Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

בקיצור, עד ה2.2.06 אני מחויב ע"פ הצבא החביב שלנו להגיש את שאלן ההעדפות שלי.

 

הסתכלי עליה, והיא די טובה, חוץ מהעובדה שכמעט שומדבר לא ממש מעניין אותה שם.

אני די בטוח שאני מתכוון ללכת על כיוון של עתודה.

אבל, זה בצד.

 

הלכתי לאתר של צה"ל למלא את המנילה, וכמובן שמיד נהיה שמח.

משום מה, אני לא לא לדרג דברים שלא מעניינים אותי.. מה שקצת עצבן אותי..

 

מילא..

 

עברתי לשלב השלישי שבו נשאלת השאלה שבה אני אמור להגיד להם איזה מקצוע אני הכי רוצה מהחוברת המסריחה שהם שלחו לי.

 

לצערי התשובה, אף אחד מהנ"ל לא נמצאת שם, ולכן אני פה שואל שאלות..

והן כדלהלן.

 

*מה זה לעזאזל מפעיל לוחמה אלקטרונית, מה הוא עושה, ובמה זה כרוך?

*האם שירות בממר"ם (או, להיות תוכניתן) הוא אך ורק קשור למחשבים? (אני מניח שכן, רק בודק).

האם אדם שלא ממש אוהב מחשבים ותכנות יכול לשרוד שם? הייתם ממליצים על כזה דבר?

*מה עושה חייל במערך התקשוב?

*מה עושים חיילים במערכים הטכנולוגים? האם זה תכלס להיות מוסכניק של אביר והאמרים ביבשה וטכנאי מטוסים ומסוקים בחיל האוויר?

*מה עושה מפעיל מערכות מודיעים אלקטרוני מוטס?

 

עכשיו, אחרי המגילה הזאת (אם בכלל טרחתם לקרוא הכל ולא רצתם לסוף כדאי לראות המ אני בכלל רוצה מהחיים שלכם) אנא שתפו אותי בידע שלכם..

אני לא רוצה לבזבז 3 שניים מחיי בלגרבץ בהאנגר בתל נוף...

 

בתודה מראש, אור.

פורסם

לא מכיר את התפקיד של מפעיל לוחמה אלקטרוני, אבל כלל האצבע אומר:

ל"א = קרינה

:onfire:

 

אל תלך לממר"ם אם מחשבים עושים לך כאב ראש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מפעיל מערכות ל"א מוטס זה מצויין.

אין לי מושג מה הם עושים, אבל כל עוד זה מוטס זה בטוח טוב :-D

חוץ מזה שאתה נחשב לעוזר צוות אוויר - מקבל תנאים טובים ונראה לי שאפילו תעודת לוחם אם אינני טועה.

172

פורסם

בקר ל"א.

מפעיל מכשירים מסווגים של הצבא לרוב תדמה כל מיני מלחמות בכאילו. תפקיד חביב אם אתה אוהב אלק' ואת כל העניין של לוחמה דרך המחשב.

פורסם

*מה זה לעזאזל מפעיל לוחמה אלקטרונית, מה הוא עושה, ובמה זה כרוך? באיזה חיל ?

*האם שירות בממר"ם (או, להיות תוכניתן) הוא אך ורק קשור למחשבים? כן

האם אדם שלא ממש אוהב מחשבים ותכנות יכול לשרוד שם? הייתם ממליצים על כזה דבר? ממש לא, לא תצלח את הלימודים (הקשים)

*מה עושה חייל במערך התקשוב? המון דברים, מטכנאות PC ועד תחזוקת אנטנות בראס-ביל-אמו

*מה עושים חיילים במערכים הטכנולוגים? האם זה תכלס להיות מוסכניק של אביר והאמרים ביבשה וטכנאי מטוסים ומסוקים בחיל האוויר? יש גם דברים הרבה יותר מאתגרים ממה שתארת אבל זה הרוב.

*מה עושה מפעיל מערכות מודיעים אלקטרוני מוטס? כאן לא המקום לפרט אבל מדובר בתפקיד יוקרתי ונחשב של הפעלת ציוד ל"א מתקדם מוטס (יעני מותקן במטוס גדול שבו אתה טס). התפקיד הוא קרבי ונחשב כ"צוות עזר אוויר".

בתודה מראש, אור.

5 תווים

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הגף הכי שלילי בצה"ל- גף ל"א

בבסיס בו שירתתי הם לא היו האנשים הכי מאושרים בעולם

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
ג'ובניק זה הכי אחי !

 

משתמט זה הכי שרמנטי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
משתמט זה הכי שרמנטי.
האיות הנכון הוא משתרמט מלשון בן שרמוטה (ובתרגום לעברית - ילוד זנונים), ולא משתמט מלשון נשמט.
×
×
  • תוכן חדש...