Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה -השקה רשמית. מה לדעתכם האטקה צריך לעשות כדי להפוך למתחרה רציני בשוק המקומי?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2771 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

סיאט נכנסת לסגמנט הצומח ביותר בשווקי הרכב העולמיים - הג'יפונים הקומפקטיים. היא עושה את זה עם אטקה החדש שינסה למצוא את מקומו הן מול מתחרים אירופים (רנו קדג'אר ופולקסווגן טיגואן) וכמובן מול התחרות מיפן וקוריאה.

אנחנו הולכים לפגוש אותו ולנהוג בו בהשקה העולמית שתיערך בתאריכים 21-22.6.

כמו בכל אירוע כזה, אנחנו מזמינים אתכם ללוות יחד איתנו את ההשקה ולהעלות לכאן את השאלות והתובנות שלכם ביחס למכונית, או דברים שתרצו שנבדוק בשבילכם במפגש מול נציגי היצרנית.

הפעם, נאתגר אתכם מכיוון אחר.

אנחנו רוצים שתשאלו לא רק את השאלות של הלקוח הממוצע, אלא גם תנסו להיכנס לראש של המהנדסים ואנשי השיווק ותכתבו לנו מה לדעתכם צריך האטקה לעשות כדי להפוך מעוד מתחרה ללהיט ולהצליח בשוק המקומי.

עם אילו מנועים תרצו לראות אותו?

באילו רמות גימור?

עם אילו מערכות אתם חושבים שהוא צריך להגיע לארץ?

איך הוא צריך להתנהג כדי לבדל עצמו כסיאט ולא כחלופה זולה לטיגואן?

וכמובן שאלת 140 אלף השקלים (רק נניח את זה פה...) בנוגע לתמחור שלו.

מחכים לשמוע מכם,

מערכת קארספורום.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

כמה לדים יש לו?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל להצליח הם צריכים לעשות מה איביזה עשתה:

1-מנוע זריז.

2-איבזור.

3-מחיר אטרקטיבי.

זה מה שעושה את האיביזה להכי נמכרת בקטגוריה שלה ולדעתי מול הספורטג 1.6 מנוע טורבו זריז ומחיר יעשו את זה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מה שיוליאן אמר. אם למשל 140, אז באבזור מלא ומנוע מעניין. הבעיה היא כמובן שאלת הגיר. Dsg7 עם שנתיים אחריות? לא בטוח.

דגם מאובזר עם מנוע 2.0, dsg6, ו- 4*4 לשבילים עם מרווח גחון סביר, סביב 160 - מעניין מאוד (לפחות אותי).

ואגב אין בעיה שיהיה ״טיגואן מוזל״ כל עוד ייראה יותר טוב ויהיה באמת מוזל. אבל בסגמנט הזה הם די חלשים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של דבר המחיר משחק תפקיד הכי גדול.

אני באופן אישי הייתי מאד שמח לראות את האטקה בגרסת דיזל או 1.0TSI על מנת שתהיה גם חסכונית בדלק.

אם בגרסאות האלה היא תמכר ב-130-140K לדעתי יהיה לצ'מפיון להיט ביד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מה יהיה המשקל שלה,לאיביזה מנוע 1.0 זה מעולה,אבל אם היא תהיה כבדה יותר לדעתי היה נכון לצייד אותה ב1.4TSI/150 כמו של האוקטביה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לדעת אם הDSG7 תהיה עוד פעם מושאלת ולא כמו תמיד,"שיפרנו אותה בסיבוב האחרון".

ועדיין יש תיקונים וקילקולים לרוב.

או שתהיה ה DSG6 וזהו?

ואם תהייה גירסת 1.8 ליטר הוותיק והטוב של הקונצרן?

שאלה אחרונה...האם תהייה גרסת קופרה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל כבר ייקר מאוד את הרכב,אני חושב שמטרה שלהם זה טוסון/ספורטג ולכן הוא חייב להימכר במחירים טובים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה באמת ליצרן (סיאט) בחו"ל יש השפעה על מה ימכר בארץ ?

 

אם הבנתי נכון , אז ההשקה היא בינ"ל בחול ע"י היצרן ולא משהו מקומי ע"י היבואן ?

 

אם מסתכלים באתרים של סיאט בחו"ל (נניח באנגליה / גרמניה) אז רואים את הרמות הגימור / מנועים / מחירים שהולכים להיות במדינות הנ"ל , כמה מזה רלוונטי אליינו פה בארץ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת כניסה מאובזרת למשעי, הכוללת גג-פנורמי ומנוע 1.4 טורבו 150 של הקונצרן - במחיר של 140 אש"ח. תשבור את השוק ותיקח את הבכורה מהספורטאז' 1.6.

 

גרסת Cupra מאובזרת עם 280 כ"ס, 4*4, ו- DSG6 במחיר של 210 אש"ח - כדי לגנוב לקוחות לטיגואן, ל Q3 וכד'.

 

באזור המחירים האלו, האטקה תשבור את שוק הג'יפונים הישראלי ובצדק.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2771 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...