Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסוואגן גולף R – ראיון עבודה.


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2840 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעודי ממתין בחניון לאתלטית הגרמניה, גיליתי בורג שתקוע באחד הצמיגים של הרכב שלי – לא נורא אמרתי לעצמי, האיטלקיה שלי סתם התעצבנה על כך שאני עומד לקיים ראיון עבודה עם גרמניה חטובה בעלת ציצים גדולים.

 

אם תחפשו מדריכים באינטרנט אשר מייעצים לכם מה לעשות ומה לא לעשות כאשר ניגשים לראיון עבודה תמצאו שם שלל עצות – ניכר שהגברת עשתה שיעורי בית. בגדים של מעצב איטלקי בצבע אפור ומאופק, נעליים יוקרתיות, איפור קל ולא מוגזם ושאר הדברים שתמצאו בצ'ק ליסט. בהשוואה לאחותה הפשוטה, היא מוסיפה כמה טאצ'ים במקומות הנכונים מבלי לבלוט יותר מידי. מצד שני, בבסיסה היא לא יפה במיוחד, למעשה היא אפילו די משעממת.

 

 

לאחר היכרות קצרה המלווה בנימוסים המקובלים התיישבנו בכסאות עור – אלה הרגישו מעט סינטטיים – ובעזרת שלל אפשרויות כיוון (חשמליים) מצאתי די מהר תנוחה טובה. התמיכה הצידית טובה – המושבים לופתים היטב הן את הנהג הממהר והן את הנוסע הסובל שלצידו. על ההגה ממוקמים שלל כפתורים ומאחוריו משוטים להעברת הילוכים. החומרים ברובם רכים ונעימים ולמעט כמה דברים קטנים הנדסת האנוש טובה ברובה. בסה"כ פנים הרכב נראה מוקפד, מסודר ואיכותי. איכות ההרכבה הפתיעה מעט לרעה עם זמזומים וקרקושים קלים שהופיעו מעת לעת. נשמע משעמם? ובכן כך זה גם נראה.

 

11164634_10153419961587952_8499341331038988849_o.jpg

 

מכיוון שנפגשנו בחניון, פתחתי חלונות כדי לבחון את קולה. בהחלט שומעים אותה, בדיוק כמו ששמעתי אותה לפני שראיתי אותה (בתוך חניון, זה לא מהמקרים הללו שאתם נמצאים בשדות של טוסקנה ושומעים מרחוק יללת V8 של פרארי). אם כן ווליום סביר ישנו, אך האם הוא גם יפה? התשובה אינה חד משמעית. בתחילת תנועה יש צליל נמוך וחביב, כאשר פותחים את המצערת בנדיבות יופיע גרגור קרבי למדי אך מונוטוני ובקצה הסקאלה זה כבר הופך להיות מעט לא נעים. מבחוץ זה בעיקר רועש ופחות מענג. עוד לגבי הגרגור הקרבי, ניחוש מושכל שלי אומר שמדובר על אותו סידור כמו ב-GTI: רמקול ייעודי אשר מתגבר את הצליל של המנוע ומשדרג את הצליל בתוך תא הנוסעים. נניח.

 

אז כאמור, אמנם רוק איכותי לא נמצא כאן, אך האם נוכל להתנחם בדחיפה בריאה? בהחלט. בארצינו החמה, בניגוד לספרד, איטליה או יוון הקפואות עקב תנאי האקלים מסתפקים ב-280 כ"ס במקום 300 כ"ס. אמנם לא יצא לי להשוות בין גולף R "ישראלית" לאחת אירופאית אך אני מניח שההבדלים, אם בכלל ניתן להבחין בהם, מורגשים בעיקר במהירויות מאוד גבוהות וגם אז הם קטנים עד זניחים.

 

החגיגה מתחילה כבר ב-1,800 סל"ד עם 380 ניוטון מטר, ב-5,500 סל"ד היא ממשיכה עם אותם 280 כ"ס עד 6,200 סל"ד. כלומר, יש המון כוח והזמינות שלו מרשימה, רוב הזמן. ביציאה מהמקום, אלא אם כן אתם משתמשים בבקרת השיגור (אל תעשו את זה יותר מידי, אתם עלולים לחמם את המצמדים), קיימת השהייה קלה. נורא? לא ממש, אבל גם לא כיף במיוחד.

