Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אודי RS3 - שמחה כפולת הנעה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אודי RS3, המספרים:

2.5 ליטר, טורבו - 367 כ"ס, 47.4 קג"מ

4.3 שניות למאה קמ"ש ו-250 מירביים

400 אלף שקלים.

 

אודי RS3 התחושות:

יייההה! וורוום, וורוום, פטששש, בם בם בם, ווורוום, פטששש, יההה!

 

אז אומרים שהספורטיביות של אודי סינטטיות - אבל היי, גם קוקאין! ואני לא שומע אף אחד מתלונן על זה...

 

הכתבה המלאה כאן

 

IMG_7155.jpgIMG_7202.jpgIMG_7252.jpgOPEN.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סקירה מעניינת, תודה!

 

לטעמי מדובר בחבילה מאוד מוצלחת שמגיעה במחיר מפתיע לטובה, שזו תמיד הייתה המהות של מותג Audi.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק היום ראיתי את זה:

 

כרגיל ב-VAG, הכל מבוצע נהדר, מהיר, חד ומשעמם. המסקנה של הכתב היא ש10K פאונד לא ממש שווה את ההפרש [לא אומר במפורש, רק הפרצוף שלו] ובארץ הוא גדול יותר, אז נדמה שלמי שמחפש הנאה ופחות ביצועים עדיף את המתחרות [שכרגע אחת מהן, הסקסית יותר, לא בארץ]. מצד שני לאאודי איכויות ונוחות נהדרות.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר טוב וזה...

אבל אף פעם לא הבנתי איך זה שה-RS3 יותר יקרה מה-RSQ3 שהאחרונה היא למעשה גרסת קרוסאובר שמבוססת על ה-A3 ועולה יקר ממנה בגרסאות הבסיס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת המחיר שלה מדובר ברכב ייחודי: ביצועים של מכונית על בשילוב עם שימושיות וסוג של "צניעות" כי הרכב דומה חיצונית ל-A3 של השכנה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי היא יותר זולה בכמה מאות אלפים?

 

(אותו הדבר לגבי C63)

 

אלטו עוד יותר זולה. שלא לדבר על סאניאנג דיוק בן 10. תפוחים לתפוחים וזה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך היא ביחס לsti שעולה 100 אלף

פחות?

 

עיצוב ומיצוב -

היא פחות "מושכת אש" או "פרחחית" מה-STI - לטוב ולרע איש איש וההעדפות שלו. באודי המראה סולידי הרבה יותר מאשר ה-STI עם נוצות המלחמה שלה.

 

איכות ואיכות חיים -

באודי העסק יכול להיות נינוח להפליא יחסית לסובארו (ויחסית בכלל), שים אותה על מצב חיסכון או נוחות וסך הכל מתקבלת מכונית די יומיומית לשהייה ותפעול. בסובארו העסק גם פשוט יותר (בואך גס) בהיבט של פקדים, כפתורים איכות חומרים לא לעניין בכלל אפילו במשפחתית (להוציא המושבים), תפעול לא נעים וזה גם נראה פחות טוב. היא נוקשה הרבה יותר ורועשת לא תמיד בקטע טוב

להוציא אדם שנחוש מאוד לעשות את זה - הסובארו היא מכונית שלא קל איתה בהתנהלות שוטפת. את ה-RS3 אני רואה את עצמי משאיל לקנצלרית לסידורים בלי לקבל אחר כך על הראש על כמה המכונית לא נוחה ומעייפת לנהיגה.

 

על הסכין -

נכון שה-STI היא כבר לא המכונה הנרפית מחוץ לטווח הסל"ד שהיא הייתה בעבר ועדיין היא דורשת מהנהג לעבוד מאוד קשה ולשמור אותה טוב טוב בתחום הסל"ד היעיל והצר שלה ביחס לאודי שבנוסף לסוסים מסוגלת לבצע בטווח סל"ד גדול יותר. מצד שני היא פחות סטרילית מהאודי ועבור נהג טוב וחוליגן אמיתי אפשר לפתות אותה לדבר עבירה של החלקות כוח בקלות יותר מה-RS3 המהוגנת.

