Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו זה, מפגש SPL ראשון באוטופרט היה למציאות וחלף. ראשון הגיע Maphisto עם מגבר זטק וסאבוופר רוקפורד פוסגייט פאנץ' "15. במדידה השלישית הוא השיג תוצאה מעולה של 138.3db. לאחר כשעתיים, הוא חזר, שבמכוניתו מותקן מגבר רוקפורד פוסגייט פאנץ' 1000.1. במדידה השניה נמדדה תוצאה מדהימה של 139.5db. החלפת סאבוופר מהירה (רוקפורד פוסגייט פאוור "15 של blackmazdaF), העמידה את השיא שלו על 139.8db, מכובד לכל הדעות. Maphisto היה קרוב 1db לקבל מאיתנו במתנה סאבוופר רוקפורד פוסגייט וקיט דיינמאט.

 

שני הגיע blackmazdaF, בניסיון השני הוא השיג תוצאה מצויינת של 138.3db.

לשמחתינו הרבה, הרמה של החברים גבוהה מאוד. תודה ל-blackmazdaF ו-maphisto שכבדו אותנו בנוכחותם, להתראות במפגש ביום שלישי הבא.

DSC01851.JPG

DSC01863.JPG

DSC01871.JPG

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חייב לציין שהארוח היה 10 !

מומלץ לכולם להגיע ולו רק בכדי לראות ולהקשיב

 

תוצאות :

עופר (אני)

מונו זטק

סאב HE2

מקסימום 138.3

 

מגבר BD1000.1

HE2

139.5

 

מגבר BD1000.1

סאב של גל 139.8 .

 

גל

מגבר לנזר

סאב 15 (אני מניח שכולם מכירים)

138.3

 

בקרוב אני ישבור את השיא שם , אני עדיין לא מאמין שה 140.8 זה באותם תנאים שלנו

כי אחכ הלכנו לשמוע את הרכב (אוטופרט לא הסכימו לבצע לו מדידה)

והוא ממש לא נשמע חזק ומרעיד .

אני אשמח לראות מדידה שלו בשביל לראות במו עייני את ה "נס" הזה .

 

ובקיצור , רק להתיחס לדיון שהיה על המגבר ה"עלוב" שלי

הספקו המוצהר הוא 500 וואט

הסאב שלי הוא 2 אוהם 15 אינטצ 500 וואט RMS בתיבה אטומה !

הסאב של גל הינו בתיבה PORT והוא בדיוק כפול בהספק ועוד ב 1 אום .

בסוף היום חזרתי לזטק שלי (ה500) ושבוע הבא הוא יוחלף ל 1200 ואז כולי תקווה שישבר מחסום ה 140 .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

תבוא למה פאדיחה ?

אנשים מאד נחמדים וזה מעיין שואו קטן , כולם מפסיקים לעבוד ויוצאים החוצה

זה באמת מאורגן מאד מאד אדיב ומזמין

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

עם משהו של קליפורניה בום זה כנראה לא יקרה

אז מה תשאר בבית כל הזמן ?

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
עם התיבה החדשה ...!!

ואם יהיה לי את הסאבים החדשים......

 

יהיה טוב.

 

תמיר

 

תמיר אתה צריך כבר מיזמן לקבל מקליפורניה בום חסות!! שיעשו לך רכב SPL :lol:

פורסם

היה נחמד ביותר, תודה רבה לתומר, רונן, אודי, יוני וכל שאר החבר'ה מאוטופרט על האירוח הלבבי.

כמובן שאחר כך ביקרנו אצל חברינו רועי, פוקו ועופר המשוגע מסאונד אף איקס ומי שאוהב יותר איכות מאשר עוצמה מוזמן מחר לבוא מ-9 עובדים לי על הרכב בשעה טובה.

 

עופר לך לישון, מאוחר! ;-)

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

אותי מעניין, מה יוציא JL AUDIO 12W7 עם הזטק של MAPHISTO ...

וחוצמזה, ממש לא נראה לי שהסאב באוטופרט עשה מעל 140 דציבל.

אחרת, למה לא למדוד?

 

אה, ומה נגמר עם הלאנזל 1200D מול הזטק? השוויתם ? משהו?

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

תחילת ציטוט: "וחוצמזה, ממש לא נראה לי שהסאב באוטופרט עשה מעל 140 דציבל.

אחרת, למה לא למדוד?"

 

המכונית הזו זכתה בתחרות SPL בפרס ראשון בתוצאה של 141 דציבלים.

יש לה קבלות!

פורסם
וחוצמזה, ממש לא נראה לי שהסאב באוטופרט עשה מעל 140 דציבל.

אחרת, למה לא למדוד?

 

המכונית הזו זכתה בתחרות SPL בפרס ראשון בתוצאה של 141 דציבלים.

יש לה קבלות!

השאלה היא האם היא זכתה בתחרות עם הרכיבים שיש בה ברגע זה ואם כן, למה ההימנעות מהמדידה?

 

איציק.

פורסם

אודי, קבלות? של מי? באיזו תחרות?

לדעתי, ברכב נכון עם תיבה נכונה, והגברה נכונה, 140 דציבל אפשר יהיה להוציא גם מ 305C

של פיוניר.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.


×
×
  • תוכן חדש...