 

ברגע שאתם בתנועה המנוע מייצר דחף מרשים מאוד, בכמעט כל סל"ד – כמובן שאין לצפות לדחיפה פסיכית בהילוך גבוה בזמן שאתם עולים את אחת העליות התלולות יותר של חיפה. לעומת זאת, פחות התרשמתי מן העובדה שהכוח מוגש בצורה ליניארית מאוד, ליניארית מידי. ברגע שחולפים על פני ההשהייה הראשונית בעת יציאה מהמקום ועל פני השהיית טורבו קלילה בתחתית הסל"ד, תמיד יש הרבה כוח. הבעיה טמונה בכך שהוא נשמר, פחות או יותר, באותה רמה מתחילתו ועד סופו. לא תמצאו כאן התגברות הדרגתית אשר מדרבנת את הנהג למשוך מעלה, וגם הצליל דומה באופיו לכוח - מונוטוני. לעניות דעתי זה פוגע בחוויית הנהיגה.

 

נקודת אור מתגלה כאשר בודקים את צריכת הדלק. למרות כל הכוח וזמינותו המבורכת, צריכת הדלק שפויה יחסית, יחסית לביצועים ולשימוש כמובן.

 

סיכום ביניים: גבירתי הנכבדה, בתחום המנוע הצלחת להרשים אך לא להפתיע עם טריקים מיוחדים. יכולתייך רבות אך אינן יוצאות דופן.

 

2015-volkswagen-golf-r-engine.jpg

 

לפני שנעבור לחלק הדינאמי של הראיון, נעיין יחד ברובריקה הטכנית בקורות החיים של הגברת הגרמניה:

- רכב המבחן מצויד בתיבת הילוכים DSG6, ובעברית: תיבת הילוכים דו מצמדית (שני מצמדים רב דיסקיים טבולים בשמן) בעלת שישה יחסי העברה קדמיים. הזכרתי מקודם השהייה קלה בעת יציאה רגילה מהמקום, יחד עם חוסר אפשרות לעצמאות מלאה בפיקוד ידני, אלו הן שתי התלונות היחידות שלי. מעבר לשני הדברים הללו, תפקוד הגיר מעולה. העברות מהירות כבזק ופעולה חלקה בנסיעה רגילה.

- גולף R מצויידת בהנעה כפולה מבוססת הלדקס, מערכת XDS (אשר בולמת את הגלגל הפנימי ביציאה מעקומות) ונעילת דיפרנציאל אלקטרונית.

- דבר נוסף שקיים כסטנדרט הם מתלים אדפטיביים. בהתאם למצב הרוח הנבחר (comfort/normal/race/individual*) הבולמים מתקשים או מתרככים, דבר שבהחלט מורגש. מה שמורגש פחות הוא השינוי בזוויות הגלגול.

* מצב זה מאפשר "לערבב" בין מתלים רכים לתגובת מצערת חדה יותר (לדוגמא) – אפשרות מבורכת.

 

11222437_10153419961707952_3785229385411374896_o.jpg

 

אם עד כה הרשמים היו מעט פושרים, כעת מגיעים לחלק היותר מעניין: יש כאן סיבובים, פה ושם איבודי אחיזה, בלימות לתוך הסיבוב ופתיחות מצערת מוקדמות מהרגיל באדיבות ההנעה הכפולה וזמרי הליווי שלה – נעילת דיפרנציאל אלקטרונית וה-XDS.

 

בית אורן וכביש המחצבות הם כבישים טכניים אשר מאפשרים לתהות על קנקנם של רכבים רבים, מהפן הספורטיבי כמובן. כמו כן, ביקרנו בכמה קטעי כביש נוספים באיזור חיפה ובכביש חביב צפונה משם. הספורטאית הגרמניה נדרשה להדגים את כישוריה האתלטיים הן בכבישים טכניים והן בכבישים מהירים יותר וגם בדקנו מה קורה כאשר איכות הסלילה גרועה.

