Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מכת גניבות גאנטים בחיפה אז למי שעדיין אין נועלים זה הזמן לקנות. לפני שבוע זאת הייתה מאזדה 3 והיום זה. וזה רק מה שאני במקרה ראיתי...

Photo0484.jpg

  • תגובות 233
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש מכת גניבות גאנטים בחיפה אז למי שעדיין אין נועלים זה הזמן לקנות. לפני שבוע זאת הייתה מאזדה 3 והיום זה. וזה רק מה שאני במקרה ראיתי...

 

נראה לי שאתה מתכוון למגנזיום ולא לגנטים (?)

 

מפחיד, מפחיד...במיוחד כשאתה גר בחיפה :evil:

פורסם

לפני שנתיים בדיוק בנקודה שחונה הפריוס גנבו 4 גלגלים מביואיק חדשה וזרקו אותה על אבנים באותה צורה. המאזדה אגב חונה ברחוב שאני מחנה את הרכב שלי בגלל זה זה הלחיץ אותי מאוד. תהיו עירנים לכל רעש! במיוחד ב4-5 בבוקר.:cry:

אגב מישהו יודע מזה הפסים העפורים האלה בצד הרכב? אני מנחש שזה משהו שהמשטרה עשתה כדי לבדוק טביעת אצבע...?!

פורסם

באחד המקומונים בקריות,פורסמה לפני 3 שבועות על משהו שקרוב יותר למכה- מספר לא מועט של מאזדה 3,שנגנבו מהן המגנזיום.

זה סדרתי ומוסך נעמה מורשה מאזדה בחיפה אישר והוסיף שעלות 4 חדשים כולל צמיגים היא תחזיקו חזק.. 30,000:shock::shock::shock:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
עונש של חניה על מדרכה...

 

זה מיועד לחניה.

כיכר תנועה שמשמשת גם לחניה, אתה חייב לראות את זה בכדי להאמין :lol:

פורסם

עד לא מזמן קרה מקרה דומה אצלי בשכונה העמידו הונדה אקורד חדשה דנדשה על בלוקים והורידו את הגלגלים והגאנטים קליל ועל הדרך שברו את הפגוש וגם חלקים תחתונים נפגעו לפי מה שהבנתי מהבעלים.

התעלומה שעדיין לא פתרו עד היום, איך ואיזה מיומנות צריך להרים רכב כזה על בלטות מתחת לאף של הבעלים (החלון של השכן ממש מול הרכב שלו מרחק של פחות מחצי מטר, דירת קרקע) ובנוסף שהרכב חנה בין שני רכבים אחרים צמודים אחד לשני.

 

כואב הלב לראות מקרים כאלה, מקווה שהאחראים למעשה יקומו ללא רגליים וידיים בבוקר.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

חבל שערכתם את הכותרת. במקרה של המאזדה הגיע שמאי ומשיחה איתו התברר שרק בשכונה שלי בחודש האחרון גנבו לשלושה רכבים את הגאנטים (כל הרכבים חדשים יש לציין). כמובן שזה הרבה יותר עם תסתכלו על כל חיפה.

בשני המיקרים שראיתי לא היה נועלים לגאנטים והברגים הושארו ליד הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...