Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: אלפא 159 - הסמל לא הפך אותה לאלפא


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקחנו את האלפא 159 1.8 טורבו לנסיעת מבחן אינטנסיבית וגילינו מכונית איכותית, מעוצבת ואפילו די מהנה שלא מרגישה כמו

שאלפא אמורה להרגיש. סיבוב על הספורט-סאלון הכי מסוגננת שיש בסביבה.

 

מבחן דרך אלפא 159

 

 

1111.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה טובה.

הרכב עצמו מאוד לא ברור לי. כרכב "מנהלים", אני לא מכיר אף (!) "מנהל" שירכוש או רכש רכב ידני. למעשה, היחידי שראיתי שרכש כזו זה איזה סלב לרגע שבטח קיבל הנחה כדי שיגיד בטלוויזיה שזו אלפא ידנית. ידוע אולי כמה מכרו מהדגם הזה? (ובאיזו הנחה מהמחירון)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ככה - אני קונה! (במאה אלף, יהיה מבצע לחגים?) את הראשונה שלי תמיד אזכר באהבה, אין מה לעשות נגד זה.

 

ובאר, יש כמה מנהלים שלא מחפשים "שם"=פוזה אלא רכב לפי אהבתם. היה לי פעם אחד שקנה מרצדס סטיישן והכרתי אחר שקנה לנצ'יה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מצויין שני דגמים של 159: דיזל סטיישן ידנית ששכרתי באירופה ו 3.2 בנזין ידנית Q4 שמצאתי לחבר טוב שלי (ולכן ביום שישי הקודם הוא גמל לי בסיבוב באשתאול ונס הרים).

מהראשונה התאכזבתי בגלל צליל הדיזל. נקודת האור (היחידה?) של השניה היא הצליל הנהדר שהוא לא רק אלפא, אלא גם נהמת ה- V6.

אה, לקחתי גם נסיעת מבחן ב 2.2 סלספיד של היבואן, אבל זה כבר רכב שאי אפשר לנהוג בו בגלל התיבה ההזויה.

אף אחת מה 159 שציינתי לא הרשימה אותי.

בקיצור, כבר בתחילת הכתבה (המצויינת, אגב) כשנכתב שאין לה צליל של אלפא, הבנתי שהאוטו הזה לא בשבילי.

אני לא מכיר אף (!) "מנהל" שירכוש או רכש רכב ידני.

רק מהזכרון כרגע:

[פה נמחקו הודעות סגנון מדור רכילות. אנחנו לא רוצים לדעת באילו רכבים נוהגות אושיות שוק הון כאלו או אחרות (אני גם לא חושב שהן תערכנה את החשיפה)]

 

אני גם מנהל בדרג מסויים, זה נחשב?:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאר, יש כמה מנהלים שלא מחפשים "שם"=פוזה אלא רכב לפי אהבתם. היה לי פעם אחד שקנה מרצדס סטיישן והכרתי אחר שקנה לנצ'יה.

 

בכלל לא דיברתי על שם או פוזה, אלא על נוחות עבודה בזמן נסיעה. ומרצדס בכל מקרה הוא שם לא רע... שאיפתי האישית, למשל, היא אאודי סטישן.

 

רק מהזכרון כרגע:

[פה נמחקו הודעות סגנון מדור רכילות. אנחנו לא רוצים לדעת באילו רכבים נוהגות אושיות שוק הון כאלו או אחרות (אני גם לא חושב שהן תערכנה את החשיפה)]

אני גם מנהל בדרג מסויים, זה נחשב?:lol:

 

זה מידע פנים? ;-)

הכוונה כמובן היתה לא שאין כאלה בכלל, אלא שאין כאלה כמעט, שזהו מיעוט, היוצא מהכלל שמעיד על הכלל.

 

[פה נמחקו הודעות סגנון מדור רכילות. אנחנו לא רוצים לדעת באילו רכבים נוהגות אושיות שוק הון כאלו או אחרות (אני גם לא חושב שהן תערכנה את החשיפה)]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העדפה של תיבה אוטומטית אינה נחלתם של מנהלים וקיימת בכל הקטגוריות. דווקא בתחום העליון של מכוניות נהיגה מובהקות קיימים אלו שיעדיפו תיבה ידנית, יותר מאשר נניח בתחום המורכב ממכוניות "לחם וחמאה", כמו מזדה 3 או קורולות למיניהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא ה"טרנד של מנועים קטנים ומוגדשים". מעניין, לא ראיתי באינפיניטי מנוע 2 ליטר קטן ומוגדש... ראיתי שם מנוע V6 3.7 שהוא פוליטיקלי קורקט בערך כמו נאום של אביגדור ליברמן בפרלמנט הפלסטיני, ובועט כמו מסי (כשהוא בברצלונה. המנוע האיטלקי בועט כמו מסי בנבחרת ארגנטינה - נגמר לו האויר בשלבים המוקדמים). גם יגואר הצליחו להכניס מנוע 5 ליטר פסיכי ל-XF שלהם, בלי להכנס לכלא ההודי. אז כנראה שיש גם דרך אחרת!