 

ההגה מהיר עם 2.1 סיבובים ותגבור משתנה (קל בחניה, מדויק יותר במהירויות גבוהות יותר). אני חייב להודות שאפילו בספקטרום של הגאים חשמליים, מדובר כאן על הגה אילם. מצד שני הוא מהיר ומדויק – זה יותר חשוב.

השלדה בשילוב עם עבודת המתלים יוצרים התנהגות מאוזנת ונייטרלית, אין כאן תת היגוי או היגוי יתר. ברור שאפשר להגיע למצבים הללו, אך זה בד"כ יקרה אחרי טעות נהיגה או פרובוקציה מכוונת. בגדול, כמו כל ואגית מבית טוב, היא אוהבת את זה חזק, מדויק ומהר.

 

הכניסה לתוך הסיבוב מדוייקת ומיידית, טובה יותר משל A45 לדוגמא, שם יש מיני החלקה לפני שהרכב עושה את מה שההגה אמר לו. היציאה מהסיבוב מגיעה מהר מהרגיל, ניתן לחזור לגז יותר מוקדם בהשוואה להוט האץ' בעלת הנעה קדמית וגם יותר מוקדם מאחת עם אחורית (בהנחה והמטרה היא נהיגה מדוייקת ללא שעשועי זנב כיפיים אך איטיים יותר מנהיגה נקייה). כאמור, פעולתה של מערכת ההנעה הכפולה מורגשת ובמקרים מסויימים אפשר להאיץ מעט לתוך הסיבוב.

 

השליטה על המרכב טובה אך לא מושלמת. בהנתן מעט קפיצות וגלים בתוך הסיבוב, הגולף תתחיל לקפץ בחוסר נחת וזה פוגע בתחושת הבטחון – בהשוואה לב.מ.וו M235i יש לגולף לאן לשאוף.

 

הבלמים כאן הם אלו אשר תמצאו בגולף GTI, בתנאי שזו מצויידת בחבילת הביצועים. דיסקים מאווררים, לא מחורצים או מחוררים. באופן מפתיע הנשיכה פחות מיידית בהשוואה ל-GTI ואם זה היה תלוי בי הייתי משדרג את התחושה שהם משדרים. למרות זאת, היכולת קיימת בהחלט וגם לאורך זמן, במסגרת סשן ארוך הם מצליחים לספק את הסחורה תחת שימוש ספורטיבי סביר – כלומר, עם קטעי מעבר בהם יש להם הזדמנות להתקרר מעט. תחת עומס מלא, אני מניח ש-2 חזרות רצופות של כביש בית אורן יכניעו אותם.

 

נוחות הנסיעה - אמנם פחות רלוונטי לנהג הממהר, אך זה בהחלט רלוונטי למתלים - באופן מפתיע, היא טובה, בטח ביחס ליכולת. במצב RACE, מצב בו הבולמים עוברים לכיול הקשה יותר, על כבישים משובשים היא לא מצליחה לגהץ בורות וקטעי אספלט שבורים. המלצתי לקטעי כביש שבורים היא לוותר על הנוקשות, אשר תרומתה להקטנת זוויות הגלגול מוטלת בספק קל מלכתחילה, ולבחור בכיול הרגוע יותר (אפשר לבחור ב-comfort או individual בהנחה והגדרתם כיול מתלים רך באחרון). בהתנהלות יומיומית, כאשר אני מרשה לעצמי להניח שהבעלים לא נוסעים במצב race, הנוחות מספקת, בטח ביחס ליכולת הכללית.

 

סיכום ביניים: היכולת האובייקטיבית גבוהה והנוחות טובה ביחס ליכולת של המכונה הזו. אגב, את הרינג היא מחסלת תוך 8:15. מרשים.

עם זאת, למרות הביצוע הרהוט לא הצלחתי ממש "להתחבר" למכונה והיא מצידה לא ממש מתעניינת בנהג. במילים פשוטות, זה מאוד מהיר אבל לא ממש מהנה.

