Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i20 קרוס - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2828 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגבולות המובחנים בין מכוניות הנוסעים לבין אופנת הג'יפונים והקרוסאוברים הולכים מטשטשים.

אם בתחילה היו אלו שימושים בפלטפורמות משותפות, או הלבשה של מערכות הנעה כפולה לדגמים מסוימים.

היום, לא נדיר לראות רק ערכת עיצוב חיצונית שבאבחת גגון או קשתות גלגלים הופכת סופר מיני לקרוסאובר.

 

על מה משלמים במהפך ומה מרוויחים? ליוליאן היו יומיים עם היונדאי i20 קרוס החדשה כדי לברר את זה.

 

המבחן המלא כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפספוס הכי גדול של יונדאי בארץ בשנים האחרונות, וחבל. הרכב נכנס בדיוק בזמן לתחרות עם סופר מיני מוגבהות, סגמנט שתופס תאוצה בטירוף...ובמקום לשווק את הרכב עם מפרט מתקדם כמו בחו״ל, הכולל מנוע מוגדש וגיר מתקדם, תופרים לנו רכב עם שילוב מנוע גיר שהיה נחמד לפני 10 שנים. בדרך זו, במקום שכלמוביל תנצל את את היעדרם היחסי רכבים מסגמנט זה מיפן/קוריאה (קיה סול זה לא בדיוק זה), היא מחטיאה ובגדול. לרכב יש פוטנציאל מעולה, בייחוד בשל המימדים שנשמרו מה i20 הרגילה וגם בשל המראה המצוין באופן כללי. נכון שאולי הוא קולע לקהל היעד של המותג, שמחפש רכב אמין (ולא יותר מזה בהרבה מקרים) אבל הוא לא יהווה אופציה למי שמחפש קצת יותר מזה, ולבטח יעדיף פיג׳ו 2008 או רנו קפצ׳ור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפספוס הכי גדול של כלמוביל אולי, בחול הקטגוריה קיימת ורק בארץ קיים השילוב גיר מנוע הזה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה גם שה2008,קפצור גבוהות יותר ונותנות יותר תחושה של קרוס אובר.

וכמובן מגיעות עם מנוע חזק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, אך עם מסירות של מעל ל-27 אלף מכוניות חדשות (כן, חלק נכבד לליסינג אך עדיין), כנראה שללקוח הממוצע של יונדאי אלו דברים שפחות מפריעים. בדיוק כפי שאני נוטה להאמין שהלקוח הממוצע של סוזוקי יעדיף את מנוע ה-1.6 המוכר על מנועי הטורבו החדשים של החברה. זו גם הסיבה שהאוריס לא משווקת בישראל עם ה-1.2 טורבו אלא ממשיכה עם ה-1.6.

 

ה-2008, כמו הקקטוס, מהונדס בצורה שלא מביאה ליתרון את הגובה של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיגו והדאציה למשל גבוהות יותר ודווקא שם מרגישים שנוסעים ברכב גבוה יותר,היונדאי נמוכה יותר וזה מורגש.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ליונדאי סיבה אמיתית להתאמץ ולהכניס מערכות מכניות מודרניות למכוניות שלהם, השם והסמל מהווים תמריץ מספיק למרבית הישראלים. אני למשל לא יכול להבין איך אפשר להעדיף את המכונית הדי מגוחכת הזו, כשבאותו כסף אפשר לקנות 2008 או קפצ'ור, אבל אני כן יכול להבין שאני די במיעוט בענין הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה צודק,ליונדאי יש שם כמו של פיגו ורנו עדיין אין מבחינת האמינות.

אך מי שלא חושש אלא משווה רכב מול רכב יקח את ה2008 או הקפצור,כאשר מהצד שני בכלל יש את הדציה סטוופאי שזולה משמעותית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפספוס הכי גדול של כלמוביל אולי, בחול הקטגוריה קיימת ורק בארץ קיים השילוב גיר מנוע הזה.

בגלל זה כתבתי ״יונדאי בארץ״ וגם כתבתי שהשילוב הזה הוא בארץ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתונים יבשים והשוואה ישירה הם לרעת ההיונדאי, תרבות העדר לטובתו.

למי שכן יקנה את הרכב הזה בסוף, ובטח יהיו הרבה אפשר לאמר - מגיע לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבא שלי עם היונדאי השלישית שלו ואם הוא עדיין יהיה על ההגה שיגיע הזמן להחליף אז הקרוסאובר הזאת בוודאי תהיה על הכוונת. לא מעניין אותו אם יש טורבו וכמה הילוכים יש בתיבה והאמת שזה גם פחות מעניין את רוב לקוחות המותג ובוודאי שלא את קציני הרכב.

מי שמחפש עניין במכוניות ולו מינימלי או VFM שהוא מעבר למוניטין אמינות וסחירות, יכול להתעלם לחלוטין מהרכב הזה. אבל אלו הם מיעוט מקרב רוכשי המכוניות בארה"ק.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לפתוח מבחנים כאלו ב"1.6 AL4" ולחסוך לחובב הרכב המצוי 5 דק' קריאה.

למען הסר ספק: המבחן כתוב מצוין, אבל יח' ההינע כזו מיושנת ומשעממת שכל הרכב נהיה לא מעניין.

 

ומה שהם עשו לו ברמה החיצונית עם המדבקות האלו... דאם. הוא כבר סובל מתסמונת דאון(קיק), באמת צריך גם לאפר אותו כליצן?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2828 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...