Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחני דרך: דייט עם רנו קליאו ספורט


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פגישה קצרה עם ספורטיבית קטנה שמוכיחה שגם היום אפשר לעשות מכוניות מהנות, כמעט כמו שהיו עושים פעם.

 

רנו קליאו ספורט - המבחן המלא

 

IMG_4845.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני יודע שזה לא קשור לחווית הנהיגה - אבל באמת שלא ברור לי למה באוטו של 180K ש"ח אין בקרת אקלים דיגיטאלית, שיש היום בכל סופר מיני של 105K ש"ח (וזה רק אחד מהסימפטומים של התסמונת). אני מעולם לא הייתי שייך לילדי הראלי (ה 106 שלי היא XR רגילה לגמרי), אבל מי שיכול להרשות לעצמו רכב בסדר גודל המחיר של הק"ס מתגרזן 10% מהזמן (ואני לארג'), ונוסע בפקקים לעבודה ב 90% מהזמן - ולכן קצת פינוקים בסביבת הנהג הם לא מילת גנאי, אפילו לא בקליאו ספורט.

 

מעבר לזה, אני לא יודע כמה ה 200 שונה מה 197, אבל לקודמת אני ממש לא התחברתי: הגה שלא מתכוונן לעומק, תנוחת נהיגה שלא הצלחתי "לתפור" לעצמי, מנוע שמרגיש הרבה יותר חלש ממה שמרמז נתון ההספק שלו ומצריך בחישה אינסופית בהילוכים והעלאתו לעולה על מזבח אינסוף הסל"דים שהוא צריך כדי לספק קצב ראוי, וכן הלאה. אוטו יפהפה לדעתי, אבל בתום נסיעת המבחן לא הסתכלתי לאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פייזר, אתה בבירור לא מבין מי הקהל יעד של הרכב הזה, זה אחד. שתיים ואם כבר להמשיך את הקו שלך אז אני לא מבין למה ברכבים שעולים 200 אלף שקוראים לעצמם ספורטיביים אין בלמים ברמה של הקליאו ספורט. כל יצרן והדגש שלו וכל אחד שם כסף על מה שחשוב לו.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז האר את עיני: מי קהל היעד של הרכב הזה? האם בחו"ל יש לדעתך לדגם הזה קהל יעד שונה? כי לפחות באנגליה הוא כן משווק עם התוספות האלו, כשאת משבצת ה"הארד קור" (שאני מעריך שאליה אתה מתכוון כשאתה מדבר על "קהל היעד") ממלאת ה CUP. אני מעריך שאם תעשה סקר בין בעלים של ק"ס מהדגם שלך (אבל סקר כזה אמיתי, עם יד על הלב) תמצא שרובם לא היו מתנגדים לקצת יותר פינוקים בתא הנוסעים, ולקצת יותר מומנט "בנמוכים" בגזרת המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא היה מתנגד,ואף אחד לא אומר שהרכב הנ"ל הינו מושלם. גם אני אף פעם לא התחברתי לרכבי הספורט של רנו עקב היותי איש גבוה. אבל כל מה שאמרת על בחישה אינסופית בהילוכים ומחוג סל"ד איי שם באיזור ה6K הינם מנת האנדרנלין,אפילו אם רק לכמה שניות,של כל נהג שהינו חלק מהלקוחות הפוטנציאלים של הרכב הנ"ל. אז אני דווקא כן הייתי אומר שהצליח לרנו והם עדיין יודעים לרכז את כוחותיהם במה שחשוב באמת.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה, אני לא יודע כמה ה 200 שונה מה 197, אבל לקודמת אני ממש לא התחברתי: הגה שלא מתכוונן לעומק, תנוחת נהיגה שלא הצלחתי "לתפור" לעצמי, מנוע שמרגיש הרבה יותר חלש ממה שמרמז נתון ההספק שלו ומצריך בחישה אינסופית בהילוכים והעלאתו לעולה על מזבח אינסוף הסל"דים שהוא צריך כדי לספק קצב ראוי, וכן הלאה. אוטו יפהפה לדעתי, אבל בתום נסיעת המבחן לא הסתכלתי לאחור.

למנוע הזה יש זמינות כוח טובה יחסית גם בסל"ד נמוך. זה לא מסוג המנועים שצריך לסחוב אותם ממש לסף הכניסה של המנתק כדי להרגיש את הכוח. זה נכון שהוא מרגיש הרבה יותר "חי" בסל"ד גבוה, אבל זה די נסבל ולדעתי לא מציק בנהיגה יומיומית. מה שכן יציק בנהיגה יום-יומית זה יחסי ההעברה הקצרים והרעש של מערכת הפליטה.

