Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: מתיחת פנים לרנו לגונה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתערוכת הרכב של פריז תשיק רנו את מתיחת הפנים שבוצעה ללגונה. כמה פרטים ראשונים אודות מתיחת הפנים "זלגו" לרשת.

 

מתיחת פנים לרנו לגונה

 

laguna.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש יצרנית רכב שצריכה רגע לעצור ולהתסכל קצת ימינה ושמאלה לעבר המתחרות שלה, זאת רנו.

 

באמת לאחרונה שהמותג הזה לא מפסיק להפתיע אותי עד כמה הוא לא רציני ופשוט נשאר מאחור ביחס לכולם.

שיתקדמו קצת.. מה יש

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב!

לגונה נוספת לא תיובא לארץ!

 

בארץ קוראים לה פלואנס 2.0, שהיא ממש לא הדבר האמיתי!

 

לדעתי קרסו יורה לעצמו ברגל, כי למרות המכירות הנמוכות רכב כזה מוסיף לתדמית (כמובן אם גם הלגונה החדשה "לא רואה מוסך", בדומה לאחיותיה ובניגוד לקודמותיה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לפרט בבקשה במה הם "נשארים מאחור" ביחס למתחרים??

 

אני באמת לא מבין מה הבעיה של היבואן הזה, אם סיטרואן מצליחה לדחוף רכבים לשוק שכלכך לא מחבב צרפתיות ובמיוחד את ה C5 איך קרסו לא מצליחים למכור רכבים כאלו?

למה לא לנסות לשפר את תדמית החברה עם רכב מעניין?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מוזר, המכוניות הגדולות של רנו אף פעם לה הצליחו בארץ.

 

לא רנו 21, לא רנו 25 ו 30, רנו ספראן בכלל לא יובאה, לגונה דור ראשון מכרה לדעתי פחות מ 100 יחידות, לגונה דור שני - אפילו פחות מזה, ולגונות דור 3 ראיתי בינתיים רק עם מנוע חשמלי במתחם הדגמה של בטר פלייס.

 

ויחד עם זאת מכוניות קטנות ובינוניות שלהם מצליחות לגמרי לא רע.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבינוניות (מגאן ועכשיו פלואנס) מצליחות בגלל הליסינג, תראה בכמה פחות הן נמכרות ביציאה משירות הליסינג ממאזדה 3 לדוגמה.

וקליאו כבר לא מצליחה יותר, יוצא לי אולי פעם בחודש לראות אחת מהדור האחרון על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוכל לדון בשאלה למה רנו/סיטרואן/פיג'ו/וולקסוואגן לא נמכרים בארץ מכאן ועד להודעה חדשה, אבל שום דבר אמיתי לא יצא מזה.

 

כאשר 70% מהרכבים החדשים בארץ הם רכבי ליסינג, למה כבר אפשר לצפות? היבואנים יעשו הכל בכדי למכור לליסינג ואפילו יעדיפו את הליסינג על הצרכן הפרטי. אז מביאים לארץ את הגרסאות המוזרות ביותר של הרכבים (מורידים אמצעי בטיחות, אבזור בסיסי וכד'), בכדי שיהיו מספיק זולות להיכנס לליסינג.

 

הייתי רוצה (ואני בטוח שכל אחד מאיתנו כאן היה גם רוצה) לראות בארץ יותר רכבים "מיוחדים". כאלה שאנחנו רק רואים בחו"ל.

העניין הוא שכ"כ הרבה דברים צריכים להשתנות:

1. המס על הרכבים צריך לרדת, כך שמחירי המכוניות "האקזוטיות" ירדו.

2. לשנות את המיסוי, כך שרכבים שיותר מתאימים לישראל (קטנים. מה לעשות, אנחנו מדינה פיצית...), ימכרו בהרבה יותר זול.

3. השוק צריך להיפתח ליותר יבואנים ושתהיה תחרות אמיתית. (מעניין שכל מכוניות ה- 1600 אוטומט נמכרות בדיוק באותו מחיר, לפחות כך מצהירים היבואנים.)

4. היבואנים צריכים להבין שאיכות השירות ואיכות המכונאים תכניס יותר לקוחות.

5. העם היושב בציון צריך להבין שאם יש יותר ברזל, זה לא עושה את הרכב טוב יותר. לא חייבים רכב גדול.

6. תשתיות. כן, אמנם לא קשור באופן ישיר, אבל אם תשתיות הכבישים יהיו טובות יותר, נוכל לראות רכבים טובים יותר. (כאלו שכואב הלב לשמוע את הגחון שלהן משתפשף על כל במפר שבנוי בצורה גרועה...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הלגונה לא נקבל, אבל במקומה נקבל רנו קוראנית שנקראת לטיטיוד ומבוססת על סמסונג SM5.

ועם מנוע 2 ליטרים של ניסאן.

 

Renault-Latitude-2011-car-picture.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לדון בשאלה "למה לא נמכרות" אבל כאן השאלה היא למה המכונית, שהיא די סטנדרטית, אף לא מוצעת כיום למכירה. בקראסו (כנראה מלקחי העבר) הרימו ידיים מראש ולא יגיעו לארץ אף 10 מכוניות, וחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוכל לדון בשאלה למה רנו/סיטרואן/פיג'ו/וולקסוואגן לא נמכרים בארץ מכאן ועד להודעה חדשה, אבל שום דבר אמיתי לא יצא מזה.

 

 

פולקסווגן (צ'מפיון) הם ההוכחה הכי גדולה שאפשר למכור מגוון מכוניות רחב ולאו דווקא רק לליסינג. 

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...