 

בקיצור - היה עדיף לו אלפא שמרו את המנועים החמודים והקטנים האלה למיטו, ולמכונית שמיועדת למבוגרים היו מעניקים מנוע אמיתי.

 

(הערת הבהרה: הכותב הינו ריאקציונר מזדקן הנתלה בזכרונות עבר שלא ישובו. במציאות של כבישי ארצנו המצולמים, המשוטרים והמפוקקים, ה-1.8 יספיק כנראה גם בלי הטורבו)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם ישפרו את ההגה (אני מתחיל לחשוב שההגה ברכב המבחן פשוט תקול) אז אפשר יהיה לבלוע את האופי הדיזלי של המנוע הזה כי זמינות הכח שלו מצוינת.

מעבר לזה היא מכונית נהדרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הכתבה.

 

לא רוצה להיות קטנוני, אבל לדעתי יש טעות בקג"מ:

"המנוע הזה של ה- TBI 159 מספק 200 כ"ס ו-33 קג"מ שזמינים כבר ב-1400 סל"ד"

 

33 קג"מ נשמע לי קצת גבוה מאוד בשבילה...

 

באתר ICAR מצוין 24 קג"מ (ב1400 סל"ד).

http://www.icar.co.il/Version/1444/%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90%20%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95_159

 

אולי נוצר בלבול עם ה3.2 שמייצר 32.8 קג"מ.

http://www.icar.co.il/Version/884/%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90%20%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95_159

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה טובה.

הרכב עצמו מאוד לא ברור לי. כרכב "מנהלים", אני לא מכיר אף (!) "מנהל" שירכוש או רכש רכב ידני. למעשה, היחידי שראיתי שרכש כזו זה איזה סלב לרגע שבטח קיבל הנחה כדי שיגיד בטלוויזיה שזו אלפא ידנית. ידוע אולי כמה מכרו מהדגם הזה? (ובאיזו הנחה מהמחירון)

 

 

אני מכיר אישית 4 מנכ"לים שנוסעים בידניות (אלפא, פורשה, יגואר ואחד עם רכב אספנות).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הכתבה.

 

לא רוצה להיות קטנוני, אבל לדעתי יש טעות בקג"מ:

"המנוע הזה של ה- TBI 159 מספק 200 כ"ס ו-33 קג"מ שזמינים כבר ב-1400 סל"ד"

 

33 קג"מ נשמע לי קצת גבוה מאוד בשבילה...

 

באתר ICAR מצוין 24 קג"מ (ב1400 סל"ד).

http://www.icar.co.il/Version/1444/%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90%20%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95_159

 

אולי נוצר בלבול עם ה3.2 שמייצר 32.8 קג"מ.

http://www.icar.co.il/Version/884/%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90%20%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95_159

 

 

באתר של אלפא רומיאו מצויין כ32.7 ב1400 סל"ד... אבל זאת לא הנקודה.המנוע מפתיע בגמישותו גם מעבר למה שכתוב על דף הנתונים.נכון,אין לו אופי ספורטיבי.אבל מבחינה טכנולוגית הוא מנוע מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גמישות מעולה מאפיינת כל מנוע עם טורבו. החל מ 1.2 של VAG וצפונה. מספיק לראות את נתוני המומנט של המנועים הללו ובמיוחד את סל"ד שיא המומנט וכמובן להרגיש בנהיגה מהי המשמעות של הנתונים הללו, בכדי סוף סוף להבין עד כמה התפיסה לפיה מה שחשוב הוא מספר הסוסים שיש למנוע, מיושנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחייכם, הכתבה הזאת לא מאפיינת את הרכב הזה בכלל,

בגרסאת ה3.2 ליטר ארבע על ארבע הרכב שונה לגמרי, פשוט חייה רעה שאפשר לתקוף איתה כל פנייה בכל מהירות, הנאה טהורה,

והצליל של הV6 ירגש כל אלפיסט, לפחות אותי הוא מרגש!.

נ.ב יצא לי לנהוג על האוטומטית אמנם, אבל הגיר שלה מעולה, ויודע בדיוק מה אתה רוצה ואיך להגיב.(לא הרובוטית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...