 

1559427_10153419961567952_7018648940299416285_o.jpg

 

הגיע הזמן להשוות את כישוריה למועמדות האחרות.

 

גולף GTI. כן, היא חלשה יותר, אין לה הנעה כפולה ובגדול היא איטית יותר. מצד שני, את הכיף שיש בגולף R, אפשר למצוא כמעט את כולו גם בגולף GTI, רק בקטן יותר.

 

ג'ולייטה תלתן. כמו במקרה של הGTI, חלשה ואיטית יותר. לעומת ה-GTI, הג'ולייטה מייצרת יותר דרמה ומצליחה לערב את הנהג קצת יותר במעשה הנהיגה. איכות הפנים פחות טובה אך העיצוב מעניין יותר. לבסוף, טרם נתקלתי ברכב כלשהו בסגמנט שיש לו מה להגיד לג'ולייטה באגף הצליל.

 

אאודי S3. אחת הבעיות המרכזיות של הגולף. ההבדלים העיקריים בין האודי לפולקסוואגן מסתכמים בכך שהאאודי נראית ומרגישה מעט יוקרתית יותר. המפרט הטכני זהה. המחיר זהה. תחת תנאים אלו, למה שיהיה אפילו רוכש אחד לגולף R?

 

ב.מ.וו M135i. המחיר דומה וכך גם האבזור ומכאן הן הולכות כל אחת בדרכה. בעוד שהגולף היא עדיין הוט האץ', גם אם מאוד מהירה ומאוד חזקה, הב.מ.וו מרגישה ונוסעת כמו רכב ספורט כי זה בדיוק מה שזה – רכב ספורט לכל דבר ועניין. ההתנהגות של הבווארית משפילה את זו הגולף בצורה מובהקת, בעיקר מבחינת מגוון הדברים שניתן לעשות איתה ולהנות מהם. אפילו בקו ישר הבימר מעט מהירה יותר.

בונוס: יש לב.מ.וו 6 ציל' ו-3 ליטרים. אמנם פוטנציאל השיפורים של הגולף נרחב מאוד, אך אצל הבווארית אפשר להגיע לתוצאות מרשימות יותר בפחות מאמץ ועומס על המנוע וזה גם נשמע יותר טוב. מי שרוצה רכב ספורט, אין לו בכלל התלבטות כאן. ב.מ.וו, נקודה.

 

סובארו אסתי. אישית לא נהגתי אז קשה לי להשוות, אך ככל הידוע לי מדובר על גרזן אולד-סקול הרבה יותר אגרסיבי מהגולף וגם כאן, רכב ספורט מול הוט האץ' על סטרואידים.

 

עוד אאודי, הפעם חד תחת (S1). מציעה ביצוע וביצועים דומים בהרבה פחות כסף. אם היתרונות הפרקטיים של הגולף פחות מדברים אליכם, שווה לשקול גם את הקטנה השרירית מבית אאודי.

 

 

כמה מילים על אבזור.

אמנם לא ממש התעמקתי, אך נראה שלא חסר בה דבר באגף האבזור:

- פנסי בי-קסנון עוקבי פנייה.

- לדים בכל הפינות, הקדמיים משמשים כתאורת יום.

- מערכת שמע טובה עם קישורית מלאה ומסך.

- גג שמש.

- מושבי ספורט טובים, חשמליים עם זכרונות.

- ועוד...

 

 

המחיר. ובכן זו הבעיה הכי גדולה כאן, מסתבר. 300,000 ש"ח.

אמנם מקבלים אבזור נדיב ומכונה מאוד מרשימה תמורת הסכום הזה, אך תמורת סכום זהה חובבי הז'אנר מקבלים את אותה המכונה בעטיפה קצת יותר מרשימה/איכותית ושמה הוא אאודי S3.

את אותו הסכום אפשר להשקיע במכונה מאוד מרשימה אחרת מתוצרת גרמניה והיא הב.מ.וו M135i המחודשת.

ואם בא לכם על מועמדת יותר קיצונית, יותר אולד-סקול, אז תמורת סכום דומה תקבלו את אסתי מבית סובארו.

