Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניצחו את השיטה - כלמוביל אישרה כבל טעינה ביתי למכוניות חשמליות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא רק STIO!

 

אחרי שנתיים של עבודה מול מיצובישי ומול מכון התקנים הישראלי, מודיעה כיום כלמוביל כי היא קיבלה את כל האישורים הנדרשים לכבל הטעינה מסוג MODE 2 המתאים לטעינת רכב משקע ביתי מוסב במקום עמדות ההטענה היקרות והמגושמות של "בטר פלייס" שהלכה למקום שכולו טוב, אבל בדרך למטה "תקעה" אותנו עם תקן טעינה מגביל להפליא.

 

כבל הטעינה, ישמש את לקוחות הדור המחודש של מיצובישי אאוטלנדר PHEV שעתיד להגיע בקרוב לישראל,

אבל לא רק - הוא יוכל לשמש גם בעלים של מכוניות חשמליות אחרות.

 

מחיר כבל הטעינה טרם פורסם, בקשה נשלחה וכאשר נקבל תשובה - נפרסם אותה כאן

 

הידיעה המלאה כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק STIO!

 

 

אהבתי את הפתיח של הפוסט הזה :oops:

 

אגב, כדי לחבר את הרכב לטעינה בשקע החשמל הביתי אני צריך מערכת חשמל תלת פאזית או שפאזה בודדת מספיקה ולא יקפוץ הפחת בעקבות עומס יתר?

 

בנוסף לכך צריך לתת את הדעת גם למי מורשה להטעין - אני מניח שלא ירצו לראות כבל מאריך 10 מטרים יורד מקומה רביעית ישירות לרכב שחונה צמוד למדרכה בזמן שעוברים לידו הולכי רגל. יכול להיות שיגבילו את זה רק לבעלי חניות פרטיות עם שקע חשמל צמוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הפתיח של הפוסט הזה :oops:

 

אגב, כדי לחבר את הרכב לטעינה בשקע החשמל הביתי אני צריך מערכת חשמל תלת פאזית או שפאזה בודדת מספיקה ולא יקפוץ הפחת בעקבות עומס יתר?

 

בנוסף לכך צריך לתת את הדעת גם למי מורשה להטעין - אני מניח שלא ירצו לראות כבל מאריך 10 מטרים יורד מקומה רביעית ישירות לרכב שחונה צמוד למדרכה בזמן שעוברים לידו הולכי רגל. יכול להיות שיגבילו את זה רק לבעלי חניות פרטיות עם שקע חשמל צמוד?

 

בארה״ב התנאים הדרושים לטעינה משקע חשמלי ביתי הם:

 

1. השקע מחובר למעגל נפרד עם נתיב בזרם של 125% מזרם הטעינה הנירבי.

2. אסור להשתמש בכבל מאריך.

3. אורך הכבל של מטען נייד הוא לכל היותר 7.6 מטר.

4. אם משתמשים בשקע חיצוני, זה צריך להיות שקע מוגן מים.

5. מטענים ניידים כוללים ממסר פחת מובנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שזה בהכרח טוב. אולי זה יותר פשוט וידידותי למשתמש ונמנעת הבעיה של הקמת עמדות טעינה מיוחדות אבל כן (כמו שסטיו העלה נקודה חשובה), האם אנחנו צפוים לראות כבלים מאריכים עם חיבורים פירטים בדרך ואיזולירבנדים רופפים על המדרכות או שמשתלשלים מקומה חמש?!

כשהייתי בחו"ל ראיתי חניונים כשבכל חניון יש חלק שמיועד רק להטענה וכך נשמרת למעשה לבעלי המכוניות האלה חניה (אם כי יש הגבלת זמן) כי רוצים לעודד את השימוש בחשמליות וגם הטעינה מסודרת בלי כבלים שנפרשים ברישול. הרעיון של בטר פלייס היה נכון במידה מסוימת אבל הביצוע שלו היה כושל כי מהר מאוד הבינו את הכוונה הנסתרת שלהם ליצור קהל שבוי.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...