Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - לקסוס GS300h פרימיום


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקסוס GS300h מגיעה למבחן אחרי מתיחת פנים, עדכון רמות האבזור שלה ובעיקר הפחתת מחיר.

היא מראה שאפשר להוציא 350 אלף שקלים ועדיין לחסוך הרבה מאוד כסף.

עבור מי שתמורה שווה עבורו יותר מסמל ושאת כף המאזניים מטה הרציונליות ולא האמוציונליות - היא מציעה חבילה מאוד טובה במחיר אטרקטיבי.

 

המבחן המלא כאן

 

IMG_7682.jpgIMG_7700.jpgIMG_7710.JPGIMG_7729.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה! עושה רושם של VFM חסר תחרות, ובניגוד ל-GS הקודמת אפילו עיצוב יפה. כשמצרפים לכך את האיכות והאמינות של לקסוס מקבלים בחירה מצוינת, כל עוד לא מבקשים תמורה דינאמית (שמעולם לא הייתה הקטע של לקסוס).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי אין מספיק התייחסות למנוע.

האם הוא באמת מספיק למכונית סאלון?

הוא מרגיש חזק מזה של הקאמרי, למשל?

 

כמו״כ אין התייחסות לאבזור. כתוב משהו על בקרת שיוט אדפטיבית, אבל אין יותר פירוט.

 

לגבי ההערה על ההנעה האחורית - ספק בליבי אם המכוניות האלה עושות בה שימוש בגלל הדינאמיות המצופה. נראה לי שמכוניות אמריקניות (והלקסוס היא כזו במהותה) מאופיינות כבר שנים בהנעה אחורית - ואף אחד לא חושב שביואיק לה-קרוס או קאדילק משנות ה-90 מתיימרות להיות ׳דינאמיות׳.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית כמו טויוטה מגודלת. מנוע חלש. מבפנים נראית שוב פעם, כמו טויוטה. מה לעזאזל? הקודמת נראתה טוב, היה לה נוכחות של רכב יוקרה. עץ מלוטש מבפנים מקנה הרגשה של יוקרה. החדשה נראית כמו צניחה חופשית מכל הבחינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי אין מספיק התייחסות למנוע.

האם הוא באמת מספיק למכונית סאלון?

הוא מרגיש חזק מזה של הקאמרי, למשל?

 

כמו״כ אין התייחסות לאבזור. כתוב משהו על בקרת שיוט אדפטיבית, אבל אין יותר פירוט.

 

לגבי ההערה על ההנעה האחורית - ספק בליבי אם המכוניות האלה עושות בה שימוש בגלל הדינאמיות המצופה. נראה לי שמכוניות אמריקניות (והלקסוס היא כזו במהותה) מאופיינות כבר שנים בהנעה אחורית - ואף אחד לא חושב שביואיק לה-קרוס או קאדילק משנות ה-90 מתיימרות להיות ׳דינאמיות׳.

 

הי איש,

 

אין הרבה מה ״לכתוב הביתה״ לגבי המנוע. לא מדובר פה במשהו ששווה איזו התייחסות מיוחדת. כתבתי שהוא מזיז אותה בקצב סביר, אבל לא יותר מזה. היא לא מכוונת לביצועים, אלא לרצועת כוח מתונה ואחידה, בלי מדרגות עוצמה או כושר נשימה יוצא דופן.

 

לגבי האבזור, היא מאוד מאובזרת, במכוניות האלו להיכנס לפירוט הזה, נגמר ברשימת מכולת של אביזרים. התייחסתי למה שבלט שזו אותה בק״ש אדפטיבית ותיקון סטיה מנתיב. מה שכן, המושבים גם מחוממים וגם מאווררים ולא ציינתי את זה.

אם יש משהו ספציפי שתרצה לדעת, רק תשאל ואני אבדוק.

 

בנוגע להנעה אחורית, להבנתי היא נתפסת כסוג של ״תו תקן״ במכוניות האלו. אולי מגולמת בה איזו הבטחה ליומרה ספורטיבית. אבל כאשר זו האחרונה נעדרת, ולניתוק מערך ההיגוי ממערך ההנעה לטובת שיפור של ההיגוי אין באמת כיסוי פה, בשורה התחתונה היא מקרה קלאסי של ״אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר״.

 

קינן

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בית אורן עם GS? נו באמת... מי קונה GS כדי להתגרזן בבית אורן? למי המידע הזה על חוסר ריסון בבית אורן מועיל?

נראה לי אפילו petrolheads כבדים לא חשבו על בחינה כזאת. טוב שלא הלכת למדוד זמנים במשמר דויד.

מדובר על מוצר טכנולוגי בלי שום התייחסות לטכנולוגיה וגאדג'טים.

אין התייחסות בכלל למערכת ויכולות מולטימדיה שלה. האם יש לה טכנולוגית הכפלת מסך?

מהי רמת התממשקות עם טלפון? האם גיל קאר הצליחו סוף סוף לחבר וויז למכונית? איזה מידע ניתן לקבל בלוח שעונים?

התעלה מאחורה היא באמת עצומה אם משווים לסדרה 5 לדוגמה. לטעמי זה דיל ברייקר רציני ביותר.

לקסוס עם הנעה קדמית נקראת ES ומבוססת על קאמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא, מכוניות סאלון טובות יכולות לעשות את בית אורן על הכיפאק.

מסכים לגמרי ששברי אחוזים מרוכשי ה-GS יעשו אותו שלא לשם הגעה לאחוזת הספא שם. הנסיעה בבית אורן לא הייתה לשם ההתגרזנות, אלא כי הוא קרוב ומאפשר לחלץ אי אלו תובנות על המכונית שדווקא חשבתי שיעניינו את מי שקורא כאן.

אין יכולות הכפלת מסך ולמיטב ידעתי זו מערכת מולטימדיה ״סגורה״ שלא נגעו בה בארץ. לו אני הייתי קונה אחת, הייתי מעדיף שכך יהיה.

 

לוח המחוונים מאפשר תצוגה מתחלפת בהתאם למצבי הנהיגה וכן מידע בנוגע להנעה (חשמל, בנזין, מה מניע מתי) וכן תצוגת נתוני מחשב הדרך הרגילים.

 

בתצוגה המרכזית יש פיצ׳ר נחמד של מסך מפוצל שמאפשר משחקים בהצגה משולבת של כמה חיוויים בו זמנית (לדוגמה: מדיה, ניווט, ומערכת ניהול האנרגיה).

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה לא משו , נראה לי שהסופרב החדשה עושה כל מה שהיא עושה רק טוב יותר.

א וגם ב 115 אלף פחות (לגרסת L&K 2.0) , ואם לוקחים את גרסת 4X4 אז בכלל...

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...