Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סובארו אימפרזה החדשה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לרבים מאיתנו יש זכרונות טובים מהאימפרזה. עובדה, סקר שערכה יבואנית סובארו לישראל בחודש אפריל האחרון מראה שכ-80 אחוזים מהאנשים בגיל 25 ומעלה זוכרים לטובה את האימפרזה. על זה בדיוק בונה סובארו עם השקת הדגם החדש בישראל.

 

כשנתיים לאחר שהפסיקה לשווק יפנאוטו את ה-B3 החדשה, השיקה החברה את סובארו אימפרזה החדשה בישראל.

המכונית תושק בישראל בשלב זה בגרסת 1.6 ליטר אוטומטית ובתצורת סדאן 4 דלתות בלבד. גרסת ההאצ'בק וגרסאות ה-2 ליטר יגיעו ארצה, אולי, בהמשך. הבשורה הגדולה של סובארו היא בצריכת הדלק הנמוכה (כ-17.2 קילומטרים לליטר לפי נתוני היצרן) וברמת זיהום האוויר הנמוכה (קבוצה 3).

 

והמחיר? 126,900 ש"ח לדגם הבסיס, 128,900 ש"ח לדגם המאובזר יותר.

 

מפרט טכני להורדה

%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%96%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין לה הרבה מה להציע בניגוד למתחרות, לא באיבזור ולא בביצועים.(במיוחד שעוד מעט קורולה ומאזדה חדשות ).

 

לדעתי המנוע שלה יהיה בסדר, אבל לעומת המתחרות יהיה חלש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 גירסאות שההבדל ביניהן זה שליטה מההגה וג'אנטים? לקרוא לזה "מאובזר יותר" זה קצת מצחיק.

האמת מחיר מוגזם לדעתי, במיוחד אם חושבים על זה שכבר עדיף להוסיף עוד 2K שקלים ולקבל ג'אנטים ושליטה מההגה.

 

זה נראה כאילו סובארו נעמדת במקום כשכול שאר היצרניות מתקדמות לאינשהו, התקווה היחידה של הרכב הזה היא אם הוא יתנהג כמו שצריך, אבל עם מנוע כזה 15 קג"מ ב4K סל"ד ועוד עם משקל עצמי של 1340 קילו + ההרגשה של הדגם הקודם מאחורי ההגה? אין לי תקווה.

 

חבל סובארו , חבל.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את העיצוב. מודרנית, אבל לא מצועצעת. תא נוסעים פשוט ומסודר. אני לא אוהב את המגמה של תא נוסעים עמוס כפתורים, פלסטיק מבריק ומסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2

זה נראה כאילו סובארו נעמדת במקום כשכול שאר היצרניות מתקדמות לאינשהו ....

חבל סובארו , חבל.

 

אתה מאשים את הגורם הלא נכון.

היבואן הוא זה הקובע את המפרט, המנועים והאבזור.

האימפרזה כמכונית - למעט העיצוב המאוד פושר לטעמי - היא מכונית מאוד מתקדמת. זה בא לידי ביטוי בדברים קטנים לכאורה, כמו הדלתות שנפתחות ל90 מעלות מלאות.

המכונית הזו לא תוכננה להיות משפחתומטית בליסינג.

היבואן מאלץ אותה להיות כזו.

ולכן המפרט הדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצם העובדה שאין האצ'בק או 2.0 ליטר מראה שהכיוון הוא שוק הליסינג ושם, הסיכויים שלה לא גדולים במיוחד. דוווקא עם 5 שנות אחריות וצריכת דלק שאמורה להיות טובה היעד צריך להיות יותר לכיוון השוק הפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמישהו יסביר להם כמה דברים:

1. זה שהייתה לנו פעם סובארו והיינו מבסוטים לא אומר שנקנה עכשיו עוד אחת רק כי זה סובארו. פעם גם היה לנו מקרר מאקור XL השתמשנו בסיפולוקוס וקנינו חלב מהחלבן.

2. זה שאתם מוסיפים לכל צבע בסוף את המילה פנינה לא הופך אותו לפנינה.

3. במחיר הזה - שלא יביאו יותר מדי אימפרזות. חבל שסתם יתפוס להם מקום בנמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כאילו סובארו נעמדת במקום כשכול שאר היצרניות מתקדמות לאינשהו...חבל סובארו , חבל.

