Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: פולקסווגן גולף ספורטוואן - הגולף הכי שימושית שכנראה לעולם לא תהיה לכם


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גרסת הספורטוואן של פולקסווגן גולף החדשה עושה הכל נכון וזאת בדיוק הבעיה. היא כל כך נכונה, כל כך מרווחת וכל כך איכותית שהיא מפספסת את הדבר הכי חשוב - שיק. רוצה לומר, מה שחסר לה זה בעצם להראות כמו ג'יפון.

וזאת הבעיה העיקרית של המכונית הזאת. היא טובה יותר מג'יפונים כמו קיה ספורטאז' או יונדאי ix35 כמעט בכל פרמטר שאפשר למדוד, אבל אתם לא תקנו אותה כי היא לא ג'יפון. והאמת העצובה היא שאפשר לגמרי להבין אתכם.

 

פולקסווגן גולף ספורטוואן - מבחן דרך

%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%90%D7%9F-0.JPG

 

 

%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%90%D7%9F-9.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי שהשוק ימשיך לפעול כך. בניגוד לצו האופנה, רכב שנראה כמו ג'יפ מבחינתי זה turn-off גדול. אם רכב שטח, שיהיה רכב שטח אמיתי.

לקונצרן יש מענה לכל דבר - מי שרוצה את המראה הכאילו ג'יפאי שיקנה טיגואן.

אני מסכים שהגולף הרגילה הרבה יותר יפה.

אומנם אני חובב מכוניות עם יכולות ספורטיביות, אבל הייתי זקוק בבית גם לרכב משפחתי מוצלח ומרווח בזול.

מבחינתי הויתור הכי גדול כשבחרתי בפלוס היה שלא ניתן להשיג אותן עם גיר ידני, ואת הגולף הרגילה עוד אפשר.

רכשתי לפני 4 חודשים גולף פלוס מודל 2007 מיד ראשונה עם 98000 ק"מ ב32000 ש"ח. האוטו נראה ומתנהג כמו רכב חדש לחלוטין, האיכות מורגשת בכל פינה.

המרווח לנוסעים הוא עצום לעומת המימדים החיצוניים וגם יכולות ההובלה מכובדות מאוד.

בכוונה לקחתי את שנת הייצור האחרונה עם מנוע אטמוספרי פשוט וגיר פלנטרי 6 הילוכים.

מה שהם ייצרו לאחר מכן, יכול לבטל את הקניה הזולה בתיקון יקר של המנוע או הגיר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה עוד פעם מביאים את הרכב הזה עם פנסי הלוגן המכוערים הללו. קונים רכב ב 150 אלף ועדיין נותנים לך רכב שויזואלי נראה כמו 2009.

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה עוד פעם מביאים את הרכב הזה עם פנסי הלוגן המכוערים הללו. קונים רכב ב 150 אלף ועדיין נותנים לך רכב שויזואלי נראה כמו 2009.

 

למה? כדי שתוסיף עוד 16K ללד...מניאקים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הערות:

א. השורה השניה מאוד נוחה; מושב הנהג לא. ממש לא.

ב. לא הבנתי במה הביצועים (בפועל) עדיפים על גיפוני 2.0סמ"ק

ג. למה האבזור עדיף על גולף 122?

 

לגולף פלוס היה חן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיניואנים 5 מושבים לא זוכים להצלחה גדולה בארץ.

רוב הלקוחות מעדיפים את ה-7 מושבים או מיקרו-ואנים זולים יותר.

בגלל זה קרסו נתקעו 3 שנים עם סניק לא מכורות ואין ייבוא של c4 פיקאסו הקצר.

 

בקרוב נקבל גם את גרסת 7 המושבים לספורטוואן שהיא למעשה הטוראן החדש, מקווה שגם המחיר יירד למשהו שפוי יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם זה שג'יפון שאיננו ג'יפ הוא בגדול מיותר. ושאכן רכב כזה (הגולף המדוברת) מציע יותר פרקטיקה.

אבל האם אני היחיד שפשוט היה רוכש סטיישן מקביל? לטעמי מקבלים הרבה יותר מבחינת תמורה למחיר.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתבה, כמו תמיד. אבל מפריע לי שהתמונות תמיד מעוותות - המימדים שהממשק תוכן מציב לכם פשוט מעוותים ומקלקלים את התמונות וחבל.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם זה שג'יפון שאיננו ג'יפ הוא בגדול מיותר. ושאכן רכב כזה (הגולף המדוברת) מציע יותר פרקטיקה.

אבל האם אני היחיד שפשוט היה רוכש סטיישן מקביל? לטעמי מקבלים הרבה יותר מבחינת תמורה למחיר.

 

במקרה של 5 מושבים אני גם חושב שסטיישן היא אופציה מעולה שאף נראית טוב (פוקוס, אסטרה, אוקטביה).

 

פלח השוק של המיניוואן הזה הוא די מיותר עם התפתחות האלטרנטיבות מתחת (סטיישנים) ומעל (ג'פונים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם של הדגם הזה הוא עלבון לאינטלגנציה. "ספורט ואן"?! אין להם את זה ביותר יומרני ותלוש מהמציאות?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף הזאת היא עם יתרון חשוב מאוד על פני שאר הג'יפונים בנקודת החולשה הכי חמורה של הקטגוריה - תא המטען.

הבעיה היא שבקטגוריה הזאת השיקולים הפרקטיים הם משניים למדי.

 

כפי שכתבתי בשני שירשורים על ה-500X -- מי שמחפש רכב שימושי למשפחה שיקנה סטיישן, מי שמחפש רכב שימושי למשפחה גדולה - שיקנה מיניואן. ל-VAG יש שתי מכוניות מוצלחות בשתי קטגוריות אלו - אוקטביה סטיישן וסיאט אלהמברה (האחרונה בישראל עם תימחור ממש גרוע).

 

מי שסטיישן או מיניואן לצנינים בעיניו (אחוז גדול מאוד מהישראלים) ואשר מחפש "ג'יפון" יגלה שה-500X פשוט אוכלת את הגולף הזאת בלי מלח - יותר אבזור, הרבה יותר מנוע, יותר עיצוב, לפי המאמר גם כנראה יותר התנהגות וצריכת דלק די דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...