לא הכל שחור. תחשבו על מרצדס A45. המרצדס אמנם מעט חזקה יותר ובעלת מפרט טכני מרשים יותר, אבל רק במעט. מצד שני, אסתכן ואומר כי פנים הרכב של הגולף לא נופל ממנה (אם לא מתעלה). אם כך, במידה ואתם מוכנים להשקיע סכום בן 6 ספרות שמתחיל בספרה 4 בתמורה למרצדס, עשו לעצמכם טובה וקחו את הגולף. סתם, לא באמת, לכו על אאודי S3.

 

 

השורה התחתונה בהחלט:

 

מועמד/ת יקר/ה,

 

אני רוצה להודות לך על פנייתך לחברתנו, בנושא איוש משרת "רכב ספורטיבי". ברצוני להודיעך כי החלטנו בשלב זה להמשיך עם מועמדים אחרים אשר נתוניהם מתאימים יותר לדעתנו למשרה זו. יחד עם זאת קורות חייך ישמרו בחברתנו, אולי בעתיד (כאשר דרישות השכר שלך ירדו) תתפנה משרה אשר תהלום את כישוריך. נשמח לפנות אליך שוב.

 

בכבוד רב,

קארספורום.

 

11312771_10153419961552952_1221700877688046113_o.jpg

 

* איחלתי למרואיינת הצלחה בהמשך דרכה. *

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשנת 94 כשהגיעו ראשוני ה VR6 ביבוא סדיר, מחירה היה 114 אלף ש"ח, בהשוואה למיצובישי לאנסר שעלתה 78 אלף ש"ח.

קרי 45 אחוז יוקרה מרכב משפחתי פופולארי.

אם נוסיף 45% למחירה של משפחתית ממוצעת הרי שמדובר ב ~ 180K

300K הם מחיר הזוי לרכב שכזה.

בלי כל קשר, כתיבה יפה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטיבו - יפה כתבת. מאוד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה יפה מאד, תודה רבה.

באופן אישי אני לא מתלהב מאף גולף באף דור אבל זו בגרסת R בהחלט מדהימה לדעתי.

מרים גבה לגבי התמחור הגבוה ושואל כמו הכותב, למה שמישהו יעדיף אותה על ה-S3?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתיבה! חיוך היה מרוח על פניי לאורך הקריאה.

 

טרם נהגתי אז אני לא יכול לחוות דעה, אבל מבחינת המחיר, אכן הזוי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שכולנו היינו רוצים שמחירי המכוניות בארץ יחתכו בחצי. זה לא יקרה. תתקדמו. הנוסחה של 1,000 שקל לכ"ס במכוניות ספורטיביות תופסת כמעט לגבי כל ההיצע ככה שהמחיר שלה הוא הגיוני. חוץ מזה שהם חייבים לבדל אותה מהגולף GTI אחרת מה הואילו חכמים בתקנתם? לגבי הכתיבה, היא הזכירה לי את ימי המגזינים של פעם וזאת מחמאה, אבל גם לא. הכותב יודע לבחון ולעמוד על הדקויות הדינאמיות והיתרונות המכאניים, אבל הכתיבה ארוכה מדי ולפעמים גם מתישה. קשה היום לקרוא כך כך הרבה, גם כשהכתיבה כישרונית, ולטעמי אין צורך בפסקאות שלמות רק בשביל לדוח על נתון אחד. הצילומים חזקים מאוד. אפרופו ראיון עבודה, גם הכתב וגם הצלם יכולים להתקבל ולהצליח בכל אתר או מגזין רכב אם הם עוד לא שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וני, אני מסכים איתך שמחירי המכוניות לא הולכים לצנוח כי איזה ג'ו שמו פרסם חוות דעת באיזה פורום שכוח אל של ילדים מתלהבים שעושים חראקות כל היום עם האוטו של אבא. א-ב-ל, נוסחת ה"1000 כ"ס לשקל", אמנם חיה ובועטת (בעיקר בליין המוצרים הספורטיביים של צ'מפיון) היא אחת הנוסחאות המפגרות ביותר שנולדו לתוך השוק הישראלי. כי איזה הגיון יש לי, בעל 300 אש"ח היפוטתיים, לקנות את הגולף הזו על פני האאודי?

