Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף mk4 - אוברול או מנוע מפירוק


babayaga
שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לפורום,

הרכב הוא גולף דור 4 ידנית משנת 2002 עם 165 אלף קילומטר, שופץ ראש מנוע לפני כ 5 שנים.

אחרי רעידות בניוטרל, אכילת שמן וחוסר סחיבה מלווה ברעשי מסוק, הגעתי למוסך כשכל המנוע מלא שמן בכל פינה.

האבחנה היא דקומפרסיה בשסתום מספר 4 והחלופות זה אוברול או מנוע מפירוק.

אשמח למידע על מה זה אומר, מה החלופה העדיפה ומה הן עלויות השוק לשתי האופציות.

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום

הפניתי את השאלה שלך לתומר ממוסך TG בבני ברק, שמתמחה ברכבים האלו. לדבריו אוברהול במנועים האלו הרבה פעמים לא מצליח ועדיף להחליף למנוע מפירוק, במיוחד לאור העבודה שכבר עשו לך תיקון בראש. הוא אומר שהמנועים האלו יחסית יקרים, דווקא בגלל שאי אפשר לתקן אותם. סדר גודל של מחירים - סביב 4,500 ש"ח למנוע במצב טוב (ממודל חדיש יותר), על זה צריך להוסיף עבודה בהתאם לצורך.

 

בכל מקרה, אתה מוזמן להרים לו טלפון ולקבל פרטים נוספים: 053-8094430

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון. אוברול ש"לא מצליח" זה עבודה של חובבן במקרה הטוב.

אם עושים הכל נכון ומקפידים כמו שצריך, אין שום סיבה לבעיות.

 

אני בכל אופן ממליץ על תיקון ושחזור המנוע כדי להימנע מהרבה בעיות.

במיוחד כשאתה מקבל מנוע שאין לך קצה של מושג מה הוא עבר ולמה הוא פורק.

 

עלות אוברול כללי היא היא באזור 4.5 אש"ח כולל עבודה ומע"מ וכמעט תמיד התוצאה טובה יותר ממנוע מפירוק.

Golf MK4 TDI 1999

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפניתי את השאלה שלך לתומר ממוסך TG בבני ברק, שמתמחה ברכבים האלו. לדבריו אוברהול במנועים האלו הרבה פעמים לא מצליח ועדיף להחליף למנוע מפירוק, במיוחד לאור העבודה שכבר עשו לך תיקון בראש. הוא אומר שהמנועים האלו יחסית יקרים, דווקא בגלל שאי אפשר לתקן אותם. סדר גודל של מחירים - סביב 4,500 ש"ח למנוע במצב טוב (ממודל חדיש יותר), על זה צריך להוסיף עבודה בהתאם לצורך.

 

בכל מקרה, אתה מוזמן להרים לו טלפון ולקבל פרטים נוספים: 053-8094430

 

לתומר אולי יש אינטרס להגיד את זה כי הוא רוצה למכור מנוע מהפירוקיה שלו. אבל מי מבטיח לך שמנוע מפירוק לא ילך כמה חודשים אחרי ההחלפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

 

ברכבך מותקן ככל הנראה מנוע מדגם AVU או BFQ, עד שנת 2001 בגולף 1.6 היו מותקנים מנועים מדגם AEH או AKL, המנועים מהדור של עד 2001 ניתן היה לשפץ בקלות, את המנועים של הרכבים משנת 02+ לא מומלץ לשפץ ( ניתקלתי כבר בעשרות פעמיים שמוסכים ניסו לעשות אוברול ולאחר מספר ימים או חודשים ( אם בכלל ) המנוע מתחיל לאכול שמן ולעבוד בצורה לא עגולה וכל מיני תופעות נוספות, בכל אופן במחיר של 4500 ש"ח בערך ניתן להשיג מנוע מדגם חדש יותר שירד מגולף ממודל 05+ ( יש לנו גם מנועים חדשים לגמרי שעשו עד 5000 ק"מ שירדו מרכבים משנת 2010 ו 2011 רק שהם כבר יקרים יותר.

 

אצלנו במוסך אנחנו עושים אוברולים לרכבים מסויימים, אבל במנוע כזה בשום פנים ואופן לא היינו מנסים לשפץ.

 

החברה פה לפני המליצו לך לעשות אובורול, מה יש לך להפסיד? תנסה למצוא מוסך שיעשה לך אובורול ותעדכן אותנו בהמשך על התוצאות, אני מקווה שתצליח ( אני מאמין שזו תהיה סוג של חתונה עם המוסכניק שיעשה את זה).

 

בהצלחה בכל אופן.

 

אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן להתקשר ולשאול בכיף.

 

03-5792448 מוסך טי גי בע"מ

 

שבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתומר אולי יש אינטרס להגיד את זה כי הוא רוצה למכור מנוע מהפירוקיה שלו. אבל מי מבטיח לך שמנוע מפירוק לא ילך כמה חודשים אחרי ההחלפה?

