Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט הרכבת שעון חום ב 205


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכבתי שעון חום ב 205.

היציאות מהשעון הן :

 

1. + לשעון עצמו.

2. - לשעון עצמו.

3. אות מהיוניט.

4. + לנורה.

5. - לנורה.

 

1. נלקח מהפיוז השני משמאל (מקבל מתח בעת סיבוב המפתח).

2. נלקח מגוף הרכב.

3.הועבר כבל דרך "קיר האש" ישירות ליוניט שקיבלתי אם השעון( הורכב ע"י מתאם הברגה).

4. נלקח מהפיוז השלישי מימין (פיוז אורות החניה).

5. נלקח מהחיבור בשעון שאליו מתחבר ה - של השעון עצמו.

 

* יש לקדוח בזהירות מירבית בפלסטיק, חור קטן יותר מהמידה הרצויה.

לאחר מכן יש לעצב ע"י ראש מקדח שמחובר למקדחה

ראש המקדח הינו ראש שנראה כמו כוכב בקוטר 4 ס"מ בערך.

כל אחד מלהביי הכוכב הינו בד שמיר ברמת חיספוס 60 .

בעת סיבוב המקדחה העיצוב יוצא מדוייק מאוד ועגול למשעי.

לא מומלץ לנסות אם מקדח כוס מישום שהנ"ל הינו אגרסיבי ויכול לשבור את הפלסיקה בקלות.

וגם בגלל שפניי השטח במקום שנבחר הם לא ישרים.

 

* השעון הוא של חברת סוזוקי או משהו כזה.

נאמר בפורם שהוא נחשב לשעון אמין וטוב.

CIMG1611.JPG

CIMG1608.JPG

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקנה יפה ונקיה.

 

האם העברת את כבל החיישן דרך החור שמאחורי קופסת הפיוזים בקיר אש שבו עוברת צמת החשמל ?

אם כן, האם הצלחת לאחר מכן להחזיר את הגומיה במלואה למקומה ?

 

ואשמח אם תעלה תמונה של החיבור למערכת הקרור ואת סוג המתאם.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער אם זה ישמע כאילו אני "האיש הרע".

 

אבל יש לי מס' דברים שאתייחס אליהם.

1. חיבור כבל ה+ לא אמור להתבצע ממשיכה מפיוז כלשהו בתיבת הפיוזים.

אותו פיוז נועד להגן על רכיב חשמלי כזה או אחר במערכת שלך ולאותו פיוז יש גם ערך מסויים.

ברגע שאתה מוסיף עוד צרכן כלשהוא "על הקו" אתה מקדם את שריפת הפיוז טרם הוא עתיד היה להיות( וזה נכתב באופן כללי מבלי להתייחס כרגע למשיכת הזרם של השעון.

בלי שום קשר מתח+ אחרי סוויץ ניתן למשוך ממספר מקומות ברכב כמו מצת,תאורת פנים וכו' ומשם עדיף לקחת ולא מפיוז על לוח הפיוזים.

ובמקרים בעלי ריבוי "משתמשים על הקו" נדרש גם להוסיף ריליי או מיני ריליי בעת הצורך.

 

2. חיבור הכבל שהולך ליוניט אמור אכן לעבור דרך קיר האש, רק שהוא נדרש להיות כבל עמיד בחום גבוה וכמובן להגן על אותו כבל בשרשור.

תבדוק אם אותו כבל אכן עומד ברמות חום הללו.

 

3.חיבורי + של תאורה בד"כ נלקחים מהקו עצמו של האורות הראשיים, ובדיוק כמו בסעיף 1 , במידת הצורך עפ"י המשיכה יכול להיות שתדרש לחבר ריליי או מי ריליי, כי לרוב על קו האורות תחובר האזעקה או כל תאורה וחיווי אחר.

 

לגבי עבודה נקייה?

פרט לחיווט שהוא ממש לא עבודה נקייה.

לי קצת מפריע שהשעון הוא בצבע שחור וכל שאר הפלסטיקה היא בגוון אפור.

סה"כ מעבר לעניין שאתה צריך שום חום וזה חשוב בהחלט, אבל אם כבר מחוררים את הדש רצוי שלעשות פיניש שיראה כמה שיותר מקורי ומשתלב עם שאר סלון הרכב.

אבל זה משהו שאתה יכול לטפל בו גם לאחר מעשה, פשוט פרוק הטבעת של השעון וצביעתה בספריי אפור מט (רצוי ספריי מיועד לפלסטיק ללא צורך בפריימר(ייסוד).

 

אני מצטער אם זה נשמע אולי תוקפני אבל הכל על בסיס הערות בלבד ולא מעבר.

פרט לכך תתחדש, הכי כיף זה לעשות דברים לבד:).

ובכל יום לומדים משהו חדש.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה יפה מאוד

באמת מושקע.

 

ולזה שמעליי - כל הכבוד לך.

אני הייתי רוצה לקבל כאלה תגובות, אין מה להתבייש.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוק הטבעת של השעון וצביעתה בספריי אפור רצוי ספריי מיועד לפלסטיק ללא צורך בפריימר(ייסוד).
לידיעתך: גוון פנים הרכב שלו מתאים בדיוק לגוון האפור של הפריימר.

הוא יכול לצבוע בפריימר ועליו שכבת לכה מט.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתך: גוון פנים הרכב שלו מתאים בדיוק לגוון האפור של הפריימר.

הוא יכול לצבוע בפריימר ועליו שכבת לכה מט.

רעיון יפה, אכן לא חשבתי על זה, נתת לי קצת חומר למחשבה לפעמים הבאות:).