 

קיצר, ה-STI היא אולי הרבה יותר איכותית ונעימה מהדורות הקודמים שלה, אבל היא לא ברמה של RS3 בהיבט של מכלול תכונות.

STI היא לדרמן שיכול לעשות הרבה דברים בידיים הנכונות

RS3 היא סמארטפון עם אפליקציות נגישות ומותאמות לעולם הנוכחי

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם נסעתי על ה RS3 ודיי אהבתי...

אבל לגבי מה שכתבת על המחיר אני חייב לציין שלמרות שהרכב מתחיל ב 400K ברגע שמתחילים לשים על הרכב קצת תוספות מהר מאוד חוצים את רף החצי מיליון... ודרך אגב המחיר של רכב ההדגמה הלבן הנו 515K כולל כל התוספות שעליו...

ככה שכמו שאני מסתכל על זה, האודי היא אופציה מעניינת, בהחלט רכב מהנה לנהיגה אבל לא הייתי אומר שהמחיר שלו מהווה יתרון מאחר שעל לא מעט תוספות יהיה קשה מאוד לוותר ברכב הזה...

לדוגמה המושבים הסטנדרטיים שמגיעים עם הרכב פשוט גרועים ולא תומכים (ברכב ההדגמה מותקנים המושבים האופציונליים)

או אני לא מכיר הרבה אנשים שקונים את הרכב הזה ולא ירצו את האגזוז ספורט האקטיבי

ויש עוד מספר אופציות...

הרכב שלי הגיע למחיר של 540K על הכביש לפני הנחות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלטו עוד יותר זולה. שלא לדבר על סאניאנג דיוק בן 10. תפוחים לתפוחים וזה.

 

אבל זה בדיוק מה שאני שואל.

מה היתרון של רכבים מהקטגוריה הגבוהה ממנה, כמו M3 ו-C63 על פניה?

 

-- כי לכאורה, מבחינת יחידת הנעה וכו' יש דמיון די גדול; כנ"ל מבחינת הסופרלטיבים לנהיגה; ואני משער שמי שקונה רכב כזה לא קונה אותו בשביל המרווח מאחור.

 

אז למה לקנות את הרכב מהקטגוריה היקרה יותר, כשהפונקציה הבסיסית שלו מתמלאת באותה מידה ממש בקטגוריה הזולה יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם נסעתי על ה RS3 ודיי אהבתי...

אבל לגבי מה שכתבת על המחיר אני חייב לציין שלמרות שהרכב מתחיל ב 400K ברגע שמתחילים לשים על הרכב קצת תוספות מהר מאוד חוצים את רף החצי מיליון... ודרך אגב המחיר של רכב ההדגמה הלבן הנו 515K כולל כל התוספות שעליו...

ככה שכמו שאני מסתכל על זה, האודי היא אופציה מעניינת, בהחלט רכב מהנה לנהיגה אבל לא הייתי אומר שהמחיר שלו מהווה יתרון מאחר שעל לא מעט תוספות יהיה קשה מאוד לוותר ברכב הזה...

לדוגמה המושבים הסטנדרטיים שמגיעים עם הרכב פשוט גרועים ולא תומכים (ברכב ההדגמה מותקנים המושבים האופציונליים)

או אני לא מכיר הרבה אנשים שקונים את הרכב הזה ולא ירצו את האגזוז ספורט האקטיבי

ויש עוד מספר אופציות...

הרכב שלי הגיע למחיר של 540K על הכביש לפני הנחות...

 

אתה צודק, אבל לא התייחסתי למחיר רכב המבחן מכיוון שבאודי לא ידעו או יותר נכון התעקשו שלא להגיד לי מה המחיר של רכב המבחן, אני לא יודע למה.

בינינו, אם יש שתי תוספות ראויות אלו המושבים הספורטיביים ומערכת הפליטה, כל השאר הם בעיניי חרוזים נוצצים לילידים.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ברכבים היקרים יותר רשימת התוספות האופציונלית ארוכה כאורך הגלות ובקלות יכולה להוסיף עשרות אם לא מאות אלפי שקלים למחיר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...