Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי - סובארו BRZ מול ניסאן 370Z ומאזדה MX-5


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מגזין הגה לקח את סובארו BRZ החדשה לעימות פילוסופי עם מאזדה MX-5 וניסאן 370Z. למה פילוסופי? כי המאזדה כבר לא משווקת

בישראל והניסאן חזקה ויקרה יותר. אבל לכולן מכנה משותף רחב למדי - מנוע קדמי, הנעה אחורית וקריצה גלויה לחובבי הרכב

המקומיים שמחפשים את התמורה הטובה ביותר.

 

סובארו BRZ מול מאזדה MX-5 וניסאן 370Z - מבחן השוואתי ממגזין הגה

 

BRZ-10.jpg

 

BRZ-4.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבחן מעניין, דווקא משום שהוא עוסק בתנאי הנהיגה היומיומיים. אני חושב שהבחן מדגיש מס' נקודות שמצאתי מעניינות לעולם האמיתי:

 

1. קל לפנטז על 300 סוסים וכל היכולת שבאה איתם. לא קל לנהוג במכוניות הללו. לנהג המיומן קלות קשה עד בלתי אפשרי למצות מכוניות כאלו בכביש ציבורי.

 

2. צמיגים משנים אופי של רכב. אלו שב-BRZ אם מפחיתים אחיזה כוללת, שזה לא רעיון רע, אבל יש להם בעיות אחרות. אם זה נכון או לא - לא יודע. לא ניסיתי. אבל חשוב לזכור שבחירת צמיגים ברכב ספורטיבי היא משהו שיש להשקיע בו מחשבה.

 

3. הסיבה היחידה לא לקנות מיאטה זה אם חייבים מושבים אחוריים, ואז הפשרות הדינמיות שבאות עם ה-BRZ כואבות.

 

בכל זאת צריך לקוות שהטיובארו תצלחנה, כי למרות התלונות על הביצוע, הקונספט הוא נכון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסובארו היא העיקר ולא צירפתם תמונת פנים שלה, ולעומת זאת כן צירפתם של המתחרות?

מעבר לכך - השוואה נכונה מבחינת המתחרות, מצפה כבר לקרוא את ההשוואה השניה עליה כתבתם, למרות שכבר ברורה לי התוצאה מראש...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, לא רק הצמיגים משפיעים במקרה של ה-BRZ, אלא גם כיוון הפרונט. מניסיוני במיאטה ההבדלים מוחשיים בין כיוונים שונים, וזה מאוד משנה את האוטו.

 

איל - תמונת פנים של ה-BRZ קל למצוא ברשת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איל - תמונת פנים של ה-BRZ קל למצוא ברשת...

 

גם של מיאטה, לא להאמין ;-) (ובכמות שהיא פי 20!)

בקיצור הבנתם - לא לשים תמונת פנים של גולת הכותרת זה קצת פאדיחה... למה לשלוח אותי לחפש באינטרנט?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת פדיחה. אל תקרא את המבחן בגלל זה. אני מציע גם להחרים את המגזין כולו. חוצפנים. :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המבחן המעניין, ממתין לבא.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזין הגה לקח את סובארו BRZ החדשה לעימות פילוסופי עם מאזדה MX-5 וניסאן 370Z. למה פילוסופי? כי המאזדה כבר לא משווקת

בישראל והניסאן חזקה ויקרה יותר. אבל לכולן מחנה משותף רחב למדי - מנוע קדמי, הנעה אחורית וקריצה גלויה לחובבי הרכב

המקומיים שמחפשים את התמורה הטובה ביותר.

 

נו מה יהיה:lol:

 

יופי של השוואה בין 3 זוגות נעליים

 

ואם אני קורא ומבין נכון בשורות ובין השורות , אין בשורות הטויובורו אכזבה. עוד לפני עניין הכסףףףףף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מבחן מעניין. ההתייחסות ל 370Z מאוד תואמת את שחוויתי לאחרונה במחיצתה.

 

היו שם כמה משפטים שדורשים הסבר עליה כמו "הקסם המכאני שמחבר בין המכלולים ועושה אותם לשלם הרמוני". קסם במכונית?:-D

וכמובן "מנוע גברי". מה זה?:evil:

 

אם אני לא טועה, לאחר שבאתי בביקורת על המערכת ששולטת בסל"ד לצורך הורדת הילוכים, נאמר לי שאפשר לבטלה. אבל זה כבר היה מאוחר לי לודא זאת. מישהו יודע?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לכולן מחנה משותף רחב למדי -

 

 

 

מכנה משותף - במתמטיקה מכנה משותף של שני שברים הוא מספר המתחלק בשני המכנים. הכפלת המונה והמכנה בכל שבר במספר שלם (באופן שערך השבר אינו משתנה) מאפשרת להביא את שניהם לצורה שבה יש להם אותו מכנה, וכך לבצע בקלות פעולות של חיבור וחיסור. המכנה המשותף הקטן ביותר הוא הכפולה המשותפת המינימלית של המכנים, וכל מכנה משותף אחר הוא כפולה של זה בקבוע. המושג ניתן להכללה לכל קבוצה סופית של שברים.

 

מחנה משותף - מחנה אוהדים, מחנה צופים, מחנה-יהודה...

 

חוצמזה - אחלה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

היו שם כמה משפטים שדורשים הסבר עליה כמו "הקסם המכאני שמחבר בין המכלולים ועושה אותם לשלם הרמוני". קסם במכונית?:-D

 

זה הסימפטום המילולי של חוסר היכולת להתמודד עם רכב ברמה כזו בזמן קצר. עוברים מתיאור ענייני לשירה...

 

ואפשר לבטל את מערכת הציוושנגז.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הסימפטום המילולי של חוסר היכולת להתמודד עם רכב ברמה כזו בזמן קצר. עוברים מתיאור ענייני לשירה...

 

אל תלכלך. אני מכיר שנים את כותב הכתבה ואם יש משהו שהוא יודע לעשות טוב זה להתמודד עם רכב ברמה כזו בזמן קצר. הוא נהג במכונות "קצת" יותר רציניות מזו לפחות זמן וידע להגיד עליהן הרבה מאוד. גם על זו, אגב, אם תקרא, תראה שנאמר הרבה מאוד מבחינה טכנית. אבל אני מבין שלשיטתך מבחן השוואתי של מכוניות שפונות אל הרגש צריך להיות יבש וענייני לחלוטין :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, המבחן לא צריך להיות יבש, אבל צריך להסביר מה גורם לניסאן להיות יותר מנותקת. תמצא את זה בתיאורי מבחנים בחו"ל.

 

הנה מבחן מלא פיוט, אבל גם מסביר יותר טוב את הרכב: http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/235213/porsche_cayman_v_nissan_370z_gt.html

 

הנה התיאור (צריך לזכור את נקודת ההתייחסות...):

 

 

In fact he’s a bit hot and bothered when we swap over. ‘That’s surprisingly hard work,’ he says. ‘The suspension felt jittery at the rear, slightly aloof at the front. It never crashed, but the damping couldn’t quite keep up. It would deal with one bump but would still be settling itself when the next one hit.’



 

He’s bang on. The 370Z can’t keep up with the work-rate this road demands, the steering losing feel, the whole chassis becoming a touch vague and woolly. There’s more, too.

 





 

תיאור לא מכאני אלא חוויתי, ועדיין מדייק.


uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו בסדר, קרא את המשך המבחן הישראלי ותראה שגם בו יש תיאור מפורט יותר. אז באמצע הוא כתב את המילים "קסם" ו"הרמוני" ביג דיל...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו בסדר, קרא את המשך המבחן הישראלי ותראה שגם בו יש תיאור מפורט יותר. אז באמצע הוא כתב את המילים "קסם" ו"הרמוני" ביג דיל...

 

צודק, יש בהמשך.

 

רק ששם יש סתירה. פעם ה-Turn-in לא טוב ואחרי זה הפרונט מוגדר צייתן...

מהמבחן של EVO קל להבין את הניסאן. משל "הגה", פחות (מה גם ששתי האחרות מתוארות טוב יותר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...