 

לגבי היפהפה - האמת? לדעתי זאת לא התכונה החזקה של הקליאו, ובטח שלא של הספורט. אבל תכלס, אנחנו לא אמורים להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוכח שאנחנו בישראל ואין קאפ ואני מבטיח לך שאתה לא צריך לעשות סקר בשושו כדי לשמוע מבעלי קליאו ספורט שחסר כוח בסל"ד נמוך, זה עובדה ועם הנתוני דיינו אי אפשר להתווכח. בקשר לאבזור - מצידי הייתי מפרק גם את המזגן אם זה היה ניתן אבל כמו שאמרת זה לא קשור לרכב - זה קשור ליבואן. היבואן החליט שזה מה שהוא מביא ואין ספק שזה החלטה שגויה מצידו והסיבה העיקרית שהוא לא מוכר רכבים. מי שהוא כן מצליח למכור להם זה קהל היעד של הרכב בארץ - אחד שרוצה מכונית נהיגה אמיתית ומוכן להתפשר על בקרת אקלים ומראה של ליסינג.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה יפה, אהבתי אם כי אני לא מסכים חלק ממה שנאמר שם.

 

אז האר את עיני: מי קהל היעד של הרכב הזה? האם בחו"ל יש לדעתך לדגם הזה קהל יעד שונה? כי לפחות באנגליה הוא כן משווק עם התוספות האלו, כשאת משבצת ה"הארד קור" (שאני מעריך שאליה אתה מתכוון כשאתה מדבר על "קהל היעד") ממלאת ה CUP. אני מעריך שאם תעשה סקר בין בעלים של ק"ס מהדגם שלך (אבל סקר כזה אמיתי, עם יד על הלב) תמצא שרובם לא היו מתנגדים לקצת יותר פינוקים בתא הנוסעים, ולקצת יותר מומנט "בנמוכים" בגזרת המנוע.

 

מסכים איתך ב100 אחוז וגם אני הרגשתי תחושה לא טובה כשהתיישבתי ברכב הזה לראשונה.

תחושה של רכב מהשכרה עם דשבורד של קנגו (כפי שהרגיש גם שלומי במבחן)

בכל זאת, זה רכב 180K (או 160K, תלוי בכושר המיקוח)

 

כל מה שנאמר זה נכון , אבל מה רע בלרצות גם וגם ?

הרי גם בעלי הרכבים הללו לא נמצאים כל היום בנהיגת אדרנלין בכבישים מפותלים אלא בכבישים רגילים בדרך לעבודה, בדרך כלל גם בפקקים - אז קצת שיפור באיכות החיים זו לא מלה גסה , מה עוד שהאיבזור הזה זמין בחו"ל ויש תחושה שבארץ מקמצים בו בכוונה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן קצת פינוקים בסביבת הנהג הם לא מילת גנאי, אפילו לא בקליאו ספורט.

מסכים בגדול.

נכון, שאפשר להסתדר בלי אבל למה?

כמו לקנות הונדה או BMW ב160K ש"ח עם טאסות מפלסטיק.

בנושא הסל"ד, הייתי שמח לקצת יותר סל"ד בתורים הנמוכים בMK1 שלי וכנ"ל המצב בMK3 מנסיעות המבחן שערכתי.

אבל, וזה אבל גדול, זמינות הכוח, אפס השהיית הטורבו, הכוח התפרץ והמנוע שלא יודע מה זה להחנק שווים ובגדול את האופי האנמי מתחת ל3000 סל"ד.

התחושה שמקבלים ב5500 סל"ד ומעבר, במיוחד בשלישי או שני, זו תחושה שלא ניתן להשיג ברכבי טורבו מקבילים.

נכון, לטורבו יתרונות משלו אבל כנראה יש סיבה שכל דגמי הפרארי עדיין מסרבים להכנע לשבלול. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שאין פינוקים כאלו ואחרים אבל מבחינה פרקטית, תא הנוסעים מאוד פרקטי וידידותי למשתמש, זה לפחות מה שאני מרגיש.

דווקא תנוחת הישיבה מאוד נוחה והכסאות אוחזים בך טוב, אולי אתם שמנים :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חושב שהיא נראית יפה מאוד מבחוץ. הבעיה שלי עם הדור הקודם היתה רעש בשיוט (מה לעשות, יש לי גם חיים בין הסיבובים) ועליבות פנים. עם זאת, למגאן אני מוכן לתת צ'אנס.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא ספק מדובר ברכב שהצליח לשמור על טעם של פעם.

מציקה העובדה ש"התקמצנו" על בקרת אקלים אלקטרונית ולוח שעונים ייחודי לדגם הספורטיבי, שלא לדבר על אופטיקה בפנסי החזית ומערכת קסנון איכותית, אבל כל זה מתגמד אל מול הכיף הטהור שהרכב הזה נותן.

 

מחיר ריאלי לקליאו הזאת צריך לנוע סביב ה 150K ש"ח, שם היא תעמוד מול המתחרות שלה, האיביזה קופרה וה 500 אבארת',

וכנראה שתשאב את כל הלקוחות אליה, אבל במדינה כמו שלנו, שהכל יקר מאוד, הכל עובד סביב ענייני של אגו ופוזה והגודל כן קובע,

הייתי מעדיף את הלאון קופרה/גולף GTI על פני הקליאו המדוברת, כשמדובר בקניית רכב חדש מהחברה.

 

לילה טוב.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...