 

אף אחד לא אומר (למרות שאף אחד בטח גם לא יתנגד) לחתוך את המחירים בחצי, אבל דחילאק, קצת בידול בין המוצרים, במיוחד עכשיו, כשהגולף ירדה ל-200K (מ-220). למה שאני אעדיף את ה-R, מבצעת ככל שלא תהיה, על פני, נניח, שיפור תוכנה ל-GTI 7? נכון, אז לא תהיה לי הנעה כפולה, ולא יהיו לי מתלים אדפטיביים (שאגב לי נאמר שמגיעים כאופציה, אבל קוארו בודק את זה ברגעים אלו ממש) ולא יהיו מושבים עור וכו' וכו' אבל יהיה 300 (סליחה, 280) כ"ס, וזה הרי מה ש"באמת חשוב". ואם אני כבר מחליט שאני לא מוכן להתפשר על כל זה, ונניח ואני סובל מסנדרום סטוקהולם ומעדיף להישאר "בבית", למה לא את האאודי שעולה 14 אלף יותר? זה לא באמת *כסף* למי ששופך 300K על פאקינג גולף.

 

אני חושב שאם היא, שוב - לאור המחיר החדש של ה-GTI, הייתה עולה בין 250 ל-270 אש"חים, הייתה יכולה להיות פה מכונה באמת מעניינת. אבל כוסעמק צ'מפיון, טוב?!

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלונה על המחיר של הרכב הנ"ל אינה על המחיר הגבוה של הרכב, אלא על מחיר הרכב לעומת המתחרות, שלא לדבר על המתחרות מבית.

 

עריכה: Spire הקדים אותי וגם פירט קצת יותר. תודה לך Spire.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאם היא, שוב - לאור המחיר החדש של ה-GTI, הייתה עולה בין 250 ל-270 אש"חים, הייתה יכולה להיות פה מכונה באמת מעניינת. אבל כוסעמק צ'מפיון, טוב?!

 

גם 300K זה עדיין זול יותר מהתחזיות של פייביש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי נסיעה קצרה ברכב אני מסכים עם הכותב, יש הרבה איכויות בכל מחלקה אבל הראש לא מחפש רכב ברינקס כדי לרדוף אחריו.

אני לגמרי מבין את הבריטי בסוכנות שיעמוד ויגרד בראש כשהוא משכנע את עצמו שלהוסיף 15% יותר ממה שהוא כבר תכנן להוציא כשננעל על GTI זה לגמרי הגיוני בשביל חבילה כ"כ הומוגנית שתשמור על ערכה.

ככה באולם תצוגה הממוזג על אספרסו, יללה בייב בואי נשים עוד 3K קוויד ונצא עם הטופ אף דה ריינג'.

לא מצליח לדמיין אותה "קניה ספונטאנית" בקופה של צ'מפיון כשהפער עומד על 50% מהGTI או 100K שח בעברית.

 

למרות כל האמור, אני בהחלט אשמח לשים יד על אחת משומשת בת שנתיים כי יש שם פוטנציאל להוריד המון כח לכביש ולקבל סליפרית מאוד נעימה להתנהלות יום יומית.

קדימה, קנו אותה בהמוניכם!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שפאנגיו אמר "3K קוויד" עניין אותי לבדוק מה באמת הבדלי המחירים, כי 3K קוויד נשמע קצת מעט ולגמרי מייתר את ה-GTI. אז בדקתי - אכן 3K קוויד. מוזר...

מה שעוד יותר מוזר, זה שבגרמניה ההבדל עומד על 10K יורו בין שני הגולפים וההבדל בין ה-R ל-S3 עומד גם בגרמניה וגם באולד בלייטי על פחות מאלף ליש"ט/יורו. כנראה שצ'מפיון לא כאלה תלושים כמו שחשבתי. מצטער, צ'מפיון.

עריכה אחרונה על ידי Spire
מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2840 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...