Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינפיניטי Q70. מומלץ.


razmel
שימו לב! השרשור הזה בן 3252 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אחרי המרצדס 400 והאאודי A6, הגיע תורה של האינפיניטי Q70 להבחן.

 

(תודה לחבר הפורום עידן, מאינפיניטי שהעביר אלינו את ה-Q70 החדשה ביום בו הגיעה לארץ).

 

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2230/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%98%D7%99-Q70---%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D

IMG_4380.JPG

IMG_4426.JPG

unnamed (3).jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רכב מעניין מאוד אבל העיצוב שלו בעייתי, אני מסכים עם הקביעה שהפרונט נראה נהדר וההמשך בעייתי משהו. חבל שלא טיפלו בחלק האחורי במתיחת הפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה נהדרת.

שיוט של 110 קמ"ש ב1,200 סל"ד נשמע לי הזוי..

 

תיקון קטן ברשותך: התבלבלת באיות אל-חוטי, על-חוטי נשמע לי כמו משהו מחווט מדי.. :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני כתבתי שההגה האלקטרוני של אינפיניטי הוא הדבר הבא בתחום ההיגוי - צלבו אותי כאן.

כשאמרתי שהרכב מספק טונות של הנאה מהנעה צחקו עלי.

אולי לרז יאמינו יותר.

המושבים שלהן הם באמת משהו מיוחד הבחינת נוחות לאורך זמן. אבל רק ברכבי סדאן. בג'יפים מדובר בכורסאות אמריקאיות.

בכלל - אינפינטי זה מותג עם ערך נוסף מאוד גבוהה. היא עושה הכל טוב מאוד בלי הרבה דרמה ושופוני.

הבעיה היחידה שהיא לא נותנת תחושת פרימיום כמו הגרמניות, למרות שעושה את אותו הדבר ואפילו יותר.

כמו שאמרתי פעם לעידן:"אודי ומרצדס הן אותן סטודנטיות יפות שכיף לצאת איתן ולהיראות בחברותא, אבל כאשר מגיעים לשלב החתונה בסוף מתחתנים עם אינפיניטי כי איתה הכל יותר פשוט ונוח. אתה גם בטוח שתהיד יש מה לאכול והבית נקי ומסודר".

גם המחיר בהחלט מפצה על החיסרון בglamm.

בעיה נוספת בעיני היא המיתוג שהוא קצת מוזר. מבאס לשים חצי מליון שקל על רכב שברשיון שלו רשום "ניסן" :roll:.

טויוטה עשו את זה יותר נכון עם לקסוס מבחינת מיתוג וערך מותג.

יצא לי גם לחוות את השרות של אינפיניטי ואני חושב שיש לו עוד הרבה לאן לגדול ולהתפתח לאומת בני דודים היפנים.

יחד עם כל זה, אחרי 3 חודשים עם אינפיניטי, ומתוך בעלות במקביל על לקסוס, אני עדיין חושב שאין כיום שום רכב בשוק ישראלי שנותן תמורה יותר טובה לשקל בסגמנט של הביוקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה. אינפינטי עושים עבודה מצויינת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעניינת, יחד עם זאת ממליץ לך לבדוק היטב את נושא ההגה ה"על-חוטי".

למיטב ידיעתי הטכנולוגיה הזו מיושמת כרגע אך ורק ב-Q50 ולא זלגה לאף דגם אחר של אינפיניטי, כולל ה-Q70.

 

היגוי תלוי-מהירות - כן, מערכת Direct Adaptive Steering - לא.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה פרוגרסיבי בהתאם למהירות - בוודאות.

בענין ה״על חוטי״, כך הבנתי מעידן.

הרכב שאצלי הוא רכב המבחן הראשון שהגיע אחרי מתיחת הפנים. אולי המערכת מטומעת בו.

אם כן - הבנתי נכון מעידן.

אם לא - אהיה עוד יותר מופתע מהנוחות. הרעד משיבושים בכביש לא מורגש בשום מצב.

אם זה בזכות המתלים - זה מופלא.

אם זה בזכות החיווט מההגה לגלגלים. זה הגיוני.

מחר אני מחזיר את הרכב לסוכנות. אעדכן.

תודה על ההערה ועל התגובות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזדה 6 הזאת ממש יפה.

אחלה סקירה אך אם אפשר חידוד קטן, האם הרכב מתקשר למרות כל הבקרות והנוחות שלו?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שבישראל כמו בישראל אם לא צועקים אז אף אחד לא שומע :lol:, אז הפעם בפונט גדול יותר:

סקירה נהדרת

...

תיקון קטן ברשותך: התבלבלת באיות אל-חוטי, על-חוטי נשמע לי כמו משהו מחווט מדי.. :)

 

זה אל-חוטי, כמו "אין כאן חוט".

 

כדאי למגר את השגיאה כל עוד היא בחיתולים לפני שאנחנו מגיעים לשכיחות של גבוה/גבוהה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעניינת, יחד עם זאת ממליץ לך לבדוק היטב את נושא ההגה ה"על-חוטי".

למיטב ידיעתי הטכנולוגיה הזו מיושמת כרגע אך ורק ב-Q50 ולא זלגה לאף דגם אחר של אינפיניטי, כולל ה-Q70.

 

היגוי תלוי-מהירות - כן, מערכת Direct Adaptive Steering - לא.

תודה על התיקון.

בדקתי. הצדק איתך. המערכת החדשנית הזו קיימת בינתיים רק בQ50.

 

כנראה שבישראל כמו בישראל אם לא צועקים אז אף אחד לא שומע :lol:, אז הפעם בפונט גדול יותר:

 

 

זה אל-חוטי, כמו "אין כאן חוט".

 

כדאי למגר את השגיאה כל עוד היא בחיתולים לפני שאנחנו מגיעים לשכיחות של גבוה/גבוהה.

אתה טועה.

זה הגה ״על חוטי״. על wires. חשמלי. לא ״אל חוטי״ כמו blue tooth.

והוא בכל מקרה מגובה במנגנון מכני.

האם הרכב מתקשר למרות כל הבקרות והנוחות שלו?
כן. האוטו מצויין בכל פרמטר. גם יותר מהנה ומתקשר משמעותית מהאחרות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רז, חידשת לי - לא היה לי מושג שיש דבר כזה על-חוטי.

אתה יכול אולי לפרט למי מאיתנו שלא מכיר, מה זה אומר בעצם? הרי הגאים הם בד"כ מחווטים, לא..? (לא בציניות)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה היא שאין חיבור מכאני (יש, אבל כגיבוי) בין ההגה לסרן הקדמי דרך מסרק.

הפניית ההגה מתרגמת לפקודה חשמלית. מה שמאפשר את שינוי יחס ההפניה בהתאם לנסיבות. בערך כמו תגבור משתנה, אבל הרבה יותר מורגש ויעיל.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזדה 6 הזאת ממש יפה.

...

זה מצחיק אותי לקרוא את זה, כי לאחרונה, בדרכי ברגל חלפתי על פני מזדה 6 חדשה, ופתאום בזוית העין, שמתי לב לדיפוני עץ יוקרתיים בפנים הרכב. נעצרתי ובמבט שני ראיתי שזו בכלל לקסוס ES ...

 

תודה רז, חידשת לי - לא היה לי מושג שיש דבר כזה על-חוטי.

...

 

אני לא משוכנע שיש כזה ביטוי "על חוטי". יש חוטי ויש אלחוטי. מה גם שמחוץ לראש העין זה נשמע בדיוק אותו דבר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסרק יכול להיות מופעל מכנית, או עם תגבור.

יש תגבור הידראולי. יש תגבור חשמלי.

בהגה ה"על חוטי" של ה-Q50 - ההיגוי מנותק מהחיבור המכאני. הוא מופעל על ידי פיקוד חשמלי, "חוטי".

כמו שנאמר, עדיין יש גיבוי מכאני למקרה של תקלה.

במעבר על מחזירי האור בכביש ("עיני חתול") הם לא הורגשו בכלל. המתלים "בלעו" אותם בריחוף, ולא הורגש רעד בהגה. לכן חשבתי שהמערכת קיימת גם ב-Q70.

היום כשהחזרתי את הרכב בררתי.

המערכת לא קיימת ב-Q70. היא פשוט נוחה בצורה יוצאת דופן :)

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3252 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...