחסים מאחור, סדרה 4 מרווחת ובסדרה 2 גם אני (185 ס"מ) יכול לשבת במושב האחורי ולהרגיש 'בסדר'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נראה טוב, אבל אני לא מבין למה לעזאזל מבפנים הכול נראה כמו טויוטה. נראה פשוט. חיצונית הם יודעים לעצב, מבפנים לא? שישקיעו קצת יותר ביוקרה שבפנים. הרי ממילא הרכב אינו רכב ספורט, אז לפחות שיוקרה תהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

smiro במציאות פנים הרכב נראה יוקרתי יותר מבתמונות. משום מה יש עוד מספר יצרניות שפנים הרכב נראה פחות יוקרתי ובמציאות הוא משנה את מה שחשבת עליו מהתמונות..

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה נחמד מאוד במחוץ , בפנים לאומת זאת ממש לא , עיצוב פשוט מזעזע לטעמי יותר מידי כפתורים ובכלל משהוא לא מתחבר שם.

אומנם נכון זה רכב "יוקרה" אבל לא רואה איך אפשר להעדיך אותה על פני S3 למשל.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן מעניין וכתוב יפה.

משמח אותי מאוד ש DORKI הצטרף לתת את חוות דעתו כבעל במוו.

לדעתי צריך להשוות את הלקסוס ל 428 ולא 435. ה 428 מרובעת צילינדרים, מנוע 2 ליטר 245 כ"ס (כמו הלקסוס) וגם קרובה אליה יותר במחיר.

מבחינת נתונים יבשים ה 428 מהירה בהרבה, 5.8 למאה מול 7.2

 

ושאלה לדורון: מאחר ולקסוס מתהדרת במכונית שקטה שחוסמת את רעשי הסביבה וגם רעשי רקע בפנים, הייתי שמח לדעת איך היא בפרמטרים האלו יחסית לבמוו.

 

אצלי בסדרה-3 מפריעים לי רעשי הכביש (היבואן טוען שזה צמיגי ה RUNFLAT), רעשי רוח מעל מהירות מסוימת (לא חוקית, אבל לא משהו שלא רואים כל יום) וגם קירקושים פה ושם בתוך הרכב שלא היו בסדרה-5 בכלל.

עריכה אחרונה על ידי Laurence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

smiro במציאות פנים הרכב נראה יוקרתי יותר מבתמונות. משום מה יש עוד מספר יצרניות שפנים הרכב נראה פחות יוקרתי ובמציאות הוא משנה את מה שחשבת עליו מהתמונות..

מסכים איתך. במציאות הבפנים נראה ומרגיש מעולה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

laurence,

 

1.תודה על המחמאות.

 

2. ההשוואה שאני עשיתי היא מול ה- 435 שיש לי בחניה, כי זו נקודת הייחוס שלי (אני מודע לבעייתיות שבכך).

 

3. בחנתי את ה- 328 ולמיטב זיכרוני מדובר במנוע מספק מאוד, מנוע שעולה בכל פרמטר על המנוע שבלקסוס. לפיכך אני בטוח שגם מנוע 428 לא יתקשה להתמודד מול ה- RC

 

4.הלקסוס רועשת יחסית ל- IS שהייתה לי, אבל היא שקטה מה- 435 שנביחת המנוע שלה נוכחת מאוד. למען האמת הערכנו במהלך המבחן את מהירות הרכב כנמוכה בכ- 20 קמ"ש מזו שנמדדה בפועל (כלומר השקט והנינוחות של ה- RC גרמו לנו להאמין שהמהירות נמוכה ממהירות הנסיעה בפועל). רק אחרי שעשינו אימות של נתוני מד המהירות אל מול נתוני GPS השתכנענו בדיוק המחוון.

 

 

דבר אחרון, אינני משוכנע שנכון להעמיד את ה- RC כמתחרה של סדרה 4, נכון שמידות החוץ דומות, מאידך - הצפיפות שבתוך הרכב ממצבת אותו כמתחרה של סדרה 2 וכאן יש ללקסוס בעיה אדירה כי באותו הכסף כבר קונים את האקסמפלרים האחרונים של ה- 235 או שממתינים לפתיחת ההזמנות ל- 240.

 

 

וזו ממש לא אותה הליגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה והרשמים מנקודת מבטו של דורקי שבעברו היתה לקסוס בבעלותו וכיום המתחרה כביכול הישירה של ה-RC- הרשמים במקומם.

 

אני לא אוהב את העיצוב המוקצן מדי של ליין דגמי לקסוס הנוכחי, לטעמי במידה מסויימת הוא מפספס את קהל היעד, מרכב יוקרתי אני מצפה לקבל עיצוב סולידי יחסית, כזה שמצד אחד ירשים אבל מצד שני ישדר בגרות ולקסוס לדעתי ממש לא שם, לא בעיצוב החיצוני וממש לא בזה הפנימי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...