אם כי , ללכת וכבר לקנות ספריי פריימר יעלה יותר אפילו מספריי קריליון של יעקובי ללא צורך בייסוד ומיוחד לפלסטיק(לא נסדק).

וכמובן גלוס מבריק למחצה או מט על הצבע.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה עבודה.

איך בדיוק מתחבר החיישן ?

לאן הוא בדיוק מחובר במערכת הקירור? יש לך תמונה שלו ?

ואולי בכל זאת, מישהו יכול להתייחס עניינית לשאלה שלי ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק אותו השעון שאני הרכבתי, כמה הוא עלה לך 70 ש"ח?גם אני לקחתי מתח מהפיוזים אין עם זה שום בעיה, וגם החוטים שמשכתי מהיוניט לא ניזוקו מחום המנוע והכל עובד כמו שצריך.

אני חיברתי אותו ליוניט המקורי ברכב, והונטה מתחילה לעבוד ב 85 מעלות ,זה ככה אצלך?

תתחדש.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- תמונת החיבור ליוניט אני יביא ברגע שאני יצא מהמקלט.

-העברתי דרך החור בקיר האש שמצויי מאחורי הפיוזים, הגומי המחורבן בחן את סבלנותי...הוא ניצח.

-צריכת הזרם של השעון היא אפסית, וההשפעה שלו קטנה מאוד כשהוא יושב על פיוז 30A .

לכן בחרתי בפיוז של 30A.לא משנה מהייכן אתה מושך ברכב מתח, בסוף זה מתרכז בפיוז כלשהו.

אני לא סובל לגלות כבלים חתוכים ואיזולירבד של מחפפים ופיצולים פרטיזנים. אני בטוח גם לא זה שיהיה בעליו של הרכב אחריי.

אין צורך בריליי.

-הכבל שעובר ליוניט הוא כבל חשמל 2.5 אני בטוח שזה דיי ויותר למול תנאי החום ששוררים בתא המנוע.

-חיבור התאורה נלקח מאורת החניה כי , בכל מצב בו נדלקים אורות בדש בורד. אני רוצה גם אור בשעון. גם במצב של אורות חניה.

- אזעקה ב 205 שנת 89...עדיין לא הגעתי לזה:wink:

-החיווט בהחלט לא עבודה נקיה. אחרת מה אני יצלם לכם . הדבר סודר כבר , הכל הולחם מתחת למעגל האלקטרוני שעליו יושבים הפיוזים.

- אתם יודעים איך פלסטיקה של 205 שנת 89 ניראת?

רמז.. תראו בתמונה מה הייתי צריך לשים על הדש בורד.

צבע השחור של השעון ממש לא מפריע לי. כמו כן אין אפשרות לפרק את הטבעת. היא מורכבת בלחץ.

-לגביי המחיר שחטו אותי 90 ש"ח.

- הוונטה נדלקת ב 83 בערך. (מהירות גבוהה לאחר קצר יזום שביצעתי יוניט וונטה הפך מ3 יציאות ל 2. לי אין מהירות נמוכה. עדיף שכך יהיה ).

עמית:אבל קיבלת יוניט אם השעון למה לא לשים אותו(מתאם עולה 8 ש"ח) יעודי לשעון.

 

green monster אתה פדנט. אני אוהב את זה. אנחנו ניהיה חברים טובים.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

amitt : מתי נדלקת אצלך המנורה של ה STOP?

 

אצלי ב 95 ואצלך?

אני משתדל לא לעבור חום 90 (מזגן מקשה על כלל זה במיוחד בימים חמים).

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדלקת לך המנורה של הSTOP? :shock:

 

באיזה מצבים זה קורה? אצלי היא לא נדלקה אף פעם.(בלי עין הרע!).

לשאלה שלך לגבי למה החלטתי לחבר את השעון ליוניט המקורי- כי לא רציתי להתעסק עם המחברים האלו, פחדתי שתהיה בריחה של מים חמים מהחיבור הזה כי כל מה שתקנה לא יתאים בדיוק כמו היוניט המקורי.

בכל מקרה הונטה נדלקת אצלי ואצלך באותה הטמפרטורה לכן אני מאמין שזה לא משנה.

האם חיברת את הכבל האדום שמדליק את נורת הSTOP אל היוניט החדש ,וגם הנורה וגם השעון מצליחים לפעול במקביל?(זה מה שאני עשיתי אבל הנורה אצלי לא נדלקת פשוט).

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מתאם מיוחד בלי בריחת מים ובלי חששות.

 

ולא נדלקת לי מנורת ה STOP .

חשוב שתדע מה הגבולות שלך .

והכי חשוב העובדה שאתה לא משתמש בשעון היעודי של השעון לא פוגעת לך בקריאה לאורך כל הסקלה.

גם שנורת STOP דולקת בטמפ" הנכונה ולא מזייפת.

אצלי ב 95 נדלקת מנורה , אז אני יודע לא לעבור 90 בשום אופן.

אתה אומר שאין כמו היוניט המקורי..אתה צודק להדליק נורה.

עכשיו אתה אם שעון.

יש שני סוגים של יוניט חשמלי.

א.להדליק נורה.

ב.לעבודה אם שעון.

המכניקה שונה בין שני היונטים.

אם אתה עושה משהו כלכך חשוב כמו לשים שעון חום עשה זאת כמו שצריך עד הסוף.

זואי ההמלצה שלי.

הנורה לא נדלקת אז למה אתה צריך יוניט מקורי שמטרתו להדליק נורה:shock:

לכמה מעלות לפי השעון הבאת את המנוע והנורה לא דולקת?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...