Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט אלרו 2.2 , 2002. להתרחק או שזו אופציה שפויה לחובב אמריקאיות?


Guy
שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלו אותי, ואני לא מכיר את הרכב מספיק בשביל לתת תשובה ופה אתם נכנסים למשוואה.

 

מדובר באלרו 2002, יד 1, ק"מ נמוך, 2.2.

האם יש בעיות ידועות? אזהרות \ דברים שכדאי לבדוק?

 

אני יודע שUMI יקרים מאוד בטיפולים, חוץ מזה?

 

אני הייתי קונה במחיר הזה משהו אחר, כגון B4, 406, או כל דבר שהוא לא אמריקאי, אבל מכיוון שלא ביקשו ממני אופציות, אלא רק מחלות \ אזהרות אז שיהיה.

 

תודה!

 

גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברי יש אחת כזאת יותר מ3 שנים

כפי שאני יודע המכונית די אמינה ,לא היו לו בעיות רציניות בזמן שהיא אצלו

מרגישה קצת כבדה וצריכת דלק יחסית גבוהה

לגבי האופי אין בה משהו מיוחד יש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלי יש את הדגם ה3.4... נסיעה שקטה וחלקה... ריפוד מעולה נוחות אמריקאית.

 

מהירה מאוד... וכמובן שוטה דלק.. ספינה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-) תרשה לי לייעץ בתור מי ששקל בזמנו גם את האופצייה שציינת.

 

האלרו היא פלטפורמה מיושנת יחסית של קבוצת GM שנמכרת באמריקה תחת המותג ביואיק. האלרו נחשבת לא בטוחה (במבחני ריסוק קיבלה תוצאות נמוכות) אבל כנגד מציעה מראה חיצוני חביב למדיי (הכל יחסי כמובן).

 

האופציה האמריקאית הטובה ביותר היא לדעתי האימפלה (שים לב לחתימה שלי). בניגוד לאלרו שמוכרת כבעייתית מעט בתחום המרחב הפנימי ורמת הגימור, האימפלה (שמיוצרת בקנדה ונמכרת במחירים דומים למדיי לאלו של האלרו) מרווחת באופן משמעותי ומעניקה תמורה טובה בהרבה למחיר.

 

אני חייב להזהיר מראש את חברך בכך שהחזקת רכב אמריקאי יקרה משמעותי מזו של רכב יפני (ועל פי רוב), אירופאי.

 

תעדכן אותנו בתוצאות. :wink:

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדגם הספציפי הזה מנוע אופל מוצלח מאד.

 

לדעתי ה-B4 או ה-626 נותנות תמורה יותר טובה לכסף, וזולות יותר לאחזקה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלרו היא פלטפורמה מיושנת יחסית של קבוצת GM שנמכרת באמריקה תחת המותג ביואיק. האלרו נחשבת לא בטוחה (במבחני ריסוק קיבלה תוצאות נמוכות) אבל כנגד מציעה מראה חיצוני חביב למדיי (הכל יחסי כמובן).

 

האופציה האמריקאית הטובה ביותר היא לדעתי האימפלה (שים לב לחתימה שלי). בניגוד לאלרו שמוכרת כבעייתית מעט בתחום המרחב הפנימי ורמת הגימור, האימפלה (שמיוצרת בקנדה ונמכרת במחירים דומים למדיי לאלו של האלרו) מרווחת באופן משמעותי ומעניקה תמורה טובה בהרבה למחיר.

 

האלרו נמכרת בארה"ב תחת המותג אולדסמוביל (או לפחות נמכרה), לא מצעתי דבר תחת ביואיק.

 

לגבי המבחני ריסוק, האם היא נבחנה מחוץ לארה"ב? לא מצאתי ציון רע במיוחד במבחן אמריקאי.

לגבי האימפלה, אני משער שצריכת הדלק שלה תהיה גבוה משמעותית, מה שירתיע אותו.

 

המחירון של האלרו יחסית גבוה, לדוגמא הוא 9K מעל מונדיאו באותה שנה. אבל הוא ירכוש אותה בפחות ממחיר של מונדיאו (עוד סיבה למה הוא רוצה את הרכב). אני הייתי רוכש מונדיאו בסכום הזה...

 

אשמח לשמוע עוד דעות במידה ולמישהו יש משהו להוסיף.

 

תודה!

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק (טעות שלי). האלרו נמכרת עדיין באמריקה תחת המותג אולדסמוביל.:?

 

מבחני הריסוק האמריקאים (ואני מצטט מה-new car and truck guide 2004, שברשותי) מעניקים לאלרו 3 כוכבים במבחני ריסוק קדמיים. עוד מציין המדריך התא הנוסעים ברכב הנו זול למראה ולמגע, שההיגויי מעורפל וש(אפילו באמריקה הגדולה) לרכב רמת סחירות גרועה במיוחד.:|

 

האימפלה שלי עושה 1/10.32 בכביש בין עירוני ו-7-8/1 בעיר. לדעתי המספרים מדברים בעד עצמם ואינם בילתי סבירים בשביל גודל הרכב והמנוע. את הנתונים אני אוסף מנסיעה יום-יומית מירושלים לת"א ובחזרה!. (הרכב אצלי מזה מספר חודשים ואני מרוצה עד הגג)

:-D

 

גם אני הייתי קונה את המונדיאו לפני האלרו...יותר תמורה למחיר.

