Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: אאודי A6 החדשה מגיעה לישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צ'מפיון מוטורס משיקה בימים אלו את האאודי A6 החדשה.

היא תשווק כאן עם שני מנועי בנזין - 2.8 אטמוספרי (205 כ"ס) ו-3 ליטר מוגדש (300 כ"ס). בהמשך תגיע גם גרסת דיזל.

ברשימת האבזור תוכלו למצוא בין היתר מערכת ניווט משולבת עם Google Earth, מערכת תצוגה עילית ובקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים.

המחיר? החל מ-419 אלף ש"ח.

 

פרטים נוספים בקישור:

אאודי A6 בישראל

 

A6-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הכתוב בקישור, המנוע האטמוספרי ישודך (שוב) לתיבה רציפה.

 

איך שאני הופך את זה, מדובר בתיבה שלדעתי ממש לא מתאימה לרכב ברמה כזו, נותן את התחושה שמישהו חוסך עליך - ובגדול. :cry:

 

חבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

200 כ"ס ב400 אלף?

האוטו נראה מדהים, ואני אוהב את העיצוב, אבל ברצינות אאודי כבר חוזרים על עצמם ומפחדים לעשות טעות, הם יודעים שהעיצוב שלהם הוא בין הדברים היותר בולטים במכוניות.

 

אבל הוא לא שווה את המחיר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-A6 גרמה לי לתהות כמה כל ה-VAG'ים דומות אחת לשניה.

ואני מתאמץ למצוא סיבה אמיתית שתגרום לי להבין למה ה-A6 2.8FSI 204HP FWD CVT שווה יותר מפי 2 מסקודה סופרב 2.0TSI 200HP FWD DSG.

כן, האחת עולה 206K והשנייה עולה 420K ואני באופן אישי לא רואה סיבה מספיק טובה להפרש הזה.

וכן אני יודע שהסופרב מכוערת ויש לה סמל של סקודה והאודי אלגנטית ויש לה סמל של אודי. אבל תנו לי סיבה יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-A6 גרמה לי לתהות כמה כל ה-VAG'ים דומות אחת לשניה.

ואני מתאמץ למצוא סיבה אמיתית שתגרום לי להבין למה ה-A6 2.8FSI 204HP FWD CVT שווה יותר מפי 2 מסקודה סופרב 2.0TSI 200HP FWD DSG.

כן, האחת עולה 206K והשנייה עולה 420K ואני באופן אישי לא רואה סיבה מספיק טובה להפרש הזה.

וכן אני יודע שהסופרב מכוערת ויש לה סמל של סקודה והאודי אלגנטית ויש לה סמל של אודי. אבל תנו לי סיבה יותר טובה.

יופי זה עניין של טעם אז תוציא את זה מהמשוואה, ואז באמת אין שום הבדל מוצדק במחירים.

חוץ מיזה סקודה רק הופכת לטובה יותר ויותר בשנים האחרונות, ולטעמי הסופרב נראית מהממת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-A6 גרמה לי לתהות כמה כל ה-VAG'ים דומות אחת לשניה.

ואני מתאמץ למצוא סיבה אמיתית שתגרום לי להבין למה ה-A6 2.8FSI 204HP FWD CVT שווה יותר מפי 2 מסקודה סופרב 2.0TSI 200HP FWD DSG.

כן, האחת עולה 206K והשנייה עולה 420K ואני באופן אישי לא רואה סיבה מספיק טובה להפרש הזה.

וכן אני יודע שהסופרב מכוערת ויש לה סמל של סקודה והאודי אלגנטית ויש לה סמל של אודי. אבל תנו לי סיבה יותר טובה.

 

ההבדל שטכנולוגית הסקודה מפגרת אחרי האודי ומבוססת על האודי 2 או 3 דורות אחורה.

 

בפועל ללקוח הסופי ההבדל זניח ולא מורגש לרוב.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי אני מאוד אוהב את העיצוב של אודי, עם הגריל הקרבי-משהו, אבל חבל שהם מעניקים את אותה החזית ואת אותו העיצוב הכללי לכמעט(?) כל הרכבים שלהם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל שטכנולוגית הסקודה מפגרת אחרי האודי ומבוססת על האודי 2 או 3 דורות אחורה.

 

בפועל ללקוח הסופי ההבדל זניח ולא מורגש לרוב.

אולי זה רק אני, אבל TSI+DSG לא מפגר טכנולוגית אחרי FSI+CVT. ההיפך הוא הנכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכל מסתכם בגיר ומנוע, בנוסף אני יכול להבטיח לך למרות שנדמה לך שTSI מתקדם על פני FSI המנוע של אודי כנראה לא נופל בשום דבר מסקודה.

ורוב הסיכוי שלמרות שנדמה לך שTSI מתקדם המנוע של אודי כנראה טכנולוגית דור לפניו או לא שתיים גם.

 

זה מדיניות של הקונצרן, רוב הרכיבים שמורכבים בסקודה זה שאריות משנה שעברה ולפני שנתיים של הקונצרן.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לאכזב אותך, אבל אין שום דבר מרשים במנוע 2.8 V6 אטמוספרי שמוציא 73 כ"ס לליטר, גם רצועת הכוח שלו יותר צרה משל ה-2.0TSI.

ב.מ.וו בסדרה 5 הקודמת עם 200 סמ"ק יותר (דגם 530) הנפיקו 272 כ"ס שזה קצת יותר מ-90 כ"ס לליטר.

 

נכון להיום השאריות הללו TSI+DSG הם המילה האחרונה של VAG ולראיה שבדגם היקר יותר של ה-A6 יש שילוב כזה.

גרסת הבסיס של ה-A6 מעידה על חיסכון ולא על קידמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...