Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - רנו קדג'אר, 1.5 ליטר, דיזל, דיינמיק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בסיבוב הקודם שלה בקבוצת הג'יפונים התמודדה רנו עם נציג בשם קולאוס, שלא היה רכב גרוע, אבל היה בהחלט לא פשוט לעיכול. עכשיו היא חוזרת עם קדג'אר שמתהדר במראה מודרני, אביזרי בטיחות, תא נוסעים נעים - אבל צריך גם להתמודד עם תחרות לא מבוטלת.

 

יצאנו לנסיעה בגרסת הדיזל ואת הרשמים תוכלו לקרוא כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי ברכב כ 400 ק"מ בדנמרק על הדיזל ידני , אני התרשמתי באופןשונה לחלוטין מהרכב.

 

ראשית לרכב אין מחסור בכוח, נהפוך הוא, הוא מאיץ היטב בשעת הצורך גםאם הדבר מעלה את רמת הרעש ברכב, הוא לבטח עדיף על כל גרסאות ה 1.6 אשר נמכרותבארץ.

חיסכון בדלק היא נקודת חוזקה גדולה של הרכב , הגעתי לממוצע של 17קמ"ל .

הרכב היה לי בהחלט נוח, כמו כל רכב אחר בקטגוריה שלו הרכב גבוהה ורוכןבפניות, זה בוודאי אינו רכב אשר נועד לתקוף כביש הררי, אבל הוא מלכתחילה לא יועדלכך..

הרכב מרווח ולא יתקשה לשנע חמישה אנשים בצורה נוחה , תא המטען מרווחולא יתקשה לאכלס ציוד של משפחה ממוצעת.

לבסוף, העיצוב החיצוני לטעמי עדיף על האופוזיציה, לחוות דעה על רכבבגוון לבן לא עושה חסד עם הרכב, בצבעים המטאלים הרכב נראה לא פחות מטוב מאוד לדעתי.

אני בהחלט מסכים בכל הנוגע למחיר, הרכב היה צריך להיות מוצע בארץבמחיר התחלתי של 135K, אבל לקרסו יש בעיה כיוון שנדרש תמחיר מחדש לקאפצור הקטן יותר ...

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד שלא הבנתי- למה קרסו מציעים קודם את הדיזל לנסיעת מבחן ולא את הבנזין שכנראה ימכור יותר? כדי לבסס את הדיזלים אצלהם? כדי להראות קודם אלתרנטיבה שצורכת דלק בצורה יותר שפויה מהספורטאז'/טוסון?

ובאשר למבחן עצמו- כתיבה יפה. שאפו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא התרשמנו באופן דומה מאוד.

לגבי המנוע - יכול מאוד להיות שנהג טוב עם תיבה ידנית יפיק יותר בהיבט של זמינות הכוח.

התיבה הרובוטית (הדי סבירה סך הכל), שואפת תמיד להעלות הילוכים וחצי השניה עד שהיא מתארגנת על ההילוך המתאים מביא גם הוא לשהות בהאצה. מהרגע בו הוא מאיץ - הכל בסדר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד שלא הבנתי- למה קרסו מציעים קודם את הדיזל לנסיעת מבחן ולא את הבנזין שכנראה ימכור יותר? כדי לבסס את הדיזלים אצלהם? כדי להראות קודם אלתרנטיבה שצורכת דלק בצורה יותר שפויה מהספורטאז'/טוסון?

ובאשר למבחן עצמו- כתיבה יפה. שאפו.

 

 

הייתי באולם תצוגה ברעננה שבוע שעבר, הנציג אמר שאין להם כרגע בנזין בארץ , ויש רק דיזלים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את הרכב באיטליה.

נסענו עליו כמעט 900 קילומטרים.

הגרסא שלי הייתה דיזל עם תיבה רובוטית.

הרשמים שלי מהאוטו הם:

האוטו מאוד מרווח, המושבים הקדמיים נהדרים וגם שני המושבים האחוריים לעומת המושב האמצעי שהוא לא ראוי למבוגר (צר,קשיח ויש תעלת הינע).

יש רעשי רוח די נוכחים בעיקר מכיוון המראות.

פלוס גדול היה מערכת המולטימדיה עם עברית מלאה ומערכת ניווט שעבדה בצורה טובה.

יש מערכות בטיחות שמתריעה על שטח מת שעובדת טוב ומערכת לשמירה על הנתיב שדי מעצבנת ( משנה את הווליום במערכת השמע) ולכן גם כיביתי אותה לאחר זמן מה.

הרכב הגיע עם חיישנים היקפיים קצת היסטריים ויש מערכת חנייה עם שלושה מצבים ( מאוזן,מאונך ואלכסון. לא יודע איך זה עובד, לא ניסיתי).

המנוע עצמו די רועש בהילוכים הנמוכים ומוד עבודה הרעש די נבלע ברעשי הרוח.

המתלים קצת נוקשים מדי.

 

מבחינת צריכת דלק הרכב פנטסטי.

המסלול שלנו היה 70% בינעירוני וצריכת הדלק הייתה 21 קילומטר לליטר.

לפי מד הדלק לאחר 850 קילומטר הייתי על רבע מיכל.

מערכת הסטופ &סטרט קצת מחוספסת אבל לא הפריעה לי יותר מדי.

 

תיבת ההילוכים די מנסה לכוון אותך לנסוע בין 1000 ל2000 סל"ד מה שבאחד מלוחות המכוונים ( מבין 5 גרפיקות שונות שאפשר לבחור ) מוגדר כeco.

עקיפות מעל 80 קמ"ש צריכות להתבצע עם תכנון מקדים כי לוקח קצת זמן עד שמצטברת מהירות

 

לסיכום, האישה אהבה את הרכב ואני אהבתי את צריכת הדלק.

 

הרכב שלנו הגיע בכחול מטאלי ונראה הרבה יותר טוב מהלבן שבמבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסיבוב הקודם שלה בקבוצת הג'יפונים התמודדה רנו עם נציג בשם קולאוס, שלא היה רכב גרוע, אבל היה בהחלט לא פשוט לעיכול.

 

אני מכיר מישהו שהיה לו קולאוס שש שנים (אחד מהשניים שקנו), והוא אומר שזה הרכב הכי טוב שהוא קנה, מבחינה שימושית. פרקטי, נוח ואפס תקלות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהחלט מסכים בכל הנוגע למחיר, הרכב היה צריך להיות מוצע בארץבמחיר התחלתי של 135K, אבל לקרסו יש בעיה כיוון שנדרש תמחיר מחדש לקאפצור הקטן יותר ...

 

נראה שקרסו לא ששים להוריד מחיר על הדגם הזה, פורסם שהם בעיצומם של ימי מכירות עם הנחות יפות על חלק מהדגמים אבל לא על הקדג'אר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...