Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי במוסך של ניצן ודודו (מומלץ !!! ) וראיתי משהו שרציתי לדעת עליו כבר הרבה זמן .

הפילטר פתוח לנשם .

נכון שקיבלתי הסבר ממצה במקום ובכל זאת .

מה המטרה בלשים אחד כזה ועד כמה שזה עוזר , במיוחד באלפא ?

 

 

תודה

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

במכוניות מרוץ נשם אגן השמן מחובר בקצהו לפילטר פתוח ,מכיון שאופי הנהיגה ברכב הוא במצערת פתוחה חלקית וברוב המקרים מצערת פתוחה במלואה ,עקב הסל"ד הגבוה נוצר לחץ באגן השמן עקב ירידת הבוכנות במהירות וישנה התנגדות של אויר כנגד ירידת הבוכנה ולחץ על טבעות הבוכנה מצד האגן, וכמובן השמן אינו חוזר במהירות המתאימה לאגן בכיון שיש בו זרימת אויר מהירה ולחץ ,סיבה נוספת מערבולות אויר הנוצרות עי החלקים הנעים ומפריעים לעבודת גל הארכובה הטלטלים והבוכנות,פילטר פתוח אמור לצמצם בעיות אלו ,אך הדבר הטוב ביותר הוא משאבת ואקום מכנית אשר תגרום לתת לחץ באגן השמן ולאטימה טובה יותר של טבעות הבוכנה ,אמור להשיג עוד כמה סיבובי מנוע ,ואטימת טבעות בוכנה טובה יותר

ברכבים המיועדים לשימוש יום יומי אותו צינור מחובר בחלק מהמכוניות לפילטר האויר או לסעפת היניקה מכיון שאופי הנהיגה הוא בד"כ בתאוטה או סרק

יגאל

פורסם
פילטר פתוח אמור לצמצם בעיות אלו ,אך הדבר הטוב ביותר הוא משאבת ואקום מכנית אשר תגרום לתת לחץ באגן השמן ולאטימה טובה יותר של טבעות הבוכנה ,אמור להשיג עוד כמה סיבובי מנוע ,ואטימת טבעות בוכנה טובה יותר.
אז למעשה אתה אומר שתת לחץ בנשם עדיף על פני פילטר פתוח, אבל האם זה לא בדיוק המצב כשהנשם מחובר לבית פילטר האויר כמו בכל רכב כשהוא יוצא מהמפעל?

מה שאני מבין מדבריך הוא דווקא שפילטר פתוח על נשם האויר יפגע בביצועים.

 

עד כמה שידוע לי, היתרון של פילטר פתוח על נשם האויר הוא בכך שאדי שמן או אפילו רסס שמן לא מגיעים לכניסת האויר ולא מזהמים את התערובת והאוקטאן האופטימליים שהמנוע חושב שהוא מקבל, ובמנועי מירוץ העובדים בסל"ד גבוה רוב הזמן יש יותר אדים ורסס מבמנוע שעובד רגוע ומנהלתי.

פורסם

אתה למעשה צודק בדבריך,נכון אדי השמן פוגעים בתהליך השריפה, אך בעיה זו נפתרה עי התקנת משאבת ואקום המחוברת לנשם(וממנה החוצה) ,לפי דעתי אסור לנתק את צינור הנשם מהסיבה שציינתי לעיל, וגם שאותו לחץ מדובר מסייע בפריצת מחזירי השמן

 

יגאל

פורסם

השמן לא אמור להשפריץ החוצה בכל מקרה ישנה סכנת התלקחות וסכנת החלקה,אמור למנוע מאדי השמן לצאת אל האויר ולזהם ,כחלק מתקנות זיהום האויר שיושמו בעולם המרוצים בשנים האחרונות

יגאל

פורסם

בנסיעה מנהלתית לא תרגיש בשום שינוי ואפילו יגרום לנזילות שמן ממחזירי השמן לאחר שימוש ממושך

היתרון של פילטר כזה הוא במסלול שם כל עשירית קובעת ואתה זקוק לכל סיבוב מנוע נוסף שתוכל להשיג (סלד גבוה יותר) ואגב אדי השמן רעילים מאוד ,נשימה של אדים אלה לאחר מספר דקות גורמת לכאבי ראש בחילות סחרחורת ובחלק מהמיקרים הקאות,אין מקום להתקן כזה בנסיעה יומיומית

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...