Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכבר דווח בעבר, לאימפרזה הבאה תהיה גרסת האצ'בק.

 

Spy photographer Chris Doane for Brenda Priddy & Company caught a disguised 2008 subaru WRX in testing this week in California. Previously, there have been several sightings of possible WRX test mules (in Legacy bodies). These pictures show an actual WRX prototype. The car is expected to take some inspiration from the Subaru B5 concept, though evidently not as much as one might expect. As for power, insiders are anticipating a big update to the 2.5 liter H4 turbo, with an output of around 330-HP. Priddy says the name impreza could change for the 2008 model year

 

 

 

 

 

4-2008-subaru-wrx-hatch-spied.jpg

 

3-2008-subaru-wrx-hatch-spied.jpg

 

הידיעה מ- subarunews.net שנלקחה במקור מ

www.leftlanenews.com

 

איציק

2008subaruhatch01.jpg

2008subaruhatch02.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נראית טוב דווקא!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בכל מה שקשור לעיצוב, אין ספק שמדובר בסממנים של סובארו פרט לדבר אחד ! ברכב המצולם יש מסגרות לחלונות !

הפנסים האחוריים נראים ממש דומים לאלו של ה B4 החדשה ומראות הצד הן בדיוק בצורה האופיינית לסובארו. מעבר לזה, צורת המרכב מזכירה לי C4 ואילו אנטנת הגג סטייל גולף דווקא מתאימה לסוג המרכבים הללו (האצ'בקים).

 

למראית עין נראה בסדר, עכשיו נשאר לחכות ולראות מה עשו מתחת למעטפת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ברכב המצולם יש מסגרות לחלונות !

אין מצב שהם גילו את הפטנט סוף סוף. אם רק היו שואלים אותי לפני 20 שנה, (כשהייתי בן 5) הייתי אומר להם שצריכות להיות שם מסגרות.

פורסם

האצ'בק לדעתי זה כינוי למרכב שהוא לו סדאן ויש גרסת סדאן...כמו סטיישן.

סובארו אימפרזה (סדאן)

סובארו אימפרזה סטיישן

סובארו אימפרזה האצ'בק

 

וזה רק אני או שסובארו עושים גרסת גבס?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אחת התגובות שהיו ב-YNET על סובארו לדעתי מסכמת את עניין העיצוב.

 

"תגידו, לסובארו היה מעצב?"

 

כאלה עיצובים אדישים יש להם, לך תבין...:roll:

 

 

מכונית מסויימת נקראת האצ'בק כאשר הבגאז' נפתח עם החלון האחורי והתחת לא בולט.

כאשר התחת בולט כמו במכונית סדאן טיפוסית והבגאז' נפתח עם החלון האחורי (כמו באוקטביה או C5 ), התצורה נקראת נוצ'בק.

  • אחראי פורום
פורסם

זו הסובארו הכי פחות סובארו אי פעם...

יש פה הרבה מאפיינים של ה-B4 מצד שני , ולפחות נפטרו

מהגריל האיום שיש עכשיו.

נראית קוריאנית לחלוטין, אני מקווה שמתחת להסוואה יש יותר פלפל.

משעממת בנתיים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...