 

לא מדובר באשמת היצרן אלא באשמת היבואן שטרח להביא אותה לארץ פאקינג שנתיים אחרי שהוצגה.

 

רכבי נישה מביאים חודש אחרי שהושקו בעולם (XV והפורסטר) ואת דגם הלחם וחמאה שכחו במשך שנתיים.:screwy:

 

בנוגע למחיר, אין מה להתלונן, ברור לאור השמש שמדובר במחיר שהמטרה היחידה שלו היא לשמור על ערך הצי של חברות הליסינג שירכשו אותן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די חבל, את המוניטין הטוב לאימפרזה הם הוציאו בזכות ההנעה הכפולה והאפשרות לגרסאות ידניות ומנועי 2 ליטר.

 

מספיק לראות היום עד כמה האימפרזה 2 ליטר מבוקשת לעומת ה-1.5.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מאשים את הגורם הלא נכון.

היבואן הוא זה הקובע את המפרט, המנועים והאבזור.

האימפרזה כמכונית - למעט העיצוב המאוד פושר לטעמי - היא מכונית מאוד מתקדמת. זה בא לידי ביטוי בדברים קטנים לכאורה, כמו הדלתות שנפתחות ל90 מעלות מלאות.

 

ההאשמה שלי נופלת גם על היבואן! היבואן אשם על המחיר , על העובדה שלא מייובאת גרסא ידנית, על העובדה שלא מייבאים את גרסאת ההאצ'בק בינתיים (למה?) או עם מנוע ה2 ליטר (שוב, למה?)

 

דלתות שנפתחות ל90 מעלות? אפשר לחשוב למה צריך את זה , תנו לי במקום זה טורבו ומנוע קטן יותר (כן, זה מיינסטרים ואבל זה נוח) , תנו לי עיצוב מעניין , או איזה אופציה שתגרום לי לבחור בה ולא באחרות. (נורא בא לי גם להגיד מילה רעה על הנהיגה עצמה אבל אני לא יודע איך היא בגרסא החדשה.)

מדי פעם אני נאלץ לנהוג באימפרזה (סליחה B3) הנוכחית וזה פשוט אסון. אני מרגיש מנותק לגמרי, דוושת הגז כאילו לא מחוברת לכלום, ההגה מוזר לי. אני מעדיף את הסוניק הנוכחית שלי (1.4) עם הלפרקון האירי השיכור שמעביר הילוכים מתי שבא לו בלי שום קשר למציאות , ההגה דווקא די בסדר.

אה כן, ונחש מה? הסוניק נמכרת במחיר נמוך מהמחיר המתוכנן של האימפרזה החדשה, לדעתי האישית נראת יותר טוב ובכלליות נראת לי תמורה יותר טובה למחיר.

 

לא מדובר באשמת היצרן אלא באשמת היבואן שטרח להביא אותה לארץ פאקינג שנתיים אחרי שהוצגה.

 

הבעיה משותפת ליצרן וליבואן , היבואן אשם יותר אבל גם היצרן לא מציע משהו מיוחד.

 

לא יודע, מרגיש לי כאילו אני תוקף את סובארו אבל זאת לא כוונתי. ההרגשה שיש לי היא שסובארו מנסה לצאת גם משוק המשפחתיות וחבל.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(נורא בא לי גם להגיד מילה רעה על הנהיגה עצמה אבל אני לא יודע איך היא בגרסא החדשה.)

מדי פעם אני נאלץ לנהוג באימפרזה (סליחה B3) הנוכחית וזה פשוט אסון. אני מרגיש מנותק לגמרי, דוושת הגז כאילו לא מחוברת לכלום, ההגה מוזר לי...

 

מנהיגת מבחן ממושכת ב XV, נראה שהאימפרזה החדשה תציג יכולות משופרות מהיוצאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד לאלה שמעלי לדעתי נראה הרבה יותר סוברו על הכבישים... הסגמנט שהולך על יפנית משפחתית לדעתי הסוברו זו אחלה תמורה. הרבה יותר טוב ממזדה לדעתי.

Subaru Impreza 1.6 04

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3946 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...