 

סליחה - אבל את זה ניתן לומר על (כמעט) כל תגובה של בעל מקצוע כאן, שממליץ על ציוד או שרות שלו.

הפאן השני של הודעה כזו - היא נסיונו של בעל המקצוע / מוסך בנושא, שאין לזלזל בה.

במקרה דנן - כבר בוצע ראש מנוע. ייתכן שהכשל הוא בגלל גורם אחר (?) ולא שיפוצו של הראש בעבר.

תתייעץ גם עם בעלי מקצוע נוספים.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.שתי אפשרויות בעייתיות- אחת חתול בשק (מנוע מפירוק) והשנייה-אוברול כללי היא הימור (ולא בטוח כלל שמחושב) כי גם לדעתי,מנוע,שנפתח כבר פעם אחת ושופץ לא בהצלחה עלול להיות בעייתי בפעם השנייה,שיעלה על שולחן הניתוחים בלי קשר לסוג הרכב.

2.העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך -התייעץ עם חבר הפורום, מוסך רון, לגבי אפשרויות ומחירים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ועל סמך ניסיוני, מנוע מייבוא שעבר ק"מ נמוך זו האופציה הטובה ביותר עבורך.

בפרט לאור העובדה, שהמנוע שלך "נפתח" בעבר.

חשוב מאוד לרכוש את המנוע מספק אמין, (לדעתי טי ג'י הוא אמין אבל ממש לא היחיד).

וכן ליישר קו למנוע טרם הרכבתו (נוזלים רצועות משאבת מים וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בסוג המנוע הזה לא כידי להביא מייבוא, רוב היבואנים לא יכולים לדעת את הק"מ של המנועים מייבוא, לרוב הם ימציאו איזה ק"מ שאתם רוצים לשמוע ובדרך כלל הוא לא יעלה על 30,000 ק"מ או אולי 40 ( מעניין גם מנועים בני 15 שנה לא נסעו באירופה בכלל ), מכיוון שניתן למצוא מנועים כאלו מרכבים שעברו תאונות בארץ מרכבים חדישים יותר וניתן לראות את מד הק"מ שלהם במידת הצורך אז ברור שעדיף לקנות משהו שאנחנו יודעים כמה ק"מ הוא עבר ובבדיקה פשוטה גם לבדוק אם יש לו היסטוריית טיפולים טובה דרך צמפיון.

 

ונכון יש עוד ספקים של מנועים אנחנו לא היחידים תעשה סקר שוק ותחפש את המנוע שנראה לך הכי טוב, בדקתי נכון לרגע זה יש לנו במלאי מפורקים על המדף ( יש אולי עוד מורכבים על רכבים) כ 12 מנועים

 

ירד מרכב שנת 2005 עם 101,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2005 עם 90,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2005 עם 65,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2011 עם 6000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2010 עם 137,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2007 עם 135,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2006 עם 42,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2009 עם 92,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2007 עם 175,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2011 עם 75,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2009 עם 120,000 ק"מ

ירד מרכב שנת 2010 עם 7500 ק"מ

 

לכל המנועים האלו יש מספר רישוי ותמונה של מד הק"מ שלהם במידת הצורך.

 

מחירים למנועים ניתן לבדוק במשרד עם משה או גיא, ברור שיש כמה מחירים בהתאם למה שיש על המנוע ולק"מ שהוא עבר.

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא את התגובות ותבין שאתה בעצם די צריך להמר. ובהימורים הסיכויים הם 50:50. צודקים כל אלה שאומרים לך שאתה לא יודע איזה מנוע מפרוק תקבל, שהרי לא מדובר במנוע חדש שכן אז לא הייתה שום התלבטות. לגבי "אוברול שלא מצליח", אני מסכים אם מי שאומר שאין דבר כזה בידיים הנכונות אבל מצד שני זה כבר מנוע שעבר ראש. אישית, הייתי מהמר על מנוע "חדש" כמה שיותר צעיר אם אחריות של כמה חודשים שנותנים לך עליו ומקווה לטוב, כמו בכל הימור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון. אוברול ש"לא מצליח" זה עבודה של חובבן במקרה הטוב.

אם עושים הכל נכון ומקפידים כמו שצריך, אין שום סיבה לבעיות.

 

אני בכל אופן ממליץ על תיקון ושחזור המנוע כדי להימנע מהרבה בעיות.

במיוחד כשאתה מקבל מנוע שאין לך קצה של מושג מה הוא עבר ולמה הוא פורק.

 

עלות אוברול כללי היא היא באזור 4.5 אש"ח כולל עבודה ומע"מ וכמעט תמיד התוצאה טובה יותר ממנוע מפירוק.

 

 

אם עובדים לפי הוראות היצרן בדיוק שלב אחרי שלב, למה שהאוברול לא יהיה מוצלח?

למה במפעל בחו"ל יכולים להרכיב מנוע כמו שצריך ופה בארץ לא? מה, אין כאן את הכלים הדרושים, אין כאן אנשים שיודעים להשתמש בכלי מדידה? (אינדיקטור, מיקרומטר וכו'...)

שיטטט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...