Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

series 1 ///M Coupe unveiled


B-TON
שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רואים את יחידת הספוילר+פגוש+כונסים הקדמית? תסתכלו עליה טוב, כי כשתראו אותה בארץ היא תהיה כבר מרוסקת, תודות לפסי ההאטה האכזריים שלנו, באדיבותן של המועצות המקומיות והעיריות.

 

מאידך, אולי זה לא דבר רע כל כך, בהתחשב במה שעוללו לפרונט היפה של ה-135i. הפרונט הזה הוא וולגרי, מוגזם וחסר טעם.

 

pirat-2.png

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור .. ה1 נולדה בחילוקי דעות תוך כדי התאמצות ל"השקיט" את הרוחות שחלילה לא יקראו לה M1.

 

המנוע הוא אותו מנוע מהz4 35is שזה בגדר חילול חטיבת M לשים מנוע מב מ וו "רגילה" במכונית הנושאת את הסמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהימה! באמת יהיה מעניין התמחור שלה בארץ, אם בכלל היבואן יביא (מאמין שהיבוא אישי שלה יעלה במחיר של ה-135 אצל היבואן, אולי אני טועה).

אז עכשיו מה לבחור, RS3 או M1? :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב.מ.וו M1 נחשפה רשמית:

המחיר, 50,500 יורו כך שהיא יקרה ב-10,000 יורו מה-135i שמספקת ביצועים קרובים למדי. נכון לעכשיו היא תיוצר בסדרה מוגבלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור .. ה1 נולדה בחילוקי דעות תוך כדי התאמצות ל"השקיט" את הרוחות שחלילה לא יקראו לה M1.

 

המנוע הוא אותו מנוע מהz4 35is שזה בגדר חילול חטיבת M לשים מנוע מב מ וו "רגילה" במכונית הנושאת את הסמל.

 

 

N55 Twin scroll Single Turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כנראה מהבודדים שחושבים שהסדרה 1 בגרסת 3/5 דלתות היא רכב יפה, כך שסדרה 1 מתחילה אצלי ממקום טוב, ועדיין כשראיתי את התמונות של ה M הזו רציתי להקיא. פגושים קדמיים ואחוריים שנראים כמו אפטרמרקט מעזה, כנ"ל המראות, ובכלל - היא נראית רע (ולא במובן הטוב של המילה) מכמעט כל זווית שתסתכלו. רכב ערסים קלאסי.

 

כנראה שהביצועים יהיו מדהימים, כנראה שהיא תהיה אחלה רכב לנהג, ועדיין - הייתי לוקח את מערכת ההינע שלה, ומשתיל אותה בגוף של סדרה 1 5 דלתות ומקבל רכב הרבה יותר יפה, הרבה יותר מעודן, קצת יותר פראקטי, ועדיין ביצועיסט מטורף. נפלא מבינתי למה החבר'ה מבוואריה מסרבים להתקין את המנועים החזקים ב 3/5 דלתות שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפייפיה!!

אני גם חושב שגרסת ה 3\5 דלתות מאוד יפה, ובלי קשר מקווה שגם בהן יתקינו את המנועים החזקים.

 

אבל זה לא מונע מה-1 קופה להיות יפה. גם הדגם ללא הגג ממש יפה לדעתי.

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כנראה מהבודדים שחושבים שהסדרה 1 בגרסת 3/5 דלתות היא רכב יפה, כך שסדרה 1 מתחילה אצלי ממקום טוב, ועדיין כשראיתי את התמונות של ה M הזו רציתי להקיא. פגושים קדמיים ואחוריים שנראים כמו אפטרמרקט מעזה, כנ"ל המראות, ובכלל - היא נראית רע (ולא במובן הטוב של המילה) מכמעט כל זווית שתסתכלו. רכב ערסים קלאסי.

 

כנראה שהביצועים יהיו מדהימים, כנראה שהיא תהיה אחלה רכב לנהג, ועדיין - הייתי לוקח את מערכת ההינע שלה, ומשתיל אותה בגוף של סדרה 1 5 דלתות ומקבל רכב הרבה יותר יפה, הרבה יותר מעודן, קצת יותר פראקטי, ועדיין ביצועיסט מטורף. נפלא מבינתי למה החבר'ה מבוואריה מסרבים להתקין את המנועים החזקים ב 3/5 דלתות שלהם.

 

הנה עוד אחד מהבודדים. גם בעיני היא מיוחדת - ובגרסת 3 דלתות גם יפה מאד.

 

המנוע החזק ביותר בגרסת ההצ'באק הוא הבנזין 3 ליטר אטמוספרי, עם 265 כ"ס. למה לא חזקים יותר? להערכתי, ענין של קשיחות מבנה חסרה לעומת הקופה. גם גרסאות הקומפקט בעבר לא קיבלו מנועים חזקים במיוחד כגרסאות קצה(323I בדור ראשון, 325I בדור השני והאחרון).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהביצועים יהיו מדהימים, כנראה שהיא תהיה אחלה רכב לנהג, ועדיין - הייתי לוקח את מערכת ההינע שלה, ומשתיל אותה בגוף של סדרה 1 5 דלתות ומקבל רכב הרבה יותר יפה, הרבה יותר מעודן, קצת יותר פראקטי, ועדיין ביצועיסט מטורף. נפלא מבינתי למה החבר'ה מבוואריה מסרבים להתקין את המנועים החזקים ב 3/5 דלתות שלהם.

הסיבה פשוטה מאוד. כל רוכשי ה-M3 רוצים את גרסת הקופה בלבד ובדגם החדש, נכון לעכשיו, היא כלל לא תיוצר עוד בגרסת הסדאן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה תמונה הלקוחה מהתמונות הרשמיות בקארטיוב. האחוריים מוגבהים כמו במכונית שרירים ישנה שעברה קסטומיזציה, חלונות הצד האחוריים מושחרים. :roll:

 

ללא ספק, הערסמוביל הראשון מסדנת M.

 

phoca_thumb_l_bmw_m1_2011_44.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה תמונה הלקוחה מהתמונות הרשמיות בקארטיוב. האחוריים מוגבהים כמו במכונית שרירים ישנה שעברה קסטומיזציה, חלונות הצד האחוריים מושחרים. :roll:

 

ללא ספק, הערסמוביל הראשון מסדנת M.

 

phoca_thumb_l_bmw_m1_2011_44.jpg

 

אם זה הערסמוביל, אני בשמחה אהיה ערס...8)

 

וברצינות, היא יפייפיה! פשוט מדהימה! הייתי מעדן קצת את החזית כמו שכתבו מעליי, אבל חוץ מזה פשוט יפה!

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...