 

בהצלחה.

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלרו לכשעצמו, אוטו נהדר... אפילו אז באוטו לא רצחו לו את הצורה כמו שהם עושים לכל אמריקאית שנוחתת אצלם. כל החלקים של כל מכונית בגודל הזה יקרים, לא רק ביואמאיי. אני הייתי מעדיף את האלרו 3.4 על ה-2.2. לגבי אחזקה, אין הבדל בינה לבין מאזדה.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

B4, הרבה יותר טובה בכל תחום ובמיוחד בגירסה החזקה 4*4, פשוט מדהים איך הרכב הזה נדבק לכביש .

לפי דעתי , כנס לסוכנות ובקש נסיעת מבחן , לפחות תראה במה מדובר ואז תחליט.

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגדי,

יש לי מס' שאלות בשבילך:אם תואיל לענות זה יהיה נחמד מאוד מצידך.

1.במה האחזקה של רכב אמריקאי יקרה יותר משל יפני או אירופאי באותו הגודל?

2.מאחר שגם אני שוקל לקנות רכב בגודל הנ"ל, רציתי לשאול איך האימפלה? איך המנוע, הנוחות, האיכות(התא נוסעים עמיד?), ובכלל, רציתי לקבל ממך כמה שיותר פרטים על האוטו שברשותך.

תודה, חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שיצא לו לנסוע (לא לנהוג)

גם באימפלה וגם באלרו אני הייתי ממליץ על האימפלה חוץ מהעיצוב החיצוני היא מרווחת יותר

נוחה יותר ונותנת תמורה טובה יותר למחיר שאתה משלם...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

B4, הרבה יותר טובה בכל תחום ובמיוחד בגירסה החזקה 4*4, פשוט מדהים איך הרכב הזה נדבק לכביש .

לפי דעתי , כנס לסוכנות ובקש נסיעת מבחן , לפחות תראה במה מדובר ואז תחליט.

שבת שלום.

האם קראת את השירשור לפני שהגבת?

 

מדובר על אלרו משנת 2002, במחיר שלה לא קונים גם אימפרזה 1.6 חדשה מהסוכנות, בטח שלא B4. זה לא פעם ראשונה שאתה ממליץ על B4 בלי קשר לכלום (רכב טוב בפני עצמו אבל שים לב מה שואלים).

ולסיום, כל הB4 הם עם 4X4.

 

לגבי האלרו, הוא לא עבר לאימפלה בגלל חשש להבדל גדול בצריכת הדלק + אין לו צורך ברכב גדול עוד יותר, והוא היה מרוצה מהנסיעה שלו באלרו. הרכב אמור להירכש בימים הקרובים.

 

 

אגב, למה להעדיף את ה3.4 על ה2.2 בצורה גורפת כל כך? ה 2.2 בעל צריכת דלק עדיפה, והוא מנוע מתקדם יחסית. ל 3.4 עדיפות במומנט בעיקר, אבל זה לא שה2.2 הוא כמו הליאונה 1.3, עגלה הוא לא יהיה.

 

תודה על העזרה לגבי האלרו!

 

גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל ברמת גימור, אם כי הוא לא קריטי.

אני אישית מעדיף את המנוע הגדול והישן על פני הקטן והחסכוני... (יותר מומנט, יותר אמריקה...), אבל אכן אין סיבה להעדיף באופן גורף את ה- 3.4.

נדמה לי שהיא שווקה באיזה שנה גם עם המנוע 2.4 מהמאליבו, אופציה נוספת.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...
לחבר שלי יש אחת כזאת יותר מ 3 שנים

כפי שאני יודע המכונית די אמינה ,ללא בעיות כלל מנוע 2.2 אקוטק

חזקה מאוד על הכביש וצריכת דלק סבירה 1:10

רכב עם אופי ומשכנע לטובה נוחות והנעה מנסיעה ברמה אמריקאית אמיתית

רמת בטיחות פסיבית ואקטיבית גבוהים בהתאם למכון הפדראלי האמריקאי לבטיחות בדרכים. גם מכונים ארופאים אובייקטיבים משוכנעים כבר מכך !

 

 

לאחר מס" רב של בדיקות וברורים עם בעלי אלרו אחרים , גם של בתי עסק

הביא אותי גם כן לרכוש רכב כזה 2003 מנוע 2.2 אקוטק מUMI [לא מצאתי 2004 ]

ואני ממליץ בחום להיתקרב בהחלט לרכב הזה !

כיום לא הייתי חושב לחזור לרכב יפני השוק מרמה את כולנו .

יש רכבים אמריקאים ויש צעצועים יפנים

העובדה ברורה בהחלט רק צריכים להיות אובייקטיבים ולא להיגרר בסחף השוק של יצחק לוי !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...