Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מרצדס C קלאס החדשה - עולה ברמה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פעם ה-C קלאס הייתה מכונית הכניסה של מרצדס, היום יש למרצדס את ה-CLA, ה-B קלאס, ה-A קלאס ואפילו את ה-GLA. הנטל של גרסת הבסיס עבר למכוניות אחרות ובמרצדס הירשו לעצמם להשתולל. המחיר עלה, משמעותית, אבל יחד איתו גם רמת האבזור, האיכות הכללית והפאר.

 

התוצאה? מכונית ברמה גבוהה מאוד, מהונדסת ברמות הגבוהות ביותר שיש לשוק הרכב האירופאי להציע.

רק חבל שבמדד הכוחות סוס לשקל היא מפסידה למתחרות מגרמניה או מארה"ב.

 

מרצדס C קלאס - מבחן דרך

 

%D7%9E%D7%A8%D7%A6%D7%93%D7%A1-C-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1-2.JPG

 

%D7%9E%D7%A8%D7%A6%D7%93%D7%A1-C-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1-4.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה מעניינת - תודה.

 

לאחר שקראתי את הכתבה עיינתי בכתבה של ה-GLA - מדהים כמה יוקרתי נראה הפנים של ה-C קלאס (למרות החיפוי עץ שאני מסכים שהוא קשה לעיכול) לעומת הפנים של ה-GLA שלא מרגיש יוקרתי בכלל (וממה שהבנתי המחירים די דומים).

 

אם אני צריך להמר - אני חושב שאנחנו נראה הרבה יותר C קלאס פרטיות מבעבר - הרכב נרראה טוב, מתנער מהתדמית המוניתית שלו ונותן פייט טוב למתחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתנער מהתדמית המוניתית? כבר יצא לי לראות סנוניות ראשונות בלבן חובשות כובע.

האינטריור החדש של מרצדס נראה מצויין לדעתי.

המחיר מאפשר לי לקנות אחת רק אחרי מונית בעוד כ-5 שנים מעכשיו :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^אינטריור בכללי נראה טוב, אבל קשה לי עם העץ הזה. פס על דשבור ו/או על הדלתות עוד סבבה, אבל זה יותר מדי לדעתי. אבל מי שאוהב את זה - רכב מושלם בשבילו - מלא עץ. :-D

 

ב300 אלף ש"ח הם שמים מנוע שנופל בפער ענק ממה שמציעות המתחרות. אם לא נעולים על מרצדס, כל מתחרה אחר עדיף לדעתי וכל אחד יש לו ייחוד משלו.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ המחיר שלה יקר מידי עם המנוע הזה שהוא "סוחב", אבל לא הרבה יותר מזה. מרווח הראש מאחור על חלון הגג הכפול לא משהו. מעבר לכך, מרצדס בהחלט חזרה לעצמה עם ה-C קלאס החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאנל עץ באמת מוגזם, הבעיה שגם בגימורים האחרים מקבלים גוש גדול מדי של משטח מתכת או שחור פסנתר.

אני אישית לא אוהב כל כך את החלק האחורי, הוא נראה כאילו עבר הגבהה.

מעבר לזה ניתן לציין רק את המחיר הגבוה, אני חושב שרוב הלקוחות יעדיפו את המתחרות או ג'יפונים אופנתיים כמו אאודי q5 הפופולארי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עץ היה יוקרתי בשנות ה-90. אני לא מבין איך לעזאזל הוא עדיין נחשב יוקרתי בשנים הנוכחיות כשעידן ה-FLAT באור הזרקורים.

זה כבר ממזמן לא יפה ומרגיש לי ישן. לא אהבתי את ה- interior.

מבחינה חיצונית הרכב כמובן נאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

" ה-C קלאס החדשה מציבה רף אחד של פאר, איכות, נוחות, אבזור ועיצוב שיהיה קשה מאוד להתעלות עליו. "

-בכיף. נראה ככה.

"מדובר במכונית שהיא מלאכת מחשבת של הנדסת רכב, ברמה מהגבוהות ביותר שקיימות בשוק הרכב ובוודאי בסגמנט הסדאן הבינוניות-קטנות. "

- לגמרי, כמעט ואין שאלה

"אל תתנו לנפח המנוע הצנום להטריד אתכם"

- עד כאן חביבי. נוטרד גם נוטרד כי זה מטריד ופיסח וצוואר בקבוק שחנוק כמו ריאות של מעשני נלסון.

כמה קשה כבר היה לשים אפילו רק 1.8 בשביל להצדיק את השם ? הסיוויק הכי פשוטה היא 1.8. נהיה איזה קטע עם הניסיון

לחסוך טיפות דלק או צרכי תקינה ירוקה וכד', אבל בעיקר חסכון לדעתי, ומכאן גם צצו כל הגירים הדפקטים הרובוטיים שחוץ מלבעס

לא תרמו כלום לאיש. תוספת של 200 סיסי - כולה נפח של גביע מילקי בערך. מילקי.

 

מתנער מהתדמית המוניתית? כבר יצא לי לראות סנוניות ראשונות בלבן חובשות כובע.

:)

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת?! זה מה שמפריע לך?! עוד 200 סי סי היו עושים לך את זה פסיכולוגית?

בדגם הבא באמת כדאי שישוו מול הסיוויק עם המנוע הקטן ביותר...

 

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע עם הטאצ׳ היה כבר אצל המתחרות.

בכל אופן, עם תג מחיר של 300K לגרסת בסיס, אני לא רואה את הC מצליחה להתמודד מול סדרה 3 או A4.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת?! זה מה שמפריע לך?! עוד 200 סי סי היו עושים לך את זה פסיכולוגית?

 

תכלס, כן, פסיכולוגית, מה לעשות.

 

אני מבין שהרכב זריז וחש טוב אבל פסיכולוגית בעיני זה לגרור טון וחצי על איזה מנועון בלחץ.

אני לא בעד הגישה הזו של כל ה-1.2 טור-טורבו ואני מדמיין את העלייה לי-ם בקיץ עם ההורים השמנים שלי באוטו

והבגאז' מלא וכולנו חובצים זיעה מה1.6 המסכן הזה וזה מרגיש לי כמו לחרוט לה את הצילינדר בזמן אמת.

 

אני חושב שבאותו מחיר יכלו לתת 1.8 שהיה עדיף מן הסתם ואפילו, אולי, חסכוני יותר.

כמה כבר היה עולה להם להכניס עוד 200 סיסי ?

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...