Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי:אופל אינסיגניה, פורד מונדאו, פולקסוואגן פאסאט וסיטרואן C5 [מגזין הגה]


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ארבעת הנציגות הבכירות של קטגוריית המשפחתיות הגדולות הארופאיות התיצבו למבחן השוואתי מקיף במגזין הגה.

כולן חולקות לא מעט נקודות משותפות- הן מכוונות אל כיסו של הלקוח האמיד, בעלות נוכחות ייחודית ואינן זולות כלל. אולם כל אחת

לוקחת נתיב שונה בדרך לשם. מי הטובה ביותר? התשובה המנומקת במבחן שלפניכם, באדיבות מגזין הגה.

 

מבחן דרך השוואתי: אופל אינסיגניה, פורד מונדאו, פולקסוואגן פאסאט וסיטרואן C5

 

image-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זו כנראה מחלה באתרי אינטרנט בתחום :-).

הנה עוד דוגמא למבחן מעניין, עם כמה וכמה שגיאות כתיב: http://motocar.ifeel.co.il/test/1099.aspx.

אין הגהה יותר בעולם?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בשורה התחתונה, אחרי כל העליהום שהלך כאן על יואב קווה ומבחנו המתומצת, גם החברה' בהגה מסכימים שהפאסאט טובה יותר אך גם יקרה מידי. המבחן הזה מסביר את הרציונל שמאחורי הבחירה הזאת בצורה הרבה יותר טובה, אבל בשורה התחתונה התוצאה זהה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל, אני לא רואה כיצד זה מוסיף רצינות לכתיבה השטחית והמוזרה לעיתים של יואב קווה. כל דיון לגופו.

 

שנית, יש לי תחושה שאם שאר היבואנים בארץ היו מביאים גרסאות עם עיצוב פנים קצת יותר איכותי (עם נגיעות עץ, כרום ו-LCD במקומות הנכונים), אז הנצחון של הפסאט בכלל לא היה מובטח. המצב הזה קיים עוד מסוף שנות ה-90, כשאפשר היה לקנות סיאט טולדו עם תא נוסעים בעל שני גוונים, והוא היה מרגיש יוקרתי יותר מזה של הונדה אקורד היקרה בעשרות אלפי שקלים. לפעמים ההרגשה חשובה יותר מהמפרט, וזה משהו שצ'מפיון קלטה מזמן, בעוד דלק מוטורס ושלמה עדיין לומדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני חייב לציין שהמבחן מאוד ענייני ובוחן הרבה הביטים בניגוד לשאר המבחנים שראיתי עד עכשיו.

דבר שני, אני לא מבין,וזה מבחן שני שזה קורה, שכל המבחן הבוחן מחמיא למונדאו מכל כיוון ואפילו אומר שאם היו שואלים אותו הוא היה מעדיף את המונדאו ללא ספק,אבל בסוף הפאסט לוקחת..אני חושב שעל פי מה שרשום במבחן המונדאו היא המנצחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קהל היעד של הרכב הוא לא בוחני רכב. קהל היעד לא לוקח סיבובים מהירים בכבישים צדדיים. להבנתי, מכאן הדיסוננס. הבוחן היה לוקח לעצמו את המונדאו, אבל הוא מבין שקהל היעד זה לא הוא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסופרב חסרה. משתווה לכל אחת ואף עולה עליהם בכמה נקודות, ובשורה התחתונה עם המחיר היא המנצחת.

מה?! איך אתה מעז להשוות את יצרן רכבי העל הטוב בעולם "שקודה" לחבורת הגרוטאות הללו! חזור בך ומיד! :lol:

 

ובנימה קצת יותר רצינית, בהחלט מבחן טוב וענייני, מה שתפס את תשומת לבי יותר מכל הוא רמת האיבזור העלובה באינסיגניה (רבאק, טאסות במכונית מנהלים?!), אם כי מכוניות מהסגמנט הנ"ל לא מעניינות אותי כלל וכלל. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בשורה התחתונה, אחרי כל העליהום שהלך כאן על יואב קווה ומבחנו המתומצת, גם החברה' בהגה מסכימים שהפאסאט טובה יותר אך גם יקרה מידי. המבחן הזה מסביר את הרציונל שמאחורי הבחירה הזאת בצורה הרבה יותר טובה, אבל בשורה התחתונה התוצאה זהה.

 

:arrow::wink:

 

מעניין, ממש מעניין...שני מבחני רכב עם תוצאה זהה...ודווקא לטובת הפאסאט המשעממת והבנאלית....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל, אני לא רואה כיצד זה מוסיף רצינות לכתיבה השטחית והמוזרה לעיתים של יואב קווה. כל דיון לגופו.

 

שנית, יש לי תחושה שאם שאר היבואנים בארץ היו מביאים גרסאות עם עיצוב פנים קצת יותר איכותי (עם נגיעות עץ, כרום ו-LCD במקומות הנכונים), אז הנצחון של הפסאט בכלל לא היה מובטח. המצב הזה קיים עוד מסוף שנות ה-90, כשאפשר היה לקנות סיאט טולדו עם תא נוסעים בעל שני גוונים, והוא היה מרגיש יוקרתי יותר מזה של הונדה אקורד היקרה בעשרות אלפי שקלים. לפעמים ההרגשה חשובה יותר מהמפרט, וזה משהו שצ'מפיון קלטה מזמן, בעוד דלק מוטורס ושלמה עדיין לומדים.

ראשית, לא באתי להצדיק את סגנון הכתיבה של האדון קווה, שגם אני באופן אישי לא מתחבר אליו.

 

שנית, אני לא בטוח שאקסטרה אבזור היה גורע מהניצחון של הפאסאט. שים לב שרוב ההערות לשלישיית האופל-פורד-סיטרואן הגיעו דווקא על נושאים כמו ניתוק מהכביש או עומס בכפתורידיה ולא על מחסור באבזור.

ואגב, אני מסכים עם ההערות שניתנו כאן על אופי המבחן. יש קטע שלא מובן לי בהרבה מבחנים ששמים דגש מוגזם על נושא התנהגות הכביש. קהל היעד של הרכבים האלו לא יוצא לתקוף את כביש בית אורן פעמיים בשבוע, במיוחד עכשיו כשהכל שרוף שם. לקהל הקונים של רכבים כאלו הרבה יותר חשוב לדעת, לפחות לדעתי, איך משייט הרכב במהירויות כביש 6 או בפקקים של כביש 4. תקיפת סיבובים היא סוגיה שצריך לבדוק, אבל משקלה צריך להיות נמוך יותר.

 

מעניין, ממש מעניין...שני מבחני רכב עם תוצאה זהה...ודווקא לטובת הפאסאט המשעממת והבנאלית....

אני לא טוב בהבנת רמזים.

אם אתה מנסה להגיד שהפאסאט היא מכונית טובה יותר - אחלה.

אם אתה מנסה להגיד שיש כאן הטייה מכוונת של תוצאות המבחן - הסבר, פרט ונמק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדברים נכתבו בציניות כמובן לאור השרשור המתלהם שהוזכר על ידך ג"כ בעקבות המבחן של קווה.

 

תוצאות המבחנים (לפחות אותי) אינן מפתיעות ומלמדות כי גם לדעתם של מספר עתונאי רכב הפאסאט הינה עדיין המכונית האיכותית